مشاوره زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
7-Day-Real-Food-Diet-For-Weight-Loss1

استفاده از برخی مواد غذایی سالم می تواند به شما در زمینه کاهش وزنتان کمک زیادی کند اگر خواهان کاهش وزن و تناسب اندام هستید توصیه می کنیم از موثرترین خوردنی های سالم در این زمینه کمک بگیرید راهنمایی های مختلف در این باره را در ادامه مطلب برایتان آورده ایم

کارشناسان تغذیه یک رژیم غذایی سالم را شامل مصرف سبزیجات، میوه، آجیل، دانه ها، غلات کامل، لوبیا و عدس و همچنین روغن ها، پروتئین و چربی های سالم می دانند.

 تغذیه سالم و پاک علاوه بر مصرف مواد غذایی مذکور شامل دوری از مواد خوراکی فرآوری شده نیز هست. همچنین در یک رژیم غذایی سالم محدودیت مصرف نمک و مواد قندی افزودنی وجود دارد.

علاوه بر کاهش وزن، پیروی از یک رژیم غذایی طبیعی فواید زیادی به همراه دارد که فایده اصلی آن، عمر طولانی است.

اما برای بهره گیری از فواید رژیم غذایی سالم و کاهش وزن لازم است که میزان خوردن و برنامه غذایی تان را تنظیم کنید. هر روز ۵ تا ۶ وعده غذای کم بخورید. سعی کنید فواصل بین غذا خوردن تان ۲ تا ۳ ساعت باشد. همچنین محققان توصیه می کنند بهترین زمان آخرین وعده غذایی ۸:۳۰ شب بوده و بعد از آن، نباید چیزی خورده شود.

در ادامه به مواد خوراکی سالم که برای کاهش وزن مناسب هستند اشاره می شود:

غلات: برنج قهوه ای، جو دوسر، نان ذرت مکزیکی، آرد بادام، آرد نارگیل

مغزیجات: پسته، گردو

پروتئین کم چرب: مرغ، بوقلمون، ماهی، لوبیا سیاه، سفیده تخم مرغ

سبزیجات: کدو مسما، آووکادو، گل کلم، اسفناج، کلم پیچ، بادمجان

میوه: آناناس، هندوانه، پرتقال، لیمو، میوه های توتی، گوجه فرنگی

روغن های سالم: زیتون، کنجد، نارگیل

لبنیات: ماست یونانی فاقد چربی، پنیر دلمه شده

موارد دیگر: پوره سیب شیرین نشده، سیر، شیر بادام شیرین نشده

محققان توصیه می کنند علاوه بر مصرف مواد خوراکی فوق، روزانه مقادیر زیادی آب بنوشید. روزانه مقدار مناسب میوه (دو وعده) و سبزیجات (سه وعده) مصرف کنید.

به جای نمک، از ادویه ها، گیاهان تازه، سرکه یا لیمو ترش استفاده کنید.

گوشت حاوی مقدار زیادی چربی اشباع شده و کلسترول است، از این رو کمتر مصرف کنید.

مهر،

5 1000
ارسال شده در 26 مرداد 1395 توسط با موضوع تغذیه
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x