mixed-berries

مهار آسیب های رادیکال های آزاد کار بی وقفه ای است و نیاز به تلاش مستمر آنتی اکسیدان ها دارد. شما می توانید با استفاده روزمره از آنتی اکسیدان ها حفاظتی برای پوست و دفاعی در برابر رادیکال های آزاد به وجود بیاورید که هم پوستی زیبا داشته باشید و هم از بیماری در امان باشید. از آنجایی که ما نمی تونیم هر روز آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد و فعالیت آن ها را اندازه گیری کنیم و همچنین مقدار مورد نیاز آنتی اکسیدان ها در آن لحظه را بدانیم تنها راه برای اطمینان از این که بتوانیم 24 ساعته توسط آنتی اکسیدان ها در امان بمانیم استفاده صحیح از مواد غذایی و توجه به تغذیه است. بهترین راه این است که از میوه ها و سبزیجات تازه در طول روز استفاده کنیم. همان طور که همه ما می دانیم رعایت اصولی ترین و آسان ترین رژیم ها نیز تقریبا غیر ممکن است. هر چقدر هم که شما در مورد انجام آن متعهد باشید باز هم گاهی پیش می آید که با عجله یک فنجان چای شیرین را سر بکشید و با آن نان بربری و پنیر پر چرب خامه ای بخورید. به عقیده من راه حل این است که یک رژیم پر ویتامین آسان را دنبال کنید که مقدار لازم آنتی اکسیدان را به بدن شما برساند زیرا گاهی آن قدر مشغول هستید که نمی توانید سالاد یا غذاهای سالم دیگر را تهیه کنید.

 

ارسال شده در 31 تیر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • اطلاعاتی جامع درباره سرما درمانی
  • اگر قصد کم کردن وزن با قرص های لاغری را دارید بخوانید
  • برای مراقبت از کبد چرب، چه راهکاری میشناسید؟
  • راههای نگهداری مواد غذایی
  • در مواقع تنش چگونه باید با شریک زندگی مان رفتار کنیم
  • اگر کمر دارید با این حرکات یوگایی درمان کنید
  • اهمیت تغذیه سالم برای بدن
  • گویش نوزادتان را تخریب نکنید
  • علت رویش موهای زاید و هیرسوتیسم در خانم ها
  • نیش زنبور و سکته ی مغزی!
  • مناسب ترین تنبیه از دید مشاوران
  • روشی باورنکردنی برای رهایی از اضطراب
  • شرکت‌های هندی و پاکستانی داروهای ایرانی تقلبی تولید می‌کنند
  • دیابت و کوری تدریجی
  • مدت زمان نگهداری مواد غذایی در فریزر؟
  • محبوبترین ها

  • آب پنیر و تاثیر آن در لاغری
  • غذا های تند مناسب برای سفره های پائیزی
  • برای آکنه چه خوراکی هایی زیان دارد
  • تاثیرات منفی اشتهای کاذب بر بدن
  • توصیه‌های تغذیه‌ای برای بیماران مبتلا به کلسترول
  • برای تشنج چه غذاهایی مفید است؟
  • برای منهدم کردن سرطان پروستات چه غذاهایی بخوریم
  • استفاده اصولی از تنقلات
  • همزمان با ترک سیگار میوه و سبزیجات بخورید
  • خوردن این غذا ها سبب ناراحتی معده می شود (بخش دوم)
  • آیا می خواهید سالم بمانید؟ این 5 کار را انجام دهید
  • تا جائیکه می توانید آرام غذا بخورید
  • با تغذیه ی نوزاد ها در دیگر کشور ها آشنا شوید
  • پیشنهادات مختلف برای تهیه میان وعده مخصوص خردسالان
  • اصول تغذیه ای مهم برای کنترل دیابت
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است