مشاوره زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو

OLDER-PEOPLE-EXERCISING-1024x681

در تمرین استقامتی قلبی- تنفسی باید توجه داشت مدت و شدت انجام کار رابطه متقابلی دارند. نتایج نشان داده است که روزانه 5 تا 10 دقیقه تمرین شدید (80 تا 90 درصد حداکثر ضربان قلب) در استقامت قلبی- تنفسی موثر است و کارایی آن ها را در حدود 15 تا 20 درصد بهبود می بخشد.
تحقیقات جدید نشان داده اند که تمرین به صورت پیوسته با شدت کم ضربان قلب حدود 65 تا 75 درصد حداکثر روزانه به مدت 30 تا 60 دقیقه موجب پیشرفت قابل توجهی نسبت به تمرین با شدت بالا و به مدت کوتاه خواهد بود.
به طور کلی به دلیل اینکه افراد میانسال و سالمند از انجام ورزش با شدت بالا لذت نبرده و نمی توانند آن را تحمل کنند و چون نیاز به انرژی بیشتری نسبت به قدم زدن در اوقات فراغت دارند سوالی که اغلب توسط افراد سالمند مطرح می شود این است که آیا می توان با شرکت در برنامه های راهپیمایی (در مقایسه با دویدن) انتظار بهبودی در سیستم قلبی، تنفسی را داشت؟
پاسخ این سوال مثبت است مشروط بر این که مدت و تواتر تمرین افزایش یابد به عبارت دیگر برای کار با مصرف کالری کمتر در شدت تمرینی پایین تر فرد باید فقط به مدت طولانی تر راهپیمایی کند (یا بدود) و اغلب خواهد توانست به همان نتایجی که از کار کوتاه مدت با شدت زیاد حاصل می شود دست یابد.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

 

5 1000
ارسال شده در 9 خرداد 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x