Smiling Hispanic woman weighing herself on scale

داشتن هدف در ورزش  تاثیر سیار مهمی در لاغر شدن دارد. برای اینکه بتوانیم به لاغر شدنی که همیشه در فکرمان داریم برسیم و آرزوی رسیدن به آن را داریم، برسیم، باید یک شیوه  عادت ها را در زندگی انجام دهیم. تفاوت اشخاصی که از تناسب اندام برخوردارند با بقیه افراد در همین شیوه های خاص ورزشی است.

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

۱ –  ورزش کردن، یک مسأله قابل معامله نیست

ورزش یک اولویت در زندگی است و هیچ جای مناقشه و چانه زدن و بهانه تراشی ندارد. مسأله این نیست که وقت برای ورزش داریم یا نداریم بلکه مسأله این است که باید این وقت رو ایجاد کنیم. اگر بخواهیم منتظر این باشیم که فرصت آزاد رو به دست بیاوریم، هیچ وقت به دست نخواهیم آورد. ما باید این فرصت رو خودمون به وجود بیاوریم.

۲ –  حتماً لازم نیست که عاشق ورزش باشید

بعضی از افرادی که اکثر روزهای هفته رو به طور منظم ورزش می کنند، لزوماً از عاشقان ورزش نیستند اما در هر صورت خودشون رو ملزم به ورزش کردن، می دانند. بعضی ها این خوش شانسی رو دارند که از ورزشی که می کنند، لذت ببرند. اما بعضی ها هم چنین حسی ندارند ولی چون انگیزه قوی و هدف خاصی از ورزش کردن دارند، تمام سعی خودشون رو می کنند تا از ورزش شانه خالی نکنند.

۳ –  هدف تان از ورزش، زیبایی ظاهری نباشد

بیشتر افرادی که ورزش منظم انجام می دهند، از ورزش برای بهبود سلامتی و کیفیت زندگی خود، استفاده می کنند. تحقیقات نشان می دهند که ورزش کردن از بروز تعداد زیادی مشکل جسمی و ذهنی، جلوگیری نموده و در ضمن روند پیری رو هم کندتر می کند. این نکات از اولویت های افراد ورزشکار هستند و انگیزه و نیروی اصلی این افراد برای ادامه ورزش محسوب می شوند.

۴ –  به خودتون ثابت کنید که انسان با اراده ای هستید

تمام افرادی که اندام متناسبی دارند، افرادی با پشتکار هستند و این تناسب رو به راحتی و بدون تلاش به دست نیاورده اند. اگر واقعاً می خواهید که به تناسب اندام برسید، باید بدانید که پشتکار در این زمینه حرف اول رو می زند. بین جلسات ورزشی خود، وقفه های طولانی مدت نیندازید. مسافرت، کار و مشغله رو بهانه نکنید. در طی ورزش هم سعی نکنید که از زیر کار در بروید و کم کاری کنید. مطمئناً می توانید بخشی از وقت خودتون رو به ورزش اختصاص بدهید. کارهای غیرضروری رو کنار بگذارید تا وقت برای ورزش داشته باشید. تنها دلیل موجهی که می تواند ما رو از ورزش کردن، معاف کند، بیماری یا صدمات جسمی است و بس٫

۵ –  از وسایل ورزشی مناسب استفاده کنید

احساس راحتی و ایمنی در حین ورزش، از اهمیت زیادی برخوردار است. لباس و کفشی که برای ورزش به تن می کند، وزنه ها و دستگاه هایی که ورزش رو با کمک اونها انجام می دهید، نقش مهمی در ترغیب شما به ورزش و نیز کمک به عملکرد بهتر در ورزش، ایفا می کنند. اگر لباس یا کفش مناسب نداشته باشید، از توان ورزشی شما کاسته شده و شما رو زودتر از موعد خسته می کند. حتی اگر دسترسی به وسایل و دستگاه های ورزشی ندارید، سعی کنید که حداقل لباس و کفش مناسب بپوشید. همچنین، می توانید از کمترین امکانات یعنی از دمبل و مت و طناب بهره ببرید.