مشاوره زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو

advantages-of-eating-organic-foods

فاکتورهای زیادی وجود دارد که سبب تقویت روحیه در انسان میشود و باعث میشود که شادی به سراغ انسان بیاید. دراین بخش درباره نقش مواد خوراکی در روحیه انسان مطالبی را بیان میکنیم که به انسان در تقویت روحیه مثبت بسیار کمک میکند. 7 ماده خوردنی وجود دارد که بطور تضمینی اگر بخورید شاد میشوید و ناراحتی  وروحیه منفی را از شما دور میکند

شاد بودن و احساس خوشحالی در زندگی به عوامل بسیاری بستگی دارد,در این مطلب می خواهیم به تاثیر مواد غذایی و رژیم خوراکی در احساس شادی و روحیه سرزنده در افراد بپردازیم,خوراکی هایی وجود دارند که حس شادی را در بدن شما افزایش خواهند داد و به شما کمک خواهد کرد که در طول شاد و سرحال باشید.

شکلات تلخ : این نوع از شکلات اگر به میزان متعادل و با چربی کم مصرف شود شادی آور است.

ماهی تن : دو بار در هفته ماهی تن مصرف کنید تا امگا 3 موجود در آن به شما کمک کند روحیه و خلق و خوی شادی داشته باشید.

اسفناج : این سبزی پر خاصیت سر شار از آنتی اکسیدان و مفید برای از بین بردن رادیکال های آزاد است که احساس ناراحتی و افسردگی را از شما دور خواهد کرد.

شیر : در برنامه غذایی روزانه تان یک لیوان شیر کم چرب قرار دهید تا احساس آرامش کنید.

گردو : مصرف این آجیل پر خاصیت با دارا بودن مقادیری از فسفر و آهن و منیزیم و ویتامین ب و همچنین مقادیری از امگا 3 به شما احساس شادابی و نشاط خواهد داد.

میوه ها : مصرف میوه مخصوصا در وعده غذایی صبحانه به دلیل وجود فیبر و آب و آنتی اکسیدان شما را شاد خواهد کرد.

سبزی های دارای برگ سبز : مصرف این نوع از سبزیجات شامل بروکلی و نخود فرنگی و اسفناج را به شما توصیه میکنیم.

منبع- زیبا زن

5 1000
ارسال شده در 3 دی 1392 توسط با موضوع تغذیه
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x