weight-loos
امروز نوع نگاه جامعه به افراد خوش اندام تغییر کرده و تقریبا میتوان گفت اندامی خوش تراش، ساعت مچی و طرز پیاده شدن از اتومبیل و … میتواند سطح اجتماعی افراد را مشخص کند. راه های مختلفی برای کاهش وزن و تناسب اندام وجود دارد؛ رژیم های غذایی رنگارنگ ولی دشوار به سرعت میتوانند شما را لاغر کنند، ولی تا کی لاغر خواهید ماند؟ یادتان باشد، لاغر شدن برای لاغر ماندن است. در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از معدود چالش های لاغری موفق را در اختیارتان قرار دهیم.

چالش کاهش وزن و تناسب اندام چیست؟

مفهوم پشت چالش 30 روزه بسیار ساده و حرکتی رو به جلو است. هر روز به مدت 30 روز حرکات ورزشی و کارهای مربوط به سلامت را انجام دهید تا زمانی که نتیجه دلخواه خود را می گیرید. اگر این تمرین ها درست انجام شود (به این معنی که هر روز و برای مدت 30 روز باشد) توانایی بدن برای انطباق و تغییر به حداکثر می رسد و در نتیجه تغییرعضلانی بیشتر، چربی کمتر، پاها قوی تر و … نتیجه می شود.

به عنوان مثال، 30 روز چالش حرکت پلانک، که یکی از محبوب ترین حرکات است با انجام آن به مدت سی روز به ایجاد قدرت و پیشرفت در تناسب اندام کمک خواهد کرد.

البته همه ما حرکت هایی را برای ورزش و افزایش فعالیت بدنی را در نظر داریم اما کدام چالش های ارزش وقت و تلاش شما را دارند؟ اگر شما به صورت حرفه ای ورزش را دنبال نمیکنید و وقت کافی برای ورزش های گوناگون را ندارید در اینجا برخی از حرکات که شما ممکن است بخواهید به آن ها فکر کنید را می آوریم تا بتوانید به صورت بهینه از وقت خود استفاده کنید و بیشترین بازده ممکن را بدست آورید:

راه و روش های موثر تناسب اندام و کاهش وزن

1-چالش حرکت پلانک 30 روزه

از آنجا که حرکت پلانک یکی از بهترین تمرینات شکمی و کلی برای بدن است که شما می توانید انجام دهید، این چالش کمک خواهد کرد که تن و شکم شما صاف شود.

2-چالش اسکات 30 روزه

شما قادر به ساخت عضلات در پاها وباسن خود خواهید بود و همچنین برای کمک به سفت کردن تمام بدن و شکم خود بسیار مفید است.

3- چالش بازوی 30 روزه

چالش بازوی 30 روزه سلاحی بزرگ برای تقویت عضله سه سر، عضلات دو سر بازو، شانه ها و ساعد برای کمک به از بین بردن چربی اضافی بازو است.

علاوه بر این سه حرکت ذکر شده در اینجا، حرکات بسیار دیگری نیز وجود دارد، از جمله تمرینات مربوط عضلات شکم ، بازوها و انواع حرکات اسکات. با استفاده از روش اصولی ورزش (از جمله افزایش تکرار و طول دادن زمان اتمام ورزش) اجازه دهید تا چالش های 30 روزه که بر اصول علمی ورزش ساخته شده اند موثر واقع شوند. این چالش ها بهترین راه برای تناسب اندام بدون نیاز به عضویت در باشگاه و یا استفاده از تجهیزات ورزشی گران هستند.

منبع: برترین ها

 

ارسال شده در 24 شهریور 1395 توسط writer.m با موضوع عمومی , ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • در ماه هفتم از بارداری بخوانید
  • قلیه مرغ رژیمی
  • اصلاح کلیه با این دانه های مفید
  • یادگیری اصول و قوانین هنر مذاکره
  • نبود علاقه پس از شروع زندگی مشترک
  • کوبیده بدون گوشت قرمز
  • راههای درمان و پیشگیری از یبوست در نوزادان و کودکان
  • برای داشتن یک خواب مفید لازمست اینها را بدانید
  • دوام بیشتر بینایی با این روش ها
  • شیوع بی رویه خیانت و دوستی های خیابانی
  • علت همراهی آب هویج با بستنی چیست
  • در منزل به راحتی دهانشویه تهیه کنید
  • نوسازی ذهن برای درمان افسردگی
  • به زانو درآورن سرطان با زنجبیل
  • نقص های رژیم غذایی گیاهخواری
  • محبوبترین ها

  • اگر فشار خون دارید بلوبری بخورید
  • پیشگیری از ابتلا به سرطان روده بزرگ
  • این چربی ها برای کاهش وزن شگفت انگیز هستند
  • کمک به رفع مشکلات رفتاری نوجوانان با استفاده از امگا 3
  • خوراکی هایی با سدیم بالا
  • شیر نوشیدن و این نکات مهم
  • برنامه غذایی مناسب برای عادت ماهانه
  • دلایل ضرورت خوردن صبحانه برای دانش آموزان
  • 7 ماده غذایی روزمره که سمی هستند
  • نارگیل میوه ای با خواص باورنکردنی
  • کالری های موجود در روغن زیتون
  • هرآنچه درمورد ژله ها باید بدانید
  • چه غذاهایی بخوریم که سرطان سینه نگیریم
  • لاغر شدن با این روش ها
  • فصل تابستان شروع شده آماده هستید؟
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است