مشاوره زیبایی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو

روانپزشک

مغز انسان فقط وقایع زندگی را ضبط نمی کند بلکه آن ها را در بر می گیرد و ابراز می کند. هر تجربه تازه ای که شامل افکار و احساسات ما می شود به لحاظ ساختاری و الکتریکی و شیمیای در مغز ما تغییر ایجاد می کند گویی مغز آن واقعه را تجربه کرده است. برای اینکه بتوانیم از افسردگی رها شویم باید با انجام دادن تمریناتی که قبلا اشاره کردم ذهن خود را از نو بسازیم. این تمرینات عبارت اند از طراوت ذهنی، تفکر روشن و ارتباط مستقیم. هنگامی که افسرده هستیم ذه ما می تواند با ایجاد و تقویت عادت های مرتبط با افسردگی به مغز آسیب برساند. لیکن می توانیم با به کارگیری سنجیده توانفکری خود مهارت های نوینی را که باید یاد بگیریم در مغزمان حک کنیم. متاسفانه فقط با فکر کردن درباره بهبود به نتیجه نمی رسیم. درایت و آگاهی نوین از این بابت که چگونه به اینجا رسیده ایم به کار نمی آید. کافی نیست که دنبال طراوت ذهنی برویم بلکه باید آن را به انجام برسانیم. فقط با تمرین کردن برای رفتار نوین- کارهایی که شامل رفتار درونی مانند متوقف کردن افکار وسواس گونه یا تغییر سنجیده شده چشم اندازها می شود- آن هم با تکرار روزانه حتی در مواردی که امید دستیابی به هدف وجود ندارد می توان مغزی سالم به وجود آورد.
هر چند ابتلا به افسردگی تقصیر شما نیست باید به داد خود برسید. این موضوع شاید غیر عادلانه به نظر بیاید و این بی عدالتی می تواند در شما ایجاد خشم و درماندگی کند. روان درمانی می تواند در این زمینه مفید باشد لیکن انسان نباید اجازه دهد این گونه افکار سد راه بهبود او شود. تنها گزینه شما این است که یا عاطق و باطل بمانید یا آنچه را برایتان مفید است در همین لحظه و زمان حاضر به کار ببندید. این گزینه به گذشته یا آینده مربوط نمی شود اما اگر هم اکنون به تمرین بپردازید انجام دادن این تمرینات در آینده آسان تر خواهد شد و اگر تمرین نکنید آسان تر نخواهد شد. پس شما از این بابت حق انتخاب دارید و اراده آزاد شما بایستی به کار گرفته شود.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

5 1000
ارسال شده در 29 فروردین 1395 توسط با موضوع روانشناسی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x