مشاوره زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
image-healing901
بی خوابی تاثیرات منفی زیادی روی سلامتی میگذارد اگر دچار اختلالات خواب شده اید سعی کنید در رختخواب نمانید و وقت خود را با بیدارماند روی آن تلف نکنید

افرادی که به بیماری بی‌خوابی مبتلا هستند، سخت به خواب می‌روند یا موقع خواب تا مدت زیادی بیدار می‌مانند. یکی از مطالعات اخیر درباره بیماری بی‌خوابی نشان می‌دهد که این افراد باید زمان کمتری را در رخت‌خواب بمانند و باید از این راه به‌عنوان یکی از روش‌های مقابله با بیماری بی‌خوابی مزمن استفاده کنند.

محققان دانشگاه پنسیلوانیا در مطالعه اخیرشان به این نتیجه رسیدند که چیزی که می‌تواند به ۷۰ تا ۸۰ درصد از بیماران مبتلا به بیماری بی‌خوابی کوتاه‌مدت یا حاد کمک کند تا از تبدیل شدن بیماری به بی‌خوابی طولانی‌مدت و مزمن جلوگیری کنند، این است که زمان حضور در رخت‌خواب را محدود کنند.

مثلا اگر فرد بیمار ۱۱:۳۰ شب می‌خوابد و قصد دارد که ۷:۳۰ صبح فردا بیدار شود ولی ۵:۳۰ صبح بیدار می‌شود، نباید بعد از بیدار شدن در رخت‌خواب بماند و باید همان موقع بلند شود و فعالیت روزانه‌اش را شروع کند. مسئولان این مطالعه می‌گویند که بیماران مبتلا به بی‌خوابی مزمن معمولا برعکس این کار را انجام می‌دهند. نتایج نهایی این مطالعه نشان می‌دهد که کسانی که خوب می‌خوابند، زمان کمتری را در رخت‌خواب می‌گذارنند و دائما در رخت‌خواب چرت نمی‌زنند.
منبع:medicalnewstoday
سلامتیسم

5 1000
ارسال شده در 27 خرداد 1395 توسط با موضوع پزشکی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x