ورزش کردن قبل از ورزش کردن عملکرد تمرینات اینتروال‌ سوزندان چربی رژیم غذایی سالم X سوختن کالری تمرینات ورزشی تمرینات اینتروال

 با استفاده از این قبیل تمرینات ورزشی می توانید سلامتی تان را از یابید و زودتر به تناسب اندام برسید برخی حرکات ورزشی شما را زودتر به نتیجه می رسانند بهتر است با آن ها آشنا شوید

می دانیم که اسکات حرکتی ورزشی است که بیشتر برای شکل دادن به باسن و ران ها استفاده می شود. اما اسکات ویژگی های دیگری نیز دارد که شاید با دانستن آنها میلتان به انجام این حرکت بیشتر شود.

1- اسکات می تواند عدم تعادل عضلات را بهبود دهد

حرکت اسکات می تواند خیلی چیزها را برای یک مربی ورزشی روشن کند از جمله، عدم تعادل عضلانی، ساختار بدن، قدرت بدنی، و ضعف های بدن. حرکات اسکات به نظر خیلی ساده می آید اما اشتباه انجام دادنش نیز بسیار آسان است، مخصوصا اگر برای مدت زمان طولانی انجامش دهید. اگر کسی از قبل راهنمایی تان نکرده باشد ممکن است متوجه حالت اشتباه زانوها نوشید، به اندازه کافی از ران ها استفاده نکنید، و یا زیادی به سمت جلو خم شوید. پس بهتر است قبل از انجام حرکت خوب آن را بیاموزید تا بتوانید با استفاده از آن مشکلات بدن را بهبود ببخشید.

2- اسکات انواع مختلف زیادی دارد

بیشتر افراد از همان اسکات سنتی استفاده می کنند، در صورتی که این حرکت انواع مختلفی دارد و می تواند در شکل های مختلف به قوی کردن باسن و پایین تنه کمک کند. پس با کمک یک مربی می توانید انواع دیگر اسکات مانند اسکات با وزنه یا دمبل را نیز امتحان کنید.

3- عضلات ران و باسن بزرگترین عضله ها در بدنتان هستند

هر زمان خواستید ورزشی انجام دهید که بیشتر عضلات بدن را درگیر کند حتما باید ران و باسن را هم شرکت دهید. گلوتئوس ماکسیموس بزرگترین عضله در بدن است به همین دلیل بزرگترین کالری سوز نیز به حساب می آید. اضافه کردن ورزش های قدرتی به روتین ورزشی کمک می کند بدنتان تستوسترون آزاد کند، که به عنوان یک هورمون رشد به بدن کمک می کند و بدن می تواند عضله بسازد و چربی بیشتری بسوزاند.

4- اسکات ورزشی برای هسته بدن نیز به حساب می آید

معمولا وقتی به ورزش های شکم فکر می کنید مواردی مانند دراز و نشست به ذهنتان می آید. اما در حرکت اسکات نیز برای تثبیت حالت بدن مجبور می شوید هسته بدن را درگیر کنید. اسکات با وزنه یکی از بهترین حالت ها برای به چالش کشیدن هسته بدن است. نگه داشتن یک دمبل مقابل قفسه سینه مجبورتان می کند که برای صاف ماندن و تثبیت بدن انرژی بیشتری صرف کنید.

5- اسکات تنها ورزشی نیست که برای شکل دادن باسن نیاز دارید

بر خلاف باور عموم اسکات تنها ورزشی نیست که برای شکل دادن به باسن و ران ها وجود دارد. اگر می خواهید حداکثر کار روی باسن را انجام دهید، باید ورزش های دیگری را نیز اضافه کنید. مواردی مانند ددلیفت و کشش ران نیز می توانند تاثیر گذار باشند.

سایت دکتر کرمانی

ارسال شده در 7 اردیبهشت 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع پزشکی

پیشنهاد سردبیر

  • بهترین ورزشها برای داشتن شانه‌های قوی وتنومند
  • سلامتی در تهیه، محیا سازی و توزیع نذورات غذایی
  • هوای ابری و روح و روان شما
  • آیا آمادگی تربیت فرزند اول را دارید؟!
  • کار جراح با حضور ربات ها آسان می شود
  • تاثیر 8 هفته تمرینات ایروبیک بر نیمرخ لیپیدی دختران 10 تا 12 سال دارای اضافه وزن
  • 10 خوراکی موثر برای کنترل قند خون
  • آسیب دیدگی سینه مادر در دوران شیردهی
  • نظر متخصصین در مورد این نوع زایمان
  • تاثیر سبزیجات بر سیستم ایمنی بدن
  • بوی بد دهان را چطور برطرف کنیم؟
  • یائسگی زودرس بانوان باعث پوکی استخوان میشود
  • فیس بوک اعتماد به نفس شما را کاهش میدهد یا افزایش
  • هرگز در نزدیک جاده و خیابان اصلی زندگی نکنید
  • بی خطر ترین راه نظافت گوش
  • محبوبترین ها

  • پیامدهای شستن بینی با آب و نمک
  • تاثیرات کم شنوایی بر گفتار و زبان
  • درمان های مختلف برای عارضه سینوزیت
  • مفهوم و تعریف سرگیجه وضعیتی حمله ای خوش خیم
  • مقاله ای درباره هدفون
  • خود مراقبی بیماران و جراحی ماستوئید
  • با نقش گوش داخلی آشنا شوید
  • با یک کلاه بیسبال براحتی بشنوید
  • پیشگیری از مشکلات خر و پف با زبان
  • انواع آلودگی صوتی و اثرات آن ها
  • توصیه های متخصصین در مورد پولیپ در بینی
  • عوارض آلودگی هوا برای ریه اطفال
  • اهمیت حفاظت از سینوس ها
  • آسیب به حنجره با این بیماری ها
  • خارج کردن جرم گوش می‌تواند به گوش آسیب وارد کند
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است