موفقیت های چشمگیری در زندگی موفقیت های چشمگیر موفقیت در کسب و کار کارفرمایان موفق عادات روزانه افراد موفق خصوصیات مشترک در افراد موفق افراد موفق افراد برتری
می خواهیم به هشت کار مفید که قبل از ساعت هشت می توانید انجام دهید اشاره کنیم اگر از این روش ها پیروی کنید مطمئن باشید موفق خواهید شد

زندگی مدرن و پرمشغله امروزی زمان‌بندی انجام بسیاری کارها را از شما می‌گیرد و همواره با فکر انجام کارهای عقب افتاده روح خود را می‌رنجانید. اما اگر تصمیم بگیرید که 8 کار را به مدت 8 روز قبل از ساعت 8 انجام دهید بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و کم کم به این روند مثبت عادت خواهید کرد.
1-قبل از ساعت 8 صبح شما باید 7 ساعت خواب مفید کرده باشید. فراموش نکنید خوابیدن به اندازه آب نوشیدن وغذا خوردن برای سلامتی بدن لازم است. خوابی باکیفیت و خوب سبب تقویت حافظه، افزایش طول عمر، خلاقیت، تمرکز و کاهش افسردگی و بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.
2-قبل از 8 صبح مدت زمانی هرچند کوتاه را به عبادت یا مدیتیشن بگذرانید تا آرامش و سلامتی خود را در طول روز تضمین کنید. در این مدت به نکات مثبت زندگی خود فکر کنید و برای دیگران آرزوهای خوب کنید تا انرژی مثبت بگیرید.
3-قبل از ساعت 8 از خواب بیدار شوید حتی اگر برنامه خاصی برای آن روز نداشته باشید. بیدار شدن از خواب به این معنی است که از تخت بلند شوید و حرکت کنید نه اینکه به طور افقی چشم‌هایتان را باز کنید.
4-سعی کنید قبل از ساعت 8 به مدت 15 تا 30 دقیقه به انجام نرمش و فعالیت‌های بدنی سبک بپردازید. حتی پیاده روی در محیط خانه نیز بسیار موثر است.
5-هر صبح بعد از ورزش دوش بگیرید تا انرژی‌تان بیشتر شود و سرحال‌تر شوید. علاوه بر این، دوش گرفتن روزانه سبب افزایش بهداشت فردی می‌شود.
6-یکی از مهم‌ترین کارهایی که قبل از ساعت 8 صبح باید انجام دهید خوردن صبحانه است. اگر صبحانه نخورید، بیشتر در روز پرخوری می‌کنید و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها همچون دیابت، چاقی، فشار خون، کلسترول و بیماری‌های قلبی عروقی در شما افزایش می‌یابد.
7-قبل از ساعت 8 صبح در ذهن یا برگه‌ای برای همان روز برنامه‌ریزی کنید. اگر فراموش می‌کنید بهتر است آن را به صورت مکتوب درآورید.
8-هر روز صبح قبل از ساعت 8 زمانی کوتاه حدود 10 تا 20 دقیقه را به انجام کارهای عقب افتاده اختصاص دهید. فکر کردن به کارهای عقت افتاده صدمه‌های جبران ناپذیری را به سلامتی روحی و آرامش افراد وارد می‌کند. سعی کنید فهرستی از کارهای عقب افتاده‌تان تهیه کنید و هر روز یکی یا بخشی از آن را انجام دهید.
منبع:Life Clever
 Medium

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 15 اردیبهشت 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • منابع غذایی برای تولید کلاژن
  • نگرش درست درباره تفاوت های زن و مرد
  • پیشگیری از عود سرطان پستان با غیر فعال کردن یک ژن
  • عطسه با بینی مسدود و این پیامدها
  • حواستان به زایمان زودرس باشد
  • مصرف داروهاي كدئين در شرايط خاص، جواب آزمايش اعتياد را مثبت نشان مي‌دهد
  • با این رژیم غذایی با افسردگی خداحافظی کنید
  • اصول استفاده از تمرینات کششی و دستگاههای بدنسازی
  • محبوبترین ها

  • تکرار بالا در مقابل تکرارکم
  • با شیوه ترکیبی ورزش کنید
  • همه چیز درباره ورزش و بیماری کولیت اولسراتیو
  • ورزش و تقویت سیستم گوارشی
  • اثر بخشی حرکات ایروبیک چقدر است
  • برای افزایش سلامت روده‌ها این 5 ورزش را فراموش نکنید
  • باسن و ران های خوش فرم را با این حرکات ورزشی تجربه کنید
  • ایجاد تنوع در ورزش با تردمیل
  • رپورتاژ

  • درمانی بدون درد در نهایت آرامش با یک دندانپزشک حرفه ای
  • چگونه دندانهای سالمتر و قوی‌تر داشته باشیم؟
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • لبخندی کودکانه با دندان هایی سالم
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    دکتر هومن عشقی
    نخ دندان ارکید
    رفع جای نیش حشرات با استفاده از کرم های مختلف
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است