موارد مهم برای قلب سالم قلب سالم شرایط داشتن قلب سالم سلامت قلب اختلال در ضربان قلب و تصلب شرایین

قلب سالم در گرو چه سبک زندگی است برای داشتن قلبی سالم از چه رفتارهایی باید پرهیز کنیم چه مواردی برای حفظ و نگهداری آن به ما کمک می کنند

سال هاست که درباره عادت های سالم که قلب را سالم نگه می دارد، مطالب زیادی شنیده و خوانده ایم از جمله: پایین آوردن وزن ، اتخاذ یک رژیم غذایی متعادل، ورزش کردن و پرهیز از مصرف سیگار؛ اما با داشتن استرس و یک زندگی پر مشغله، رعایت کردن این نکات کمی سخت می شود. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم به تعدادی از افراد فعال در یکی از پر کار ترین و پر استرس ترین مشاغل، یعنی جراحان قلب مراجعه کنیم تا به راهکارهای آن ها برای سالم نگه داشتن قلب پی ببریم.

متخصص مرکز پزشکی در لس آنجلس
در طول سال اول دانشکده پزشکی متوجه شدم که وقت برای نشستن و خوردن سالاد کم می آورم. بنابراین مخلوطی ازفلفل دلمه ای، هویج، کرفس، میوه های توتی و کمی فلفل قرمز را به شکل نوشیدنی در آوردم و با خودم به بیمارستان می بردم . تمامی سبزی های لازم را شب قبل در مخلوط کن می ریزم تا روز بعد با کمی آب و آب لیمو مخلوط کنم.

مدیر مرکز قلبی عروقی زنان در دانشگاه کالیفرنیا
ساعتم را برای ورزش کردن تنظیم می کنم.به دستگاه گام شمارم نگاهی می اندازم در صورتی که ده هزار گام را تکمیل نکرده باشم به محض این که فرصتی بین کار پیدا کنم به مدت 10 دقیقه دور بیمارستان راه رفته و چند بار از پله های بیمارستان بالا و پایین می‌روم.

رئیس بخش قلب و عروق بیمارستان مرکزی واشنگتن
هر زمانی که به رستوران می روم ماهی سفارش می دهم. زیرا می دانم این یکی از غذاهایی است که باید به طور منظم بخورم اما از آن جا که نمی توانم بوی ماهی خام را تحمل کنم از پختن ماهی در منزل صرف نظر می کنم.با این راه، هم امگا 3 مفید برای قلب دریافت می کنم و هم غذای کم کالری و کم چرب سفارش داده ام. علاوه بر آن به باغچه نیز خودم می رسم تا فعالیتی داشته باشم.

رئیس برنامه پزشکی ورزشی موسسه قلب و عروق شیکاگو
برای انجام دادن ورزش سعی می کنم بین 2 ایستگاه مترو بدوم. وسایلم را در کوله پشتی قرار می دهم تا کمی سنگین شود و کالری سوزی بیشتر .با هر وعده غذایی نیز شیر که سر شار از پروتئین است مصرف می کنم تا احساس سیری کنم و برای قلب نیز مفیدباشد .

دانشجوی پزشکی در لس آنجلس
روزانه هزار و 200 میلی گرم عصاره سیر کهنه مصرف می کنم.این سیر که بو ندارد کلسترول و فشار خون را نیز کاهش می دهد.
از آن جا که مصرف قهوه ام زیاد است و به عنوان مدر باعث دفع منیزیم با ادرار می شود، روزی 500 میلی گرم منیزیم مصرف می کنم.

متخصص مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا
همیشه روی ورزش های هوازی تمرکز می کردم تا این که هنگام دو صبحگاهی دچار درد لگن شدم.آن جا بود که متوجه شدم عضلات نشیمنگاه، کمر و شکم به اندازه کافی قوی نیست.در نتیجه ورزش هایی را برای تقویت این قسمت ها زیر نظر یک مربی فرا گرفتم .

متخصص قلب از دانشگاه فلوریدا
هر روز پا برهنه روی زمین راه می روم تا بتوانم انرژی را از طبیعت بگیرم.با این روش می توان الکترون ها را از طریق کف پا جذب کرد.

روزنامه خراسان

ارسال شده در 14 اردیبهشت 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع قلب و عروق

پیشنهاد سردبیر

  • واكسن “سياه سرخه” ثبت جهاني شده است
  • کلسترول بالای خون و بیماری های ناشی از آن
  • روش هایی معجزه آسا جهت رفع سوزش دهان با فلفل
  • همه چیز درباره مکمل های زیبایی
  • آیا دیابت نوع 1 با میکروب معده ارتباط دارد؟
  • شرایط نگهداری داروها در منزل اعلام شد
  • اطلاعاتی درباره انواع واکسیناسیون در بارداری
  • عوارض سندرم وحشتناک مغزی روی این دختر
  • مصرف زیاد قرص های جوشان، سنگ کلیه را بزرگ می کند
  • رژیم غذایی مناسب برای رشد مو
  • بطری های پلاستیکی و خطر ابتلا به بیماری های مرگبار!
  • کاهش میل جنسی در زوج ها چه علتی دارد
  • شناسایی علائم بیماری قند خون بالا در دوران نوجوانی
  • انواع مختلف خمیردندان برای چه مواردی استفاده می‌شوند.
  • دروغگویی مردان و گریه زنان
  • محبوبترین ها

  • خلاصه ای بر معرفی کتاب “دختران با اعتماد به نفس تربیت کنید”2
  • معرفی کتابی برای تنظیم کالری
  • آموزه هایی ازکتاب کنترل خشم در خانواده
  • 40 نکته مفید روابط زناشویی در کتاب كلیدهای طلایی در ازدواج موفق
  • با این راهکارها مانع آسیب حافظه شوید
  • معجزه روزانه با انگشتان دست
  • معرفی کتابی در خصوص تغذیه در شب امتحان
  • دروغگویی مردان و گریه زنان
  • کتابی تحت عنوان جوان و همسرگزینی
  • فرد منزوی نباشید
  • احتیاجات غذایی بچه ها در کتاب تغذیه کودک من
  • معرفی کتاب رادیوگرافی و سی تی اسکن ریه
  • توصیه های لازم درباره حواس پرتی درکتاب حواس پرتی
  • 25 خطای بچه گانه زن و شوهرها
  • قدرت بیان را چگونه بانفوذتر کنیم؟
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است