54584-2 سرحال و شاداب باشیم
 چگونه می توانیم سرحال تر و شاداب تر از قبل باشیم و چه توصیه هایی به ما در این زمینه کمک می کنند و باعث سرزندگی ما می شوند نکات موثر و مفید در این زمینه را در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد

داشتن سبک زندگی سالم، مساله‌ای فراتر از تغذیه سالم و ورزش کردن منظم است. احساس کردن شادی و خوش‌بختی در زندگی روزمره می‌تواند بر سلامت عمومی همه انسان‌ها، تاثیر مثبت و خاصی بگذارد.
داشتن سبک زندگی سالم، مساله‌ای فراتر از تغذیه سالم و ورزش کردن منظم است. احساس کردن شادی و خوش‌بختی در زندگی روزمره می‌تواند بر سلامت عمومی همه انسان‌ها، تاثیر مثبت و خاصی بگذارد. بنابراین اگر می‌خواهید زندگی شادتری داشته باشید، حتما به این چند نکته دقت کنید.اولین چیزی که در شروع روز به آن فکر می‌کنید، باید یک موضوع شادی‌بخش و پُرانرژی باشد. وقتی که هر روز صبح در آینه به خودمان نگاه می‌کنیم و به همه مسائلی فکر می‌کنیم که آزارمان می‌دهد، باقی روز را با ناراحتی می‌گذرانیم. بنابراین به خودتان تعهد بدهید که از فردا صبح، نگرش تازه‌ای درباره خودتان داشته باشید و به خودتان یادآوری کنید که شادی، اولین چیزی است که هر روز باید آن را لمس کنید.

برخی متخصصان توصیه می‌کنند که صبح‌ها به‌جای کار کردن با تلفن همراه هوشمند یا تماشای تلویزیون، به موسیقی گوش دهید. می‌توانید از روز قبل، موسیقی‌های شادی‌بخش و خلاقانه‌ای را انتخاب کنید که به تقویت خُلق‌وخو کمک می‌کنند و احساس رهایی به روان شما می‌بخشند. اگر صبح‌ها وقت کمی برای گوش دادن به موسیقی دارید، باز هم بنشینید و حداقل به یک یا دو قطعه موسیقی گوش دهید.

نکته مهم دیگر این است که افکار منفی را از ذهن‌تان دور کنید. نباید درباره خودتان و انسان‌های دیگر، دائما منفی‌بافی کنید یا افکار مخربی داشته باشید. برخی فنون مدیتیشن می‌توانند در دور کردن افکار منفی از ذهن به شما کمک کنند. وقتی مدتی برای کنار گذاشتن افکار منفی با خودتان تمرین کنید، متوجه تغییرات زیادی می‌شوید.

 

سایت سلام دکتر

#
ارسال شده در 6 اردیبهشت 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • مرز شب‎ادراری‎
  • با میوه به چه غذاهایی می توان درست کرد؟
  • راه حلی برای کابوس های شبانه کودک
  • برخی از فواید خوردن لوبیا
  • روش های افزایش قد
  • فراموش نکنید برای لاغر شدن ویتامین ث و کلسیم را
  • 7 علت شایع سرفه
  • خواص گیاه گل گندم و عکس هایی از آن
  • تسکین پوست های تحت فشار عصبی
  • عادت به مصرف مسکن و این پیامدها
  • به عضلات بالاتنه چه ورزش هایی بدهیم که تقویت شوند ( تصویری)
  • نکات مراقبت از پوست برای افراد مشغول به کار در گردشگری و هتلداری ….
  • سیگار ناباروری می آورد
  • چگونه پیرگوشی را درمان کنیم
  • چگونه در منزل برای ابروهایمان مواد تقویتی و آرایشی بسازیم
  • محبوبترین ها

  • اگر صورت لاغری دارید بخوانید
  • محصولات آرایشی باعث بسته شدن منافذ پوست می شوند
  • تزریق ژل به پوست و عوارض آن
  • چند ماسک خانگی برای درمان جوش و آکنه (بخش اول)
  • حواستان به خال های پوستی تان باشد
  • مقصر اصلی ایجاد آکنه در صورت پیدا شد!
  • برای کمتر شدن جوش های صورت چه کار کنیم
  • صابون ها در بازار فروش چند نوع هستند
  • لیزر موی زائد و این آسیب ها
  • کاهش تیرگی پوست با این روش ها
  • چطوری پلک هایتان را ریمل می‌ زنید؟ کار آسانی است.
  • ساخت پوست مصنوعی هوشمند با مواد گیاهی
  • بوتاکس و فلج شدن صورت
  • آموزش تصویری مدل موی سگک دار- ویژه کریسمس
  • آسیب صورت ناشی از رژیم گرفتن
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است