مشاوره زیبایی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
How-Long-Does-it-Take-to-Lose-Weight-02
 اگر دنبال راهی سریع برای لاغری خود هستید سعی کنید پییاده روی و  دویدن را از یاد نبرید حتی قدم زدن نیز می توانند در این زمینه به شما کمک زیادی کند لاغر شدن به وسیله دویدن زودتر از هر روش دیگری جواب خواهد داد

پیاده‌روی و دویدن ورزش‌های هوازی هستند که برای بدن بسیار مفید هستند و می‌توانند باعث کاهش وزن، خواب بهتر، آرامش روان، افزایش انرژی، کاهش فشار خون و کلسترل و کاهش ابتلا به سرطان، دیابت و بیماری‌های قلبی شوند.
پیاده‌روی سریع در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ها و اختلالات قلبی از دویدن بسیار موثرتر است. محققان با مقایسه دو گروهی که دویده است با گروه دیگری که پیاده روی کرده و هر دو گروه نیز انرژی برابری صرف کرده‌اند نشان داده‌ است گروهی که پیاده‌روی کرده است تاثیرات بهتری بر سلامتی خود تجربه کرده است.
دویدن خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را تا 4.5% کاهش می‌دهد در حالی که پیاده روی یا قدم‌ زدن خطر ابتلا به این بیماری را تا 9.3% کاهش می‌دهد.
در واقع هر دو فعالیت پیاده‌روی و دویدن بسیار به هم شبیه هستند و هر دو ماهیچه‌های مشابهی را درگیر می‌کنند اما تنها در میزان شدت با یکدیگر تفاوت دارند.
تحقیقات نشان داده است افرادی که به خود و بدن خود فشار می‌آورند ممکن است با این کار اثرات مثبت ورزش کردن را خنثی کنند. همان قدر که ورزش نکردن بد است، زیاد و افراطی ورزش کردن نیز مضر است. دویدن بیشتر از پیاده‌روی کردن به بدن فشار می‌آورد. افرادی که نمی‌توانند بدوند می‌توانند با پیاده‌روی به همان میزان تناسب اندام یا سلامتی برسند که برخی افراد با دویدن به آن‌ها می‌رسند.
پیاده‌روی برای اکثر افراد از جمله کسانی که تازه می‌خواهند شروع به ورزش کنند و همچنین افرادی که مشکلات سلامتی دارند نیز مناسب است. برای افرادی که اضافه وزن دارند و نمی‌توانند زیاد به بدنشان فشار بیاورند پیاده‌روی گزینه بسیار مناسبی است زیرا کمترین فشار را به بدن این افراد وارد می‌کند.
مهم‌ترین تفاوت بین دویدن و پیاده‌روی خود ماهیت دویدن است زیرا با دویدن خطر آسیب و صدمه به بدن بیشتر از پیاده‌روی است. در واقع دویدن حرکتی ورزشی است که تاثیرات بیشتر و شدیدتری دارد که می‌تواند سبب آسیب به ران، زانو و مفاصل پا شود. از آن طرف، پیاده‌روی نوعی حرکتی ورزشی است که تاثیر فعالیتی کمتری دارد و کمتر امکان دارد که به بدن آسیب برساند. پیاده‌روی به اندازه 10000 قدم در طول روز باعث می‌شود زنان 4.6 سال و مردان 4.1 سال احساس جوانی کنند.
اگر هنوز هم طرفدار دویدن هستید با استفاده از این نکات امکان صدمه به بدن خود را کاهش دهید:
سطحی مناسب برای دویدن پیدا کنید مثل زمین چمن و زمین‌هایی که برای این هدف ساخته شده‌اند.
کفش‌های مناسب استفاده کنید.
مطمئن شوید که حالت بدنتان طی دویدن کاملاً درست است.
به طور تدریجی مسافت دویدن خود را افزایش دهید نه یکباره.
5 1000
ارسال شده در 14 آذر 1394 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر

پیشنهاد سردبیر

  • ابتلا به هموروئید داخلی و خارجی
  • سوءتغذیه دغدغه مسئولان بهداشت
  • این نکات را برای بهبودی بعد از سزارین در نظر بگیرید
  • علت کم شدن صبر و تحمل در افراد چیست؟
  • همه چیز درمورد ویتامین B6
  • تولد نوزاد اهل اندیمشک در آمبولانس
  • نشانه لازم برای تشخیص اختلالات افسرده خویی
  • مواد غذایی مفیدی که زیاد خوردن آنها زیان دارد
  • محبوبترین ها

  • معکوس نمودن سندرم متابولیک با رژیم مدیترانه ای
  • مصرف سالاد عامل جلوگیری از بروز سکته قلبی
  • آب انگور و ویژگی های آن
  • تغذیه در روزهای قبل از مسابقه و تاثیر باور نکردنی آن
  • به اندازه خوردن را فراموش نکنید
  • آیا خوردن قند طعم دار برای ما مضر است
  • زایمان زودرس و مرگ جنین با مصرف پنیر
  • مصرف قارچ عاملی مهم در جلوگیری از پیری
  • رپورتاژ

  • آندوسكوپی با دكتر فرزاد فرامرزي فوق تخصص گوارش
  • کلینیک فوق تخصصی مو و زیبایی چهره نو
  • جراحی لیفت ابرو دکتر نداف کرمانی
  • دندانپزشک زیبایی- ایمپلنتولوژیست – لمینیت
  • دکتر داورنیا متخصص جراحی عمومی و جراح دستگاه گوارش
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x