کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
مشکلات زود و راحت خوابیدن قرار گرفتن در معرض نور ساعت بیولوژیک بدن تنظیم ساعت بدن اختلال خواب
بی خوابی تاثیرات منفی زیادی روی سلامتی میگذارد اگر دچار اختلالات خواب شده اید سعی کنید در رختخواب نمانید و وقت خود را با بیدارماند روی آن تلف نکنید

افرادی که به بیماری بی‌خوابی مبتلا هستند، سخت به خواب می‌روند یا موقع خواب تا مدت زیادی بیدار می‌مانند. یکی از مطالعات اخیر درباره بیماری بی‌خوابی نشان می‌دهد که این افراد باید زمان کمتری را در رخت‌خواب بمانند و باید از این راه به‌عنوان یکی از روش‌های مقابله با بیماری بی‌خوابی مزمن استفاده کنند.

محققان دانشگاه پنسیلوانیا در مطالعه اخیرشان به این نتیجه رسیدند که چیزی که می‌تواند به ۷۰ تا ۸۰ درصد از بیماران مبتلا به بیماری بی‌خوابی کوتاه‌مدت یا حاد کمک کند تا از تبدیل شدن بیماری به بی‌خوابی طولانی‌مدت و مزمن جلوگیری کنند، این است که زمان حضور در رخت‌خواب را محدود کنند.

مثلا اگر فرد بیمار ۱۱:۳۰ شب می‌خوابد و قصد دارد که ۷:۳۰ صبح فردا بیدار شود ولی ۵:۳۰ صبح بیدار می‌شود، نباید بعد از بیدار شدن در رخت‌خواب بماند و باید همان موقع بلند شود و فعالیت روزانه‌اش را شروع کند. مسئولان این مطالعه می‌گویند که بیماران مبتلا به بی‌خوابی مزمن معمولا برعکس این کار را انجام می‌دهند. نتایج نهایی این مطالعه نشان می‌دهد که کسانی که خوب می‌خوابند، زمان کمتری را در رخت‌خواب می‌گذارنند و دائما در رخت‌خواب چرت نمی‌زنند.
منبع:medicalnewstoday
سلامتیسم

5 1000
ارسال شده در 28 خرداد 1395 توسط با موضوع پزشکی

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x