protect-skinگرمای هوا در   تابستان دلیل بر این نیست که در این فصل ورزش را رها کنید . به جای بهانه آوردن ، اعتماد به نفس و اراده خود را قوی کنید و برای ورزش کردن بپا خیزید فقط کافیست در تابستان این 12 مورد را رعایت کنید

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

با بالا کشیده شدن خورشید در آسمان، شما هم حرکات کششی انجام بدهید

صبح زود از خواب بیدار شوید و در خنکای صبح و پیش از گرم شدن هوا، به یوگا، حرکات کششی و ورزش بپردازید.

ورزش های سخت تر رو در محیط باشگاه یا منزل انجام بدهید

ورزش در هوای آزاد لذت فوق العاده ای دارد اما گاهی می توان از این فرصت چشمپوشی کرده و به ورزش در باشگاه یا منزل روی آورد. ورزش های سخت رو که نمی توان در هوای گرم انجام داد، در مکانی که دستگاه تهویه مطبوع و خنک کننده دارد، انجام بدهید.

از یک راکت کمک بگیرید

اگر از طرفداران تنیس هستید، لازم نیست که در محیط گرم بیرون ورزش کنید. راکت تنیس رو بر دارید و از انجام ورزش راکت بال و اسکوآش در یک محیط مسقف و خنک، لذت ببرید.

تابستان بهترین فرصت برای انجام ورزش های آبی است

این موضوع کاملاً‌ روشن است. اما منظور ما از ورزش های آبی صرفاً شنا نیست. علاوه بر شنا، ورزش های دیگری مثل قایق سواری، ایروبیک در آب،‌ واترپلو و انواع ورزش های آبی دیگر نیز وجود دارند که برنامه ورزش تابستانی شما رو به بهترین نحو پر می کنند.

گاهی خوب است که بچگی کنیم

وقتی که هوای بیرون در حد جوش است، چرا یادی از دوران کودکی و بازی های مفرح کودکی نکنیم و با تفنگ آب پاش به دویدن دنبال یکدیگر مشغول نشویم؟

در مراکز خرید پیاده روی کنید

وقتی که محیط بیرون مثل کوره داغ است، به جای پیاده روی در این کوره، به مراکز خرید بروید تا از پیاده روی در محیطی با تهویه مطبوع، نهایت استفاده رو ببرید. چرا که نه؟

مناطق خنک رو شناسایی کنید

ممکن است که پارک نزدیک منزل شما به دلیل درختان و فواره هایی که دارد،‌ محیط خنک تر و مطبوعی رو برای ورزش شما فراهم کند. مکان های مناسب و خنک رو شناسایی کنید و در این مکان ها به ورزش بپردازید.

گروه های ورزشی شبانه تشکیل بدهید

شاید در محله شما یک گروه ورزشی وجود داشته باشد که بعد از غروب آفتاب دور هم جمع می شوند و تفریح و ورزش می کنند. اگر هم چنین گروهی وجود ندارد،‌ می توانید خودتون آستین ها رو بالا زده و گروه تشکیل بدهید. مثلاً یک گروه فوتبال یا والیبال یا بدمینتون یا حتی وسطی و یا کبدی، داشته باشید.

روزتون رو با پیاده روی به پایان ببرید

لذت پیاده روی در غروب آفتاب، کم از پیاده روی صبحگاهی نیست. می توانید با همسر، فرزندان و دوستان خودتون به پیاده روی شبانگاهی بروید. به این ترتیب، هم ذهن خودتون رو بعد از یک روز کاری، آرام می کنید و هم در هوای خنک تر شامگاهی، ورزش می کنید.

منبع : yeka.ir