ورزش کردن و نوشیدن آب نوشیدن آب در حین ورزش تمرینات ورزشی احساس تشنگی و ورزش

ورزش تاثیرات زیادی بر سلامتی و جوانی ما خواهد گذاشت شادی و انرژی زیادی دریافت خواهید کرد  ترشح آندروفین،افزایش  کیفیت خواب، بهبود گردش خون و افزایش  اعتمادبه‌نفس با کمک ورزش امکانپذیر خواهد بود اگر به جوانی و شادابی خود اهمیت میدهید پیشنهاد می کنیم ورزش و تحرک  را از یاد نبرید و به زیبایی و ظاهر خود اهمیت بیشتری دهید یک از راههای جوانسازی ورزش و تحرک بدنی است .پوست سالم و جوان به کمک ورزش به دست می آید.

ورزش مزیت‌های زیادی دارد ازجمله تقویت و حفظ حالت فیزیکی بدن. درواقع، ورزش علاوه بر ایجاد انرژی و حالت شادی، باعث جوانی فرد می‌شود

 

ورزش سرعت  روند پیری را کاهش می‌دهد و اعتمادبه‌نفس را بالا می‌برد.برای ورزش کردن  کافی است به هر صورتی که می‌توانید فعالیت بدنی داشته باشید تا از مزایای آن بهره ببرید. اما ورزش چگونه باعث جوان ماندن فرد می‌شود؟* هر نوع ورزشی مانند نوشیدنی انرژی‌زا عمل می‌کند. پس از ورزش کردن هوشیاری و انرژی بالا می‌رود. بنابراین، ورزش باعث می‌شود ظاهر جوان و با نشاطی پیدا کنید.
* ورزش می‌تواند کیفیت پوست را افزایش دهد و روند پیری را آهسته کند. پوست سفت می‌تواند ظاهر جوانی به فرد بدهد.
* با بهبود گردش خون می‌توان کیفیت فعالیت جنسی  را بهتر کرد.
* با بالا رفتن سن حرکت‌ بدن کند تر می‌شود. اما با ورزش اندام های بدن انعطاف ‌پذیر و چابک تر می‌شود. بنابراین با ورزش کردن به‌طور منظم فرد ظاهر جوان‌تری پیدا می‌کند.
* با افزایش، سن فرد کمی خمیده راه می رود اما در صورت ورزش منظم، حالت بدن بهبود پیدا می‌کند.  با ورزش منظم ، تراکم استخوان و توده عضله تغییر پیدا می‌کند و این امر ظاهر جوان به فرد می‌ بخشد.
* ورزش می‌تواند کیفیت خواب را افزایش دهد. وقتی چرخه‌ خواب طبیعی باشد،  پوست و ظاهر کلی بدن تحت تاثیر قرار می‌گیرد و این امر یکی از رازهای داشتن ظاهر جوان است.
* ورزش باعث ترشح آندروفین می شود که تاثیر  مثبتی دارد و باعث شادی و نشاط فرد می شود؛ این حالت در ظاهر فرد نیز تأثیرگذار است.
* ورزش روند سوخت ‌وساز بدن را بالا می‌برد و کمک می‌کند کالری به‌ طور مؤثری مصرف شود.
* با افزایش سن خطر بیماری قلبی عروقی بیشتر
می شود. اما با ورزش کردن به‌طور منظم این خطر  به طور چشمگیری کاهش می یابد.
* با بالا رفتن سن ذهن می‌تواند تأثیر گذاری خود را از دست بدهد.اما با ورزش می‌توانید حافظه و مغز را تقویت و روند تأثیرگذاری پیری روی مغز را کند کنید.

منبع: روزنامه خراسان

 

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 8 مهر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • تولید مدل جدید ایمپلنت های دندانی در ایران
  • پلاتین زیر پوست و دانستنی هایی در مورد آن
  • تایپیست ها و ابتلا به این سندرم
  • بهبودی تب‌ها و انسداد مجاری صفراوی با کاسنی
  • گیاهان پیشنهادی طب سنتی مخصوص پوست
  • اگر تارهای موهایتان نازک است این توصیه ها را رعایت کنید
  • چگونه پرانرژی تر و خلاق تر شویم
  • کلم بروکلی مفید برای هوش کودک
  • محبوبترین ها

  • 8 میان وعده مغذی برای شیرخواران
  • خانه تکانی روده ها / بخش دوم
  • منابع و راه های افزایش ویتامین D
  • مرگ دسته‌جمعی یک خانواده به علت استنشاق سم سیب‌زمینی
  • 10 راهکار اساسی برای از بین بردن بوی بد دهان
  • ابتلا به حملات میگرنی با این عوامل
  • درمان بیماری ها با دریافت منیزیم
  • کاهش وزن سه روزه به کمک سیب زمینی
  • رپورتاژ

  • متد جدید ترمیم مو فقط در یک جلسه
  • لیفتینگ با نخ
  • لیزر بهترین روش در مشکلات دندان های مصنوعی و خانم‌های باردار
  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • همه چیز درباره کم‌خونی
  • الو دکتر

    نخ دندان ارکید
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی
    رفع جای نیش حشرات با استفاده از کرم های مختلف
    دکتر هومن عشقی
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است