ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی

شیوه‌ی زندگی و تغذیه‌ی سالم رژیم غذایی سالم داشتن فرزندان سالم بازی و تحریک بدنی افزایش فعالیت بدنی

اگر می خواهید سلامتی خود را تضمین کنید توصیه می کنیم از برخی موارد تغذیه ای در این زمینه کمک بگیرید تا دچار انواع بیماری های خطرناک نشوید

سلامتی مهمترین مسئله زندگی ما انسان هاست. همانطور که همه شما می دانید برای سلامتی باید تلاش کرد. آیا دوست دارید زندگی سالمی داشته باشید؟ پس به نکاتی که در اینجا آورده ام دقت کنید.

پرخوری نکنید:

 پرخوری نه تنها باعث چاقی می شود بلکه بیماری های زیادی چون سوء هاضمه، سوزش معده و برخی مشکلات دیگر می شود. برای این کار نیاز نیست که رژیم بگیرید فقط کافی است که به اندازه نیازتان غذا بخورید. این راه می تواند بهترین راه برای سلامت شما باشد.


غذاهای چرب را کم کنید:

برای این کار باید هله هوله و فست فود را کنار بگذارید. این غذاها بیشتر از آنچه تصورش را بکنید به بدن شما آسیب می رساند. اگر واقعا بخواهید سالم باشید این کار کار سختی نیست.


سیگار را ترک کنید:

درست است که ترک سیگار آسان نیست اما محصولات زیادی هستند که می توانند شما را در این امر یاری کنند. برای تهیه آن ها به داروخانه مراجعه کنید.


ورزش کنید:

 این مسئله را همه می دانند اما مشکل انجام دادن آن است. انجام دادن ورزش به طور مرتب کمی مشکل است پس سعی کنید هیچوقت آن را متوقف نکنید. از تردمیل استفاده کنید، در حین تمرین موسیقی گوش دهید. این ها باعث می شوند که به مدت طولانی تری ورزش کنید. ۳ بار در هفته و هر جلسه ۳۰ دقیقه می تواند کافی باشد. سالم زندگی کنیم


خوشحال باشید:

انسان های بدبین هرچقدر هم ورزش کنند از سلامت کافی برخوردار نیستند. خنده بهترین داروست. زیاد استرس به خودتان راه ندهید و به چیزهای خوشحال کننده در زندگی فکر کنید.


هر سال خودتان را چکاپ کنید:

با این کار می توانید بیماری هایی که از آن رنج می برید تشخیص دهید. چکاپ بسیاری از انسان ها را از سرطان نجات داده است.


میوه زیاد بخورید:

میوه ها به سیستم گوارشی کمک می کنند، چربی ندارند و بسیار هم خوشمزه هستند.

وب‌سایت بدونیم:

5 1000
ارسال شده در 10 اردیبهشت 1395 توسط با موضوع تغذیه

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x