مشاوره زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر هادی صادق /کلینیک
دکتر پژمان هادی صادق و دکتر پریسا هادی صادق
متخصص ارتودنسی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
با این سه حرکت یوگا، التهاب را کاهش دهید
همیشه یوگا جزء ورزش های پیشنهادی پزشکان بوده است. این اهمیت یوگا در پیشگیری و درمان بیماری ها را میرساند. التهاب در بدن یک فرآیند طبیعی سیستم ایمنی بدن است در واکنش به آسیب دیدگی، عفونت، استرس و دیگر تهدیدها. التهاب به عنوان بخشی از یک سیستم سالم می تواند چیز خوبی باشد و با مشکلات کوچک مقابله کند. اما نگران نباشید؛ در ادامه سه حرکت یوگا را به شما آموزش می دهیم که التهاب را کاهش می دهند.

علاوه بر اهمیت کلی به سلامت بدن، کار روی کاهش استرس و استفاده از یک برنامه سالم، می توانید از خود، با یوگا در برابر التهاب مزمن نیز محافظت کنید.

یوگا برای کاهش سطح استرس فوق العاده است و تحقیقات نشان داده کسانی که یوگا تمرین می کنند معمولا سطح بالا تری از لپتین و آدیپونکتین در بدنشان دارند. هر دوی این مواد شیمیایی طبیعی روی کاهش التهاب در بدن کار می کنند.
Twisted Figure 4 Pose

 

این یک ژست ترمیمی است که روی آرام کردن سیستم عصبی کار می کند و التیام یافتن بدن را بهبود می بخشد ، هر دوی این موارد برای مقابله با التهاب عالی هستند.

ژست های ترمیمی به دلیل قابلیتشان در آرام ساختن ذهن و بدن محبوب هستند، همین ویژگی آنها را تبدیل به یکی از بهترین حرکات برای پیشگیری از التهاب و درمان آن کرده.

برای شروع این حرکت، روی پشت خود دراز بکشید، زانوی خود را خم کنید و پا محکم روی زمین قرار بگیرد. مچ پای راست را به طرف زانوی چپ بیاورید و سپس اجازه دهید هر دو پا در طول سمت چپ بدن پایین بیایند. سپس باید اجازه دهید در حالی که زانوی راست به طرف بالا است کف پای راست روی زمین قرار بگیرد. باید اجازه دهید در حالی که آرام ران ها را می کشید لگن و پایین کمرتان در حالت استراحت بماند.

قبل از بازگشت به حالت ابتدایی این ژست را به مدت یک دقیقه نگه دارید و سپس روی جهت دیگر تکرارش کنید.
Warrior II Pose

این ژست برای کاهش التهاب بسیار مناسب است و همچنین می تواند گرفتگی عضلات گردش خون و تنفس را نیز بهبود ببخشد. وقتی گردش خون و تنفستان در بهترین سطح باشد، بدنتان می تواند خیلی بهتر با استرس مقابله کند و عملکردش نیز مناسب تر خواهد بود.

پاها را در حدود 122 سانتی متر از هم فاصله دهید، دستها را موازی با زمین بالا بیاورید، کف دست ها رو به پایین باشد و سپس بازوها را به دو طرف بکشید تا تیغه های شانه ها باز شوند. سپس می توانید پای سمت راست را 45 درجه به طرف خارج بچرخانید و پای چپ را موازی با فضای پشت نگه دارید.

پاشنه پای راست باید با پاشنه پای چپ در یک راستا قرار داشته باشند. به آرامی عضله ران را درگیر کنید و خم شوید تا جایی که کاسه زانوی راست با مچ پای راست در یک خط قرار بگیرند، هر دو دست را از تیغه شانه ها به طرف خارج بکشد و موازی با بدن نگهشان دارید.

این حالت را به مدت یک دقیقه نگه دارید و در حال انجامش به صورت عمیق دم و بازدم انجام دهید. سپس به حالت ابتدایی بازگردید و همین کار را برای طرف دیگر بدن تکرار کنید.
Supine Twist

این ژست برای سلامت گوارشی مفید است. به همین دلیل با واکنش سیستم ایمنی بدن نیز ارتباط تنگاتنگی دارد و می تواند به کاهش التهاب کمک کند. این حرکت به ویژه روی کاهش التهاب پایین کمر و همچنین از بین بردن گرفتگی شانه ها تاثیر دارد. به همین دلیل این ژست یوگا برای کسانی که کارشان پشت میز است خیلی مفید واقع می شود.

ابتدا به پشت روی زمین دراز بکشید. زانوها را خم کنید، اما کف پاها را روی زمین نگه دارید. سپس می توانید ران ها را از روی زمین بلند کنید و به آرامی به سمت راست بدنتان ببریدشان در همین حال زانوها را بالا و به سمت قفسه سینه بیاورید.

زانوها را سمت راست بدن قرار دهید و در همین حال دو دست را به دو سمت شانه ها باز کنید. قبل از اینکه زانو را به قفسه سینه بازگردانید و به سمت چپ بدنتان ببرید سر را به طرف شانه سمت راست بچرخانید. قبل از بازگشت به حالت عادی این ژست را به مدت 30 ثانیه تا یک دقیقه نگه دارید.

منبع: سلامت نیوز

5 1000
ارسال شده در 31 مرداد 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر

پیشنهاد سردبیر

  • اگر می خواهد سلامت موهای خود را تضمین کنید ، بخوانید
  • برای کاهش وزن سریعتر بخوانید
  • از جوشهای خود خلاص شوید
  • پیشنهادات و ایده های ورزشی برای خانم های حامله
  • افزايش حساسيت به نور خورشيد با مصرف برخي داروها
  • تاثیر امگا 3 بر سلامت بدن
  • سنجش فشار خون با شیوه ای بهتر
  • میکرو پانکراس شیوه ای برای پیوند سلول های جزایر
  • محبوبترین ها

  • پیامدهای الگوی تغذیه ای نامناسب در جامعه
  • عکس های وسیله فرز ماندرل اسنپ آن
  • هشدار! در اماکن عمومی پابرهنه راه نروید
  • آزمایش دی دایمر چگونه آزمایشی است؟
  • درمورد پیک لاین چه مواردی را باید بدانید
  • بهبود درد میگرن با طب کایروپراکتیک،شدنی است؟
  • افزایش مقاومت بدن در برابر ویروس سرماخوردگی
  • به خطر افتادن سلامت پاها با پوشیدن کفش بدون جوراب
  • رپورتاژ

  • لبخندی بی همتا با بهترین متخصص ارتودنسی
  • کلینیک تخصصی دندانپزشکی دیبا
  • تغذیه و تناسب اندام در کلینیک ایران نوین
  • بیماریهای نشیمنگاه و راههای درمان
  • کلینیک زیبایی دکتر مجید صالح
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x