هله هوله خوردن مواد غذائی پرکالری و پرچرب لاغر شدن گرسنه ماندن کاهش اشتها و گرسنگی

اگر می خواهید سیر باشید و لاغر شوید و بدون احساس گرسنگی به تناسب اندام برسید توصیه می کنیم از برخی راه حل ها و روش های تغذیه ای موثر کمک بگیرید مصرف گریپ فروت ،آووکادو،فلفل قرمز ،باقالی ،روغن زیتون،برنج با سبزیجات را فراموش نکنید تحقیقات تغذیه ای ثابت کرده است این مواد غ ذایی تاثیر زیادی بر لاغری بدن میگذارند.

 

برای لاغر شدن نیاز به کمک دارید؟همیشه از خودتان می پرسید چی بخورم که سیر باشم و لاغر هم شوم؟ پس این توصیه ها را جدی بگیرید تا به هدف خود برسید.

مهمترین نکته این است که گرسنه ماندن و هله هوله خوردن منجر به چاقی شما می شود پس سلاح مخفی شما برای کاهش وزن اولین وعده غذائی یعنی صبحانه ای غنی از پروتئین و فیبر است.مواد غذائی شامل پروتئین( مثل تخم مرغ) و فیبر( مثل نان گندم کامل) تا نیمی از روز شما را سیر و سرزنده نگه می دارد و کمترسراغ هله هوله‌ها می روید. اگر تخم مرغ دوست ندارید می توانید از جو پخته شده با گردو و یا کمی کره بادام زمینی و یک تکه نان گندم کامل میل کنید.

یادتان نرود که اگر بدن شما در روز، خصوصا صبح ها مقدار کافی پروتئین دریافت نکند بیشتر به سمت  مواد غذائی پرکالری و پرچربی می‌رود و این مواد غذائی مستقیما باعث افزایش چربی دور کمر شما می شود.

حالا مواد غذائی خوشمزه‌ای که به شما برای کاهش وزن کمک می کنند را معرفی می کنیم:

– اول از همه ماست، بله ماست غنی از کلسیم است. مطالعات نشان داده که کلسیم مانع از جذب چربی از روده کوچک می شود.

– صبحانه خود را با میل کردن تخم مرغ تبدیل به یک وعده غذائی مقوی و چربی سوز کنید.

– پسته شامل چربی های خوب اشباع نشده پروتئین و فیبر است که گرسنگی شما را کاهش می دهند.

– گریپ فروت: تمام مطالعات نشان می دهد که خوردن نصف گریپ فروت قبل از هر وعده غذائی باعث کاهش وزن می شود.

– آووکادو: این میوه خوشمزه سبز بهشتی باعث کاهش سایز دور کمر شما می شود.

– قارچ: اگر دنبال راهی آسان برای کاهش کالری دریافتی روزانه خود هستید قارچ را جایگزین گوشت کنید با این کار به راحتی چربی اشباع شده که باعث چاقی دور کمر شما می شود راحذف کرده اید.

– روغن زیتون: این ماده غذائی شامل اولئیک اسید است که گرسنگی شما را کاهش می دهد.

– گندم کامل: همه ما آرزوی شکمی صاف و بدون چربی داریم، پس برای رسیدن به این هدف، به جای نان سفید، نان گندم کامل، همچنین ماکارونی گندم کامل، جو و برنج قهوه ای میل کنید.

– فلفل قرمز: فلفل حاوی کاپسیاسین است که باعث کاهش اشتها و گرسنگی در طی روز می شود.

– باقالی: این ماده غذائی حاوی فلاونوئید ها و پروتئین است. مطالعات نشان داده این قلب سبز کوچک، مانع تجمع چربی در ناحیه شکم می شود.

– برنج با سبزیجات:با  اضافه کردن سبزیجاتی مثل براکلی، هویج، کلم به برنج کالری کمتری دریافت می کنید زیرا برنج کمتری میل می کنید، همچنین با وجود سبزیجات در برنج معده با سرعت کمتری خالی می شود و مدت بیشتری سیر می مانید.

 

 

برترینها

ارسال شده در 24 شهریور 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • آیا نوشیدن آب همراه با مواد غذایی بد است
  • “اكسي متازولين “موجود در اسپري‌هاي بيني خاصيت ضد التهابي دارد
  • یادگیری مفهوم پس انداز در سنین پایین
  • سرشماری در ارتباط مرگ با نوشیدنیهای قندی
  • اسید فولیک و پیریدوکسین و بارداری
  • فرزند ، والدین و وسایل هوشمند الکترونیکی
  • آموزش تصویری تمرینات ورزشی برای افزایش ظرفیت ریه قسمت 1
  • ایران صاحب تکنولوژی مونیتورهای قلب پیشرفته شد
  • محبوبترین ها

  • ژلوفن بخوریم یا ایبوپروفن
  • توليد واكسن خوراكي براي موقعيت هاي بحراني
  • ساخت داروی ms یک ادعای بی پایه و اساس بود
  • شیوه ای جدید برای کنار گذاشتن سیگار
  • آسپرین از پوکی استخوان جلوگیری می کند
  • مصرف دگزامتازون و سوال و جوابهایی دراین باره
  • ابداع نوعي نانوژل براي جذب بهتر داروها
  • تجويز و مصرف غيرمنطقي دارو, چالش جدي سلامت
  • رپورتاژ

  • چشمانی زیبا و گیرا با پپتیدها!
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • لیزر بهترین روش در مشکلات دندان های مصنوعی و خانم‌های باردار
  • الو دکتر

    لاغر شو
    نخ دندان ارکید
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است