food-diabet

در این بخش یک غذای سالم آموزش میدهیم که برای بیماران دیابتی یا افرادی که به فکر سلامتی خود هستند بسیار ایده آل است. این غذا با برنج سفید درست نشده و در ترکیب ان از سبزیجات استفاده شده و یک رسپی غذایی کاملی است و خوش طعمی آن به دلیل وجود نعناع در این غذا است

با پول یک پیتزا لاغر شو

به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.
پشتیبانی و مشاور رایگان
کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

 

مواد لازم:

۵۰ گرم نخود پخته
۷۵ گرم برنج قهوه ای پخته
نصف فنجان سبزیجات پخته (نخود فرنگی، هویج ، لوبیا سبز)
یک چهارم فنجان برگ نعناع خرد شده
۱ قاشق چایخوری روغن زیتون
۱ قاشق چایخوری سیر خرد شده
نصف فنجان پیاز خرد شده
۱ عدد برگ بو
نمک برای مزه دار کردن
۱ قاشق چایخوری رب فلفل سبز
نصف قاشق چایخوری آبلیمو

 

طرز تهیه:

روغن رو در یه ماهیتابه گرم کرده و سیر، پیاز و برگ بو رو بهش اضافه کنین. روی حرارت متوسط تفت بدین تا زمانی که پیازها طلایی رنگ بشن.

برنج قهوه ای، نخود، سبزیجات و نمک رو اضافه کرده و خوب مخلوط کنین. روی حرارت متوسط برای یک تا دو دقیقه طبخ کنین.

رب فلفل چیلی، برگ نعناع و آبلیمو رو هم اضافه کرده و برای یک دقیقه دیگه تفت بدین.

داغ و به همراه ماست کم چرب سرو کنین.

ارزش غذایی:

کالری: ۳۷۵٫۹۰ کیلوکالری
کربوهیدارت: ۶۹٫۳ گرم
پروتئین: ۷٫۸۴ گرم
چربی ۲٫۳۱ گرم
شاخص گلوکز: ۵۵
بار گلوکز: ۳۱٫۸

منبع : novinzi.com