موادطبیعی برای عضله سازی عضله سازی تقویت عضله با گیاهان برای عضله سازی

برای تقویت عضلاتتان و پرورش آن ها راهنمایی های ورزشی جالبی داریم با در پیش گرفتن آن ها و استفاده از موادغذایی حاوی پروتئین مطمئن باشید به زودی به نتیجه خواهید رسید توصیه های ما را در این زمینه بخوانید

معمولا افراد تصور می‌کنند که بدون وزنه و دستگاه نمی‌توان ماهیچه‌ها را پرورش داد، در حالی که تمرینات و ورزش‌های مختلف می‌توانند به افراد کمک کنند که بدون کمک دستگاه و وزنه عضلات خود را پرورش دهند.

یکی از موارد اصلی که باعث رشد ماهیچه‌ها می‌شود مقاومت است. در باشگاه‌ها مقاومت و تحمل فشار وزنه، دمبل و دستگاه‌ها باعث پرورش ماهیچه‌ها می‌شود، اما بدن این توانایی را دارد که با کمک وزن خود نیز عضلات را پرورش دهد.

برنامه‌های زیر می‌تواند برای پرورش عضلات بدون وزنه و دستگاه مناسب باشد:

– ۳ دور دراز و نشست تا آنجا که می‌توانید و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور. ابتدا سعی کنید آرام‌تر شروع کنید و کم‌کم شدت ورزش را افزایش دهید.

– ۳ دور شنای سوئدی تا آنجا که می‌توانید و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور.

– ۳ دور حرکت لانگ تا آنجا که می‌توانید و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور مطمئن شوید که این حرکت را درست انجام می‌دهید. می‌توانید بعد از مدتی از اجسامی که کمی وزن دارند مانند بطری آب که از شن پر شده نیز استفاده کنید.

– انجام ۳ دور حرکت کرانچ ۶ تا ۱۲ بار و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور. در این حرکت گردن شما نباید خم شود، سعی کنید درست نقطه‌های در بالای سر خود نگاه کنید. انجام این برنامه دو تا سه بار در هفته‌ می‌تواند نتایج خوبی داشته باشد.

– تغذیه نیز در پرورش عضلات موثر است. عضلات از پروتئین تشکیل شده‌اند. هنگامی که شروع به ورزش می‌کنید باید پروتئین لازم را دریافت کنید. اگر پروتئین مصرف نکنید، عضلات نیز رشدی نخواهند داشت. لازم نیست که حتما از پودر پروتئین استفاده کنید.

5 1000
ارسال شده در 24 مرداد 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • بیماری سرطان ریه راباهم مرور میکنیم
  • مصاحبه اختصاصی آی تی سلام با بهزاد زیبایی مدیر سایت دکترسلام
  • چه نوع مواد غذایی برای قلب ما انسانها مفید می باشد؟
  • توصیه های تغذیه ای برای خانم های باردار با BMI بیشتر از ۲۵
  • 3 نوشیدنی انرژی زا
  • همه پیامدهای بیش فعالی روی تحصیلات
  • امسال به برنامه غذایی تان این خوردنی ها را اضافه کنید
  • دوران بلوغ و ایجاد تغییرات تغذیه ای در نوجوانان
  • محبوبترین ها

  • مهارت های لازم برای تحکیم رابطه
  • هشدار! ۳۴ درصد ایرانیان اختلالات روانی دارند
  • مشکلات روانی و عاطفی کودکانی که مادر افسرده دارند
  • تمایل به بیرون آمدن از چالش سلامت روانی خود
  • شخصیت نمایشی چیست و چه نشانه هایی دارد؟
  • انواع اختلالات دو قطبی چه فرقی با هم دارند؟
  • برخی رفتارهای کنترل کننده احساسات
  • آیا استرس بر زندگی و سلامتی انسان تاثیر گذار است
  • رپورتاژ

  • دندان تاجی از زیبایی
  • اصلاح طرح لبخند و دندانپزشکی زیبایی
  • لیزر بهترین روش در مشکلات دندان های مصنوعی و خانم‌های باردار
  • مریم جواهریان، متخصص روانشناسی سلامت و استادیار دانشگاه
  • بهترین راه حل برای افراد پرمشغله جهت تناسب اندام
  • الو دکتر

    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    دکتر هومن عشقی
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما