aid19958-728px-Build-Muscle-Step-2-Version-2

برای تقویت عضلاتتان و پرورش آن ها راهنمایی های ورزشی جالبی داریم با در پیش گرفتن آن ها و استفاده از موادغذایی حاوی پروتئین مطمئن باشید به زودی به نتیجه خواهید رسید توصیه های ما را در این زمینه بخوانید

معمولا افراد تصور می‌کنند که بدون وزنه و دستگاه نمی‌توان ماهیچه‌ها را پرورش داد، در حالی که تمرینات و ورزش‌های مختلف می‌توانند به افراد کمک کنند که بدون کمک دستگاه و وزنه عضلات خود را پرورش دهند.

یکی از موارد اصلی که باعث رشد ماهیچه‌ها می‌شود مقاومت است. در باشگاه‌ها مقاومت و تحمل فشار وزنه، دمبل و دستگاه‌ها باعث پرورش ماهیچه‌ها می‌شود، اما بدن این توانایی را دارد که با کمک وزن خود نیز عضلات را پرورش دهد.

برنامه‌های زیر می‌تواند برای پرورش عضلات بدون وزنه و دستگاه مناسب باشد:

– ۳ دور دراز و نشست تا آنجا که می‌توانید و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور. ابتدا سعی کنید آرام‌تر شروع کنید و کم‌کم شدت ورزش را افزایش دهید.

– ۳ دور شنای سوئدی تا آنجا که می‌توانید و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور.

– ۳ دور حرکت لانگ تا آنجا که می‌توانید و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور مطمئن شوید که این حرکت را درست انجام می‌دهید. می‌توانید بعد از مدتی از اجسامی که کمی وزن دارند مانند بطری آب که از شن پر شده نیز استفاده کنید.

– انجام ۳ دور حرکت کرانچ ۶ تا ۱۲ بار و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور. در این حرکت گردن شما نباید خم شود، سعی کنید درست نقطه‌های در بالای سر خود نگاه کنید. انجام این برنامه دو تا سه بار در هفته‌ می‌تواند نتایج خوبی داشته باشد.

– تغذیه نیز در پرورش عضلات موثر است. عضلات از پروتئین تشکیل شده‌اند. هنگامی که شروع به ورزش می‌کنید باید پروتئین لازم را دریافت کنید. اگر پروتئین مصرف نکنید، عضلات نیز رشدی نخواهند داشت. لازم نیست که حتما از پودر پروتئین استفاده کنید.

ارسال شده در 24 مرداد 1395 توسط دکتر سلام با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • مواد افزودنی مضر همراه به ماست
  • حفظ توان خانم ها در سنین مختلف برای بارور شدن
  • مشهورترین و جالب ترین اکسیرهای زیبایی جهان
  • سالاد رژیمی با دستوری جدید
  • پمفیگوس، از درد تا درمان
  • دلایلی قانع کننده برای خوردن امگا3
  • بهترین تاثیرات آب بازی برای سنین پایین
  • عواملی که سبب قی کردن چشم ها می شوند
  • آیا تخم مرغ برای کسانیکه رژیم لاغری دارند خوب است؟
  • علائمی که نشان میدهد، جان سگ در خطر است
  • در کنترل فشار خون بالا تغذیه چقدر موثر است
  • انواع آرد
  • توضیحات پزشک فرانسوی پیرامون عباس کیارستمی
  • مراقبت های خوردنی از پوست در این فصل
  • بستن مو و ریزش آن ها
  • محبوبترین ها

  • چه نوع دستی چه نوع مدل ناخنی باید داشته باشد
  • چکارکنیم تا ابروهایمان سریعتر شد کند
  • چراغ قرمز کم ابی در بدن با ترک خوردن پا
  • یادگیری ماساژ گردن و صورت
  • اگر موهای فر دارید حتما بخوانید
  • چکار کنیم که موهایمان وز نشود
  • اسیدی و بازی موهایتان چه اندازه است؟ آیا مهم هست ؟
  • زیانهای واکس برای خانمهای حامله
  • نکات و رازهای داشتن ناخن های سالم چیست
  • 0 تا 100 کاشت مژه-بخش اول
  • با هندوانه آفتاب سوختگی را درمان کنید
  • این کارها را برای پوست مختلط انجام ندهید
  • شستشو مو را به طور صحیح انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید
  • تقویت مو با این خوردنی ها
  • انواع سلیقه های آرایشی و شخصیت شناسی آنها
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است