بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ

843873_450

اگر می خواهید مشتری ها را راضی و خرسند نگه دارید توصیه می کنیم از برخی ترفندها و روش های موثر در این زمینه کمک بگیرید

 اگر صاحب کسب و کار خودتان هستید، باید افراد زیادی را  راضی و خشنود نگه دارید، دستِ‌کم کاربران یا مشتری هایتان را. نه تنها این آدم‌ها درآمد آینده‌ی کسب و کارتان را می‌سازند بلکه از سهیم بودن در موفقیت و خوشحالی‌شان احساس فوق‌العاده‌ای به شما دست می‌دهد.  راه‌های نسبتا ساده‌ای جهت حفظ محتوا برای همه وجود دارد. این جا شش مورد را مطرح می‌کنیم:

۱.به مشتری توجه کنید.

مطمئن شوید که نیازهای مشتری هایتان را پیش‌بینی می‌کنید. انتظارات و سبک ارتباطات‌شان را بشناسید. وقتی برای مدتی با کسی کار کنید، اگر توجه به خرج دهید الگوها و عادت‌هایش را می‌فهمید.

برای مثال، اگر ایمیل‌ها همیشه کوتاه هستند، یعنی احتمالا مشتری ترجیح می‌دهد نظرش را مختصر و مفید مطرح کند. به جای این که نظری طولانی را از طریق ایمیل برایش بفرستید، یادداشت کوتاهی بنویسید و زمانی را برای مکالمه‌ی با او تلفنی تعیین کنید. هم‌چنین، پی ببرید چه چیزی برای مشتریان اهمیت دارد. برای نمونه، شخصی همیشه جمعه‌ها درباره‌ی ترافیک وب یا مراجعات درون شبکه‌ای و چیزهایی از این دست، سوالاتی می‌پرسد. اگر این‌طور است، پرسش‌های آن کاربر را جمعه صبح  پیش از این که فرصت پیدا کند سوالش را مطرح کند، پاسخ دهید.

۲.ملاحظه‌ی روز مشتری را داشته باشید.

در ادامه‌ی توجه کردن، سعی کنید کمی از برنامه‌ی زمانی شخص سردر بیاورید، مثلا این که روزهایش چه‌طور می‌گذرد و به شرایطش احترام بگذارید. اگر می‌دانید که سه‌شنبه روز بدی است، آن را با توده‌ای از    ایمیل‌های ارسالی بدتر نکنید. در عوض، مسائل کم اهمیت‌تر را برای چهارشنبه عصر نگه دارید یا در صورت لزوم، دوشنبه با او تماس بگیرید.

۳.بپرسید چه چیزی برای مشتری‌ تان ـ و رئیس‌اش ـ اهمیت دارد.

سعی کنید سبک ارتباطات شرکت و چگونگی مدیریت شدن مشتری‌ را بفهمید و مرتبا به او کمک کنید. در همین راستا، بفهمید چه چیزی باعث می‌شود که رئیسش اعلام مشکل کند. طوری در مورد آن مشکل عمل کنید که از مشتری‌تان یک قهرمان بسازید.

۴.از مشکلات پیشی بگیرید.

برای بی‌نظمی‌های‌ پیش‌بینی‌پذیر آمادگی داشته باشید. برنامه‌ریزی به همه کمک می‌کند عقب نمانند و هم‌چنین برای وقایع احتمالی، بدون ترس آماده باشند. هم‌چنین فرصت بیش‌تری برای افکار راهبردی‌تر و خلاقانه‌تر فراهم می‌کند. (مرحله‌ای که الهام‌بخش است و سبب می‌شود گام‌های بزرگی برداریم.) شما به تنهایی می‌توانید آغازگر تحولی باشید که برای همه منفعت دارد.

۵.اشتباهات‌تان را بپذیرید.

آن هم خیلی سریع. اگر تماس تلفنی بدی برقرار کردید سریع معذرت بخواهید و جبرانش کنید. همه چیز نمی‌تواند در این دنیا پیروزی مطلق باشد ـ مهم نیست در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید. فقط دنبال بهانه برای جابه‌جا کردن سرزنش‌های‌تان نباشید. حساب شده رفتار کنید، و بدانید همیشه بهترین برنامه‌ها در مسیری که امیدوار هستید، پیش نمی‌روند.

۶.فراتر بروید.

بیشتری از چیزی که از شما می خواهند یا برنامه‌ریزی شده است، کار کنید. در زندگی کاری، ما می‌توانیم روز به روز سخت‌تر کار کنیم ولی بینش‌مان را نسبت به نقاط اصلی از دست بدهیم، در واقع باید همه‌ی این‌ها را با هم داشته باشیم. بیرون از چارچوب بروید و وقتی در کاری خوب هستید برای کمک بشتابید. شاید مهارت‌های شما بیش‌تر از محدوده‌ای باشد که برای‌تان درنظر گرفته‌اند، پس فراتر از نقش تعیین شده برای‌تان فکر کنید. ممکن است شما را برای کمک به بازاریابی ناب در نظر بگیرند ولی تخصص شما در بازاریابی محصول باشد که حوزه‌اش متفاوت است. چرا ایده‌ها، نکات و پیشنهادهای‌تان را ارئه ندهید؟

وب‌سایت بازده:

5 1000
ارسال شده در 9 اردیبهشت 1395 توسط با موضوع روانشناسی
پيلتن شاپ

پیشنهاد سردبیر

  • موی چرب و این مشکلات
  • ورم معده و روده – ویروس ها، باکتری ها، انگل – علائم و درمان
  • دستگاه پمپ درد یا PCA و تسکین درد بعد از جراحی
  • کمک به عضله سازی با خوردن ماست
  • مواردی که باید درباره کتاب مادر کافی بدانید
  • کاهش درک مزه چربی و شکر در اشخاص سیگاری
  • عامل اصلی مرگ و میر معتادان مشخص شد
  • آلودگی هوا و وارد کردن آسیب به چشم
  • محبوبترین ها

  • اصطلاح پزشکی دو بینی چیست
  • جلوگیری از عوارض لنزهای طبی(قسمت دوم)
  • کار زیاد با رایانه و بیماری های خطرناک چشمی
  • معاینات چشمی کودکان را جدی بگیریم
  • برای تقویت بینایی تمرینات چشمی انجام دهید
  • با این تکنیکها به چشمتان نیروی تازه بدهید
  • خشکی چشم، شایع ترین عارضه عمل لیزیک
  • آسیب های آتش برای بینایی
  • رپورتاژ

  • ارائه پیشرفته ترین خدمات دندانپزشکی توسط دکتر راه انجام
  • درمانی بدون درد در نهایت آرامش با یک دندانپزشک حرفه ای
  • عمل جراحى زيبايى بينى به روش جديد clacc
  • خدمات دندانپزشکی دکتر فريال حاجی زاده
  • هایفو تراپی لیفت بدون نیاز به جراحی
  • کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x