83273288_XS

وقتی در حال ورزش کردن هستیم و برای رفع تشنگی سراغ آب می رویم مقدار آبی که مورد نیاز بدنمان است چه میزان باید باشد احساس تشنگی پس از ورزش را با چند لیوان آب می توان برطرف کرد و اهمیت نوشیدن آب در حین ورزش به چه صورت است

کارشناسان تغذیه دانشکده پزشکی ورزشی آمریکا، عقیده دارند که درست نوشیدن آب هنگام تمرینات ورزشی به چربی سوزی کمک می کند.

کارشناسان تغذیه دانشکده پزشکی ورزشی آمریکا عقیده دارند که درست نوشیدن آب در هنگام تمرینات ورزشی به چربی سوزی بدن کمک می کند.

پایگاه اینترنتی “هلث” آمریکا در گزارشی نوشت: به گفته پزشکان، نوشیدن آب هنگام ورزش با تنظیم دمای بدن و انتقال مواد مغذی به همه اعضای آن، به انسان کمک می کند که تمرینات ورزشی را بهتر انجام دهد.

پزشکان دانشکده طب پزشکی آمریکا توصیه می کنند، افراد هنگامی که برای مدت یک ساعت ورزش می کنند، هر 15 دقیقه مقدار اندکی آب بنوشند؛ آنها با اذعان به این که افراد هنگام ورزش در صورت احساس تشنگی می‌توانند به هر اندازه که می خواهند آب بنوشند، درباره نوشیدن آب بیش از نیاز بدن هشدار می دهند، زیرا معتقدند این امر باعث نفخ و تهوع افراد در هنگام ورزش می شود.

بر اساس این گزارش، در صورتی که کسی بخواهد 3 یا بیش از 3 ساعت ورزش کند، باید قبل از ورزش یک وعده حاوی کربوهیدرات داشته باشد، تا جسم او از کالری مورد نیاز برخوردار شود؛ پزشکان ترجیح می دهند که هنگام ورزش بهتر است شیر و شکلات بدون قند مصرف شود تا سدیم و کلسیم کافی به بدن برسد.

پایگاه خبری شبکه العالم،

ارسال شده در 12 مرداد 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • حساس شدن زنان از لحاظ روحی در طول بارداری
  • طعم متفاوت چغاله بادام در خورش
  • طرز تهیه نان خامه ای با رویه شکلاتی مثل قنادی ها
  • تصاویری از ایمپلنت دندان
  • روانکاوی اطفال بی حال
  • مهارت های لازم برای درک شادی در زندگی
  • پايان آزمايشات براي واكسن ايدز
  • فواید خوردن چای سبز
  • نان سیمیت به شکل گیسو
  • آمادگی وزارت بهداشت برای برگزاری با شکوه پیاده روی اربعین
  • بیماری پنومونی‎ چیست؟
  • گیاهخواری و عوارضی که به دنبال دارد
  • ژله هویجی را یاد بگیرید
  • آموزش سوپی برای رفع معده درد
  • اختلالات قلبی در ورزشکاران
  • محبوبترین ها

  • بر اساس افتادن دندان بیماری های قلب پیش بینی می شود
  • چگونه دور از عارضه های قلبی بمانیم
  • اطلاعات جدید درباره پرولاپس دریچه میترال
  • مشکلات مهم در حرکت خون در میان رگ ها
  • ضربان قلب نرمال یک فرد سالم
  • چرا باید نوارقلبی بگیریم
  • احتمال بروز سکته قلبی در افراد با سابقه خانوادگی
  • حواستان به رگ های قلبتان باشد
  • 6 دلیل که آووکادوها عالی هستند
  • رفع مشکلات قلبی و عروقی با موسیقی درمانی
  • قرصهای پیشگیری از بارداری و بیماری های قلبی
  • پارو کردن در هوای سرد و این آسیب ها
  • عصبانیت بیش از حد ریسک حمله قلبی را بالا می برد
  • تضمین سلامت قلب با مواد پروتئینی
  • اولین گام در پیشگیری از بروز ناراحتیهای قلبی
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است