دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو

OLDER-PEOPLE-EXERCISING-1024x681

در تمرین استقامتی قلبی- تنفسی باید توجه داشت مدت و شدت انجام کار رابطه متقابلی دارند. نتایج نشان داده است که روزانه 5 تا 10 دقیقه تمرین شدید (80 تا 90 درصد حداکثر ضربان قلب) در استقامت قلبی- تنفسی موثر است و کارایی آن ها را در حدود 15 تا 20 درصد بهبود می بخشد.
تحقیقات جدید نشان داده اند که تمرین به صورت پیوسته با شدت کم ضربان قلب حدود 65 تا 75 درصد حداکثر روزانه به مدت 30 تا 60 دقیقه موجب پیشرفت قابل توجهی نسبت به تمرین با شدت بالا و به مدت کوتاه خواهد بود.
به طور کلی به دلیل اینکه افراد میانسال و سالمند از انجام ورزش با شدت بالا لذت نبرده و نمی توانند آن را تحمل کنند و چون نیاز به انرژی بیشتری نسبت به قدم زدن در اوقات فراغت دارند سوالی که اغلب توسط افراد سالمند مطرح می شود این است که آیا می توان با شرکت در برنامه های راهپیمایی (در مقایسه با دویدن) انتظار بهبودی در سیستم قلبی، تنفسی را داشت؟
پاسخ این سوال مثبت است مشروط بر این که مدت و تواتر تمرین افزایش یابد به عبارت دیگر برای کار با مصرف کالری کمتر در شدت تمرینی پایین تر فرد باید فقط به مدت طولانی تر راهپیمایی کند (یا بدود) و اغلب خواهد توانست به همان نتایجی که از کار کوتاه مدت با شدت زیاد حاصل می شود دست یابد.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

 

5 1000
ارسال شده در 10 خرداد 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
سیب سرخ

مطالب پیشنهادی

کلینیک صدف
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x