دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه

ورزش و تمرین ورزش های ملایم ورزش سخت دوچرخه ثابت برنامه ورزشی دائمی باشگاه رفتن

ورزش بانوان چه مزیت هایی برای آن ها دارد فواید و تاثیرات مختلف ورزش کردن برای خانم ها چگونه است روحیات آن ها چه تغییراتی با ورزش میکند تاثیرات مفید ورزش بر زندگی این افراد به چه صورت خواهد بود فرق این خانم ها با دیگر بانوان در چیست؟

 گاهی اوقات مرتب به باشگاه رفتن مثلا دو روز در هفته مشکل است چه برسد به هفت روز هفته. اما بعضی خانم ها هستند که با وجود این که هر روز به باشگاه می روند باز هم اشتیاق خود را از دست نمی دهند. چگونه چنین چیزی ممکن است؟ بیایید با خواندن این مطلب به راز آن ها پی ببریم.

آن ها از کم شروع می کنند

اگر تازه شروع به ورزش و تمرین کرده اید انتظار نداشته باشید که بدون هیچ سختی و درد باشد. بهترین کار این است که هر روز ورزش کنید اما کم ورزش کنید. خیلی زود به آن عادت می کنید. به حدی که زمانی که در هفته صرف شستشوی لباس ها می کردید را به کلی فراموش کرده و ورزش را جایگزین آن می کنید.

آن ها از سوال و درخواست کمک نمی ترسند

زنانی که همیشه ورزش می کنند می دانند که استفاده اشتباه از دستگاه ها و تمرین های غلط ممکن است به بدن آسیب برساند. بنابراین از مربی می خواهند آن ها را هنگام تمرین ببینید و راه درست را به آن ها نشان دهد. یا این که یک مربی خصوصی می گیرند تا مطمئن شوند که هیچ اشتباهی در تمریناتشان وجود ندارد.

آن ها چیزهای جدید را تجربه می کنند

کلاس دوچرخه ثابت عالی است و همه ما هم آن را دوست داریم. اما آیا باید به طور روزانه در تمام عمر در این کلاس ها شرکت کنیم؟ مسلما خیر. تنوع برای خانم هایی که همیشه ورزش می کنند بسیار مهم است.امتحان کردن یک دستگاه ورزشی جدید یا رفتن به یک کلاس ورزشی جدید باعث می شود احساس کسالت نکنید.

آن ها از پیش برنامه ریزی می کنند

برای یک برنامه ورزشی دائمی آمادگی حرف اول را می زند. در آغاز هر هفته نگاهی به برنامه هفته خود بیندازید و برنامه خود را بچینید. وقتی برنامه ای از قبل چیده می شود بیشتر ترغیب می شوید که حتما آن را انجام دهید و تبدیل به روتین روزانه کنید. البته وقتی برنامه ای از کنترل خارج شد سعی کنید زیاد به خودتان سخت نگیرید. اگر یک جلسه را از دست بدهید اتفاق خاصی نمی افتد.

آن ها هر روز تمرین شدید انجام نمی دهند

هر روز ورزش سخت، نه تنها خسته کننده است بلکه به بدن آسیب نیز می رساند. بدن ما گاهی نیاز به ریکاوری دارد. به همین دلیل باید روزهایی را به تمرین های ملایمی مثل یوگا یا پیاده روی اختصاص دهیم. خانم هایی که همیشه ورزش می کنند این ورزش های ملایم را بی فایده و بی تاثیر نمی دانند بلکه آن ها را ضروری می دانند.

آن ها به خاطر یک روز ورزش نکردن خودشان را سرزنش نمی کنند

گاهی اوقات شرایط به گونه ای است که وقت برای ورزش کردن ندارید یا شاید اصلا حوصله ورزش کردن نداشته باشید. در این گونه شرایط بدون هیچ عذاب وجدانی ورزش نکنید. چون خیلی زود دوباره خودتان را با شرایط وفق خواهید داد.

آن ها عاشق لباس های ورزشی خود هستند

همه ما می دانیم که نحوه لباس پوشیدن تا چه حد روی اعتماد به نفس تاثیر گذار است. این مسئله در مورد لباس های ورزشی هم صدق می کند و بیشتر برای خانم هایی قابل درک است که مدام ورزش می کنند. وقتی لباس های ورزشی که در باشگاه هنگام تمرین استفاده می کنید دوست داشته باشید با پشتکار بیشتری ادامه می دهید.

آن ها هدف دارند (هر چقدر کوچک)

وقتی هدف تعیین کنید کارهایی که در باشگاه انجام می دهید به مراتب برایتان آسان تر می شود. اهداف هر چه که باشند، چه تمرین دو ماراتون و چه تلاش برای ۵ دقیقه طناب زدن بدون توقف، انگیزه و محرکی قوی در ورزش هستند.

آن ها فقط عمل می کنند

حتی خانم هایی که هر روز ورزش می کنند نیز گاهی اوقات دلشان نمی خواهد ورزش کنند. با این تفاوت که بدون توجه به سرعت آن ورزش را همچنان دنبال می کنند. آنچه مهم است احساسی است که پس از ورزش دارید. مهم حس خوب شما و اراده و نیت قوی شماست که باعث می شود با احساس عدم تمایل به ورزش مقابله کنید.

وب‌سایت بدونیم:

5 1000
ارسال شده در 16 مرداد 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
ویزیت یاب

مطالب پیشنهادی

پیشنهاد سردبیر

  • آیا این امکان وجود دارد که در دندان‌پزشکی دچار بیماری ایدز شویم؟
  • کبوترها هم قادر به خوابیدن هستند
  • فواید مختلف پتاسیم برای کلیه ها
  • خوردن آب جوش چه فوایدی برای سلامتی دارد
  • اجازه بدهید که طبیعت داروی شما باشد
  • کلسترول بالا و بهترین و بدترین شیر
  • پیشنهادات طب سنتی برای پاکسازی آرایش
  • ریسک نارسایی قلبی در زنان با مصرف رژیم غذایی پر پروتئین
  • محبوبترین ها

  • نکاتی مهم در رابطه با رژیم غذایی و ارتقاء سلامت
  • چند توصیه برای خوردن سبزیجات بیشتر (بخش دوم)
  • افزایش سلامت دستگاه گوارش با اسموتی سبز رنگ
  • بهره مندی از ویژگی های شیر نارگیل
  • میان وعده مناسب برای ماه رمضان
  • چرا باید هنگام غذا خوردن از سبزی استفاده کنیم؟
  • ناسالم ترین خورد و خوراک در ماه رمضان
  • 9 خوراکی سالم برای کاهش وزن
  • رپورتاژ

  • کلینیک ارتودنسی دکتر گوگانی
  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • کلینیک پیشرفته دندانپزشکی دیبا
  • تغذیه و تناسب اندام در کلینیک ایران نوین
  • دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دیبا
  • کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x