منشأ استرس کنترل استرس فشارهای روانی پریشانی افزایش سطح استرس - استرس و اضطراب

برخی توصیه های کاربردی می توانند در کم کردن میزان استرس شما نقش زیادی داشته باشند توصیه می کنیم آن ها برای یک بار هم که شده امتحان کنید

پول، کار، بچه ها، زندگی عشقی، خانواده، مدرسه، و خیلی چیزهای دیگر در جهان وجود دارد که باعث اضطراب شما می شود. از همه بدتر، ممکن است آن ها چیزهای کوچکی باشند که شما نمی توانید در آن لحظه آن ها را اداره کنید. شما می ترسید و کنترل شما تحت تاثیر قرار می گیرد. حملات اضطراب واقعی و واقعا ترسناک هستند. در اینجا پنج روش طبیعی برای درمان اضطراب را می آوریم.
۱. از مکمل های والرین استفاده کنید
والرین کاهنده اضطراب هستند و به خواب طبیعی کمک می کند. قسمت بد در مورد والرین بوی بد آن است. بوی والرین مانع از استفاده ی آن به عنوان چای می شود (مگر اینکه که با مواد دیگر به شدت پوشانده شود). اکثر افراد والرین را به شکل کپسول مصرف می کنند.
۲. چای بابونه بنوشید
همان اثرات آرام بخش بابونه است که آن را تبدیل به یک ماده مهم در کرم های موضعی می کند که خارش را تسکین می دهد و می تواند به شما کمک کند که آرام تر باشید. بابونه در بسیاری از اشکال مختلف وجود دارد. اما اغلب در چای مصرف می شود. بابونه به همان بخش از مغز واکنش نشان می دهد که یک دیازپام تاثیر می‌گذارد.
۳. بیشتر ورزش کنید
با کمی کمتر از نیم ساعت ورزش در روز بدن خود را در برابر اضطراب مقاوم کنید. تمرینات قدرتی، شنا، دویدن، حتی راه رفتن سریع، این که چه نوع ورزشی انجام می دهید مهم نیست، تا زمانی که شما فعال هستید مبارزه با اضطراب نیز وجود دارد.
۴. عطر سنبل بزنید
سنبل علاوه بر زیبایی، بوی فوق العاده ای دارد که در واقع یک مستی آور خفیف و امن است. به همین دلیل برای کمک به افرادی که در موقعیت های استرس‌زا هستند کمک کننده است و احساس آرامش بیشتری می آورد. زمانی که احساس اضطراب و یا خستگی می کنید اتاق خود را با عطر و بوی سنبل پر کنید و نفس عمیق بکشید.
۵. رژیم غذایی خود را تغییر دهید
رژیم غذایی نقش موثری در تنظیم بدن شما دارد. در برخی از موارد، اضطراب ممکن است به دلیل به اندازه کافی غذا نخوردن، یا غذا خوردن نامناسب باشد. اگر قند خون شما کم باشد، ممکن است شما شروع به احساس اضطراب بیشتری کنید.برای مبارزه با اضطراب از خورن صبحانه اجتناب نکنید. تخم مرغ به عنوان یک صبحانه حاوی مقدار زیادی از پروتئین و کولین است که میزان پایین کولین با اضطراب در بیماران همراه است. شما همچنین باید مطمئن شوید که به یک رژیم غذایی پر از امگا ۳ برای توانایی های قلب و حفاظت از مغز داشته باشید.
منبع: مجله سلامت

5 1000
ارسال شده در 14 خرداد 1395 توسط با موضوع روانشناسی

پیشنهاد سردبیر

  • اختلال شخصیت دوری گزین یا اجتنابی چیست؟
  • به موهای خیس چگونه حالت بدهیم
  • آمار منتشر شده از تعداد مبتلایان به بیماری اوتیسم
  • دکسترومتورفان درمان کننده دیابت
  • درد رشد در سنین پایین
  • منشا و منبع گیجی و علاقه به چرت زدن در روز
  • مصرف آسپرین برای این افراد خطر آفرین خواهد بود
  • افزایش موارد ابتلا به سل در اپیدمی جهانی دیابت
  • محبوبترین ها

  • مکمل های گیاهی برای دیابتی ها
  • درمان نفروپاتی دیابتی با داروی آتراسنتان
  • از طرف انجمن دیابت آمریکا استانداردهای جدید مراقبتی اعلام شد
  • باور نادرست در مورد بیماری قندی
  • برای ثابت نگه داشتن قندخون در حد نرمال، هرچند وقت یکبار غذا بخوریم؟
  • تکنولوژی جدید آزمایش قندخون اختراع شد
  • پیشگیری از امراض قندی با رضایت از زندگی زناشویی
  • درمان بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 با سه دارو
  • رپورتاژ

  • اصلاح طرح لبخند و دندانپزشکی زیبایی
  • استفاده از لوازم آرایشی در بارداری
  • فروشگاه تجهیزات پزشکی بازار طب
  • جوان سازی و لیفت صورت بدون جراحی
  • خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است
  • الو دکتر

    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما