دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
ساج
کلینیک ساج
تزریق ژل و بوتاکس
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
ساج
کلینیک ساج
تزریق ژل و بوتاکس
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی

حرکات دمبل

قطعاً اکثر جوانان این دوره زمانه به فکر هیکل و استایل خوب برای خوش تیپ بودن هستند و این را نمیتوان انکار کرد.جوانان برای دستیابی به این هیکل و استایل به ورزش های گوناگون از جمله بدنسازی میروند و خود را در آنجا آماده میکنند.حرکاتی دمبلی وجود دارند که با استفاده از آن ها میتوان استایل فوق العاده ای را بوجود آورد.

تمرینات قدرتی مزایای بسیار بسیار زیادی دارد، اما این یکی واقعا از بهترین ها است چون اجازه می دهد خودتان در خانه با این حرکات دمبل یک استایل فوق العاده بسازید.

سیلور فاگان شعار بسیار ساده ای برای ایجاد یک برنامه ورزشی دارد او می گوید: فقط حرکت کنید. در این برنامه ورزشی او ورزش های قدرتی، یوگا و یک حرکت کلاسیک که هر ورزشکاری را به نفس نفس زدن می اندازد و نامش بورپی است را با هم ترکیب کرده.

چگونه از این لیست استفاده کنیم:

برای کامل کردن این تمرین ها به یک جف دمبل ۱۰ تا ۲۰ پوندی ( سبک و نیمه سبک ) نیاز دارید. تمام حرکات پایین را به آن اندازه که در توضیح حرکت آمده تکرار کنید. اگر می خواهید ورزشی متوسط و سریع داشته باشید کل چرخه را یک تا دو مرتبه تکرار کنید اما اگر می خواهید ورزشی کامل داشته باشید سه تا چهار مرتبه. این تمرین را سه تا چهار مرتبه در هفته انجام دهید.

انجام این حرکت خیلی عالی است. هر دو دست را محکم روی زمین نگه دارید و ران ها را نیز از زمین بلند کنید به این حالت downward dog می گویند. در یک حرکت روان به طرف جلو و حالت شنا بروید، دست چپ را بلند کنید و به طرف بالای سر بکشید و شروع به چرخاندن ران سمت راست به طرف زمین کنید، عضله مورب را درگیر کنید. همینطور که ران راست را پایین می آورید، دست چپ را به حالت دایره ای بالای سر بچرخانید و بیرون ران چپ را لمس کنید. به حالت پلنک باز گردید، سپس downward dog و آنگاه حرکت را برای سمت دیگر بدن تکرار کنید. برای هر سمت ۵ مرتبه تکرار کنید.

ساده ترش کنید: پای خود را کمی بیشتر از عرض ران ها باز کنید تا به تعادلتان کمک کند.

در هر دو دست یک دمبل بگیرید و در حالی که آرنج هایتان را خم کردید آنها را در ارتفاع شانه نگه دارید. با درگیر کردن هسته بدن یک حرکت اسکوات انجام دهید، ران ها را عقب بفرستید، زانوها را خم کنید و پایین بیایید. ( لازم نیست به همین کندی که در تصویر می بینید حرکت را انجام دهید، زانو زدن تا ۹۰ درجه عالی است! ) همینطور که می ایستید بالا تنه را به سمت راست بچرخانید، عضلات شکم را سفت نگه دارید و هر دو وزنه را به طرف بالا سر خود بکشید، عضله دو سر با گوش ها در یک خط قرار بگیرد. دستها را پایین بیاورید و میان تنه را صاف کنید به حالت ابتدایی بازگردید. دوباره به حالت اسکوات پایین بروید و این بار هنگام بلند شدن به سمت دیگر بچرخید. برای هر سمت بدن ۵ مرتبه حرکت را تکرار کنید.

به حالت پلن روی زمین قرار بگیرید هر دو دست را بالای دمبل ها قرار دهید ( اگر به این شکل در دست ها احساس درد می کنید دمبل ها را کنار دست ها قرار دهید تا به سادگی بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید ). با درگیر کردن هسته بدن و پایین آوردن قفسه سینه، ران ها و میان تنه به طرف زمین یک شنا انجام دهید. وقتی به بالا بازگشتید قفسه سینه را به سمت راست بچرخانید و دست راست را به طرف بالا بکشید، اجازه دهید پاها و ران ها به صورت طبیعی به دنبال چرخ حرکت کنند. اجازه ندهید دست راست پشتتان بیفتد، با شانه ها در یک خط نگهش دارید. دست را پایین بیاورید به خاطر داشته باشید که آرنج را خم کنید و آرام پایین بیاوریدش. دوباره از همان حالت ابتدایی یک شنا بروید و این بار وقتی بالا آمدید بدن را به سمت چپ بچرخانید. این حرکت را برای هر سمت ۵ مرتبه تکرر کنید.

ساده ترش کنید: قسمت شنا رفتن را حذف کنید و یا از دمبل استفاده نکنید.

یک دمبل در دست چپ و روی شانه نگه دارید. دست راست را در همان ارتفاع شانه به طرف بیرون بکشید در حالت ایستاده باشید و پاها را به عرض شانه ها باز و هسته بدن را در گیر کنید. با پای چپ یک گام به عقب بردارید و هر دو زانو را خم کنید تا پایین بیایید. در یک حرکت روان، پای چپ را جلو بیاورید، در حالی که دست چپ را به طرف بالای سر می کشید زانو چپ را به سمت قفسه سینه بالا بیاورید. پنج مرتبه این حرکت را تکرار کنید و سپس برای سمت دیگر نیز انجامش دهید.

این حرکت همان بورپی است با کمی تغییر. دست ها را روی زمین قرار دهید، پاها را به سمت عقب پرتاب کنید، یک شنا انجام دهید، پاها را با یک جهش به طرف دست ها برگردانید، بایستید، بالا بپرید – و اینجاست که آن کمی تغییر اعمال می شود – ۱۸۰ درجه بچرخید تا رو به سمت مخالف شوید، حرکت را به مدت ۳۰ ثانیه تکرار کنید.

ساده ترش کنید: به جای اینکه پاها را به سمت عقب پرتاب کنید یکی یکی به عقب ببرید و یا قسمت شنا رفتن را حذف کنید.

منبع : دکتر کرمانی

5 1000
ارسال شده در 10 مهر 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام (NEW) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی