index

ما اغلب نقش کارکرد و نیازهای بدن را در سلامتی مان نادیده می گیریم. جای تعجب نیست که خواب منظم، رژیم مناسب تمرینات ورزشی و روابط بین فردی مستقیما با احساس بیماران مرتبطند. مشخص نیست چرا اغلب ما فراموش می کنیم که می توان با استفاده از این روش های اساسی از خودمان مراقبت کرد. گاهی اوقات به دلیل استرس های زندگی مثل مراقبت از فرزندان یا مسایل مالی و کاری از خواب کافی و تغذیه مناسب غفلت می کنیم.
از نظر ما و همان طور که از لحظه لحظه زندگی مان مشخص است باید به سلامت روان و جسم مان احترام بگذاریم. مشخص است که هر فردی پس از خواب کافی، تغذیه خوب و داشتن ظاهری زیبا احساس بهتری دارد. رعایت موارد ذکر شده کمک می کند تا کنترل علایم اضطراب تان ساده تر شود یا حتی به شما این امکان را خواهد داد که مصرف داروهای ضد اضطرابی را که هم اکنون استفاده می کنید با نظر پزشک کاهش دهید.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

ارسال شده در 5 اردیبهشت 1395 توسط دکتر سلام با موضوع پرسش و پاسخ

پیشنهاد سردبیر

  • رویای هویج- دسرتابستانی
  • تاثیرات آمیزش دردناک بر کاهش میل جنسی
  • آموزش تصویری بدنسازی در ۶ هفته ( بخش 5)
  • کیک خیس در عرض 7 دقیقه
  • مدل موی جمع یکطرفه را اینگونه درست کنید
  • از ابتلا به سرطان هراسان هستید ؟ روغن زیتون بخورید
  • چگونه اندامی متناسب و زیبا داشته باشیم؟
  • مناسب ترین رنج سنی برای حاملگی
  • به مکمل های آهن برای اطفال اعتماد نکنید
  • شیوه ای برای پیشگیری از بیماریهای سالمندی با پروتئین
  • بررسی کالری آلو قرمز
  • گرسنگی احساسی‌ چه تفاوتی با گرسنگی جسمی‌ دارد؟
  • این مواد غذایی سلامت قلب شما را تضمین می کند
  • تاثیرات مهم مزاج روی رفتار
  • سازگاری با تمرینات ایروبیک
  • محبوبترین ها

  • احساس درد در پهلوها با ورزش
  • کاهش وزن با دو ساعت پیاده روی
  • مدیریت استرس با ورزش منظم ( آموزش تصویری)
  • حرکت جلوبازو تک دمبل خم راباهم مرور میکنیم
  • شادابی پوست با سونا
  • برای خانم‌ها چه مکملهای ورزشی خطر ندارد؟
  • به شکل صحیحی پیاده روی کنید
  • پیاده روی موجب تقویت قلب می شود
  • مصرف دخانیات عامل موثر بر عملکرد عضلات
  • با روزی 60 دقیقه فعالیت وزن خود را کنترل کنید
  • نحوه اجرای مراقبه را بیاموزید
  • مراقبت در برابر بیماری های قلبی و عروقی
  • فشارخون و کنترل آن
  • جدول زمان بندی نوشیدنی های ورزشی و منافعتهای آن
  • مقابله با سردرد در حین ورزش
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است