دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی

کارهای روزمره علم روانشناسی طراوت ذهنی اصول روانشناسی ارزش های مهم زندگی آمادگی ذهنی

کارهایی هست که شما اطمینان دارید قادر هستید و باید به انجام برسانید ولی حتما آگاهید که تغییر عادت های قدیمی کار آسانی نیست. اگر مانعی سر راهتان ایجاد می شود تسلیم نشوید بلکه با ذهن باز و بدون واکنش احساسی به ماهیت آن مانع بنگرید. درباره سوالاتی که به ذهنتان می رسد از قبیل اینکه آیا از تغییر می ترسید آیا بیش از اندازه خسته شده اید اگر زیاد از خودتان کار بکشید آسیب خواهید دید و… با دوستان یا مشاوران رایزنی کنید. هزاران بهانه وجود دارد برای اینکه خود را قانع کنیم بیش از آن مشغله داریم که بتوانیم به کارهایی برسیم که دوست داریم و برایمان ارزشمند هستند. مبارزه کردن دشوار است و امکان دارد مخاطره آمیز باشد اما هر انسانی فقط یک بار زندگی می کند. پس باید در نحوه گذراندن آن دقت کنید. اگر درس هایی را که از تمرین بالا می گیرید در ذهنتان نگه دارید به تدریج و در طول سال ها خواهید توانست مسیر زندگی خود را در جهتی قرار دهید که می خواهید.
هر چند این توجیه برای زمان بیکاری شما مفید است دست و پا زدن بین شغل های مختلف هم دشوارتر است. به علاوه افسردگی را ده بار شدیدتر می کند. انسان های افسرده برای گذران زندگی روزمره خود نیاز به داشتن شغل دارند بنابراین کاری که ساختار و ارزش درستی نداشته باشد آن ها را دچار ناامنی می کند. توصیه من این است که هر روز در راه یافتن یک شغل جدید دست کم یک گام بردارید یا دست کم به دنبال حرفه ای جدید یا تحصیلات بیشتر باشید و اجازه ندهید روحیه افسرده شما در این اقدام موثر باشد. این گام ممکن است در یک تماس تلفنی خلاصه شود ولی همان قدر که دارای نظم و تداوم باشد شما را از افسردگی بیشتر نجات خواهد داد البته بهتر است روزهایی از زندگی شما صرفت اقدامات جدی تر به منظور رسیدن به هدف های درازمدتتان شود.

 

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 27 فروردین 1395 توسط با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • همه فواید طلایی رابطه زناشویی
  • احتمال بوجود آمدن فشار خون بالا با چاقی شکمی افزایش می یابد
  • شلغم ضد سرماخوردگی
  • افسردگی چه زمینه های ارثی می تواند داشته باشد
  • منارک – اولین قاعدگی را باهم مرور میکنیم
  • برنامه ریزی های لازم برای خانه تکانی
  • افزایش خشم در جامعه ما
  • اگر دوست دارید لاغر شوید وعده های غذایی را حذف نکنید
  • محبوبترین ها

  • مراقبت از زخم – درمان، عفونت و عوارض
  • بلندتر نشان دادن قد با این کار
  • رابطه چاقی با کم‌کاری تیروئید
  • کمبود آهن قدرت یادگیری شما را تحت تاثیر قرار می دهد
  • بررسی علت مسری بودن خارش پوست و خمیازه
  • دستبند هوشمند گارمین ویوو اسمارت 3 (Garmin VivoSmart 3)
  • بررسی منفعت های گوناگون میوه ها برای تقویت مو
  • آزمایش بالینی ژن درمانی برای بیماری اپیدرمولیز بولوسا
  • رپورتاژ

  • ليزر موهای زائد با الکس کوترا
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • لیفت صورت با نخ
  • رژیم‌درمانی، پوست و لیزر تخصصی کلینیک سیب سبز
  • بهترین راه حل برای افراد پرمشغله جهت تناسب اندام
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    کلینیک صدف

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x