میان وعده کم کالری میان وعده لاغری کاهش وزن

اگر در حال تلاش برای از کم کردن وزن خود هستید، باید تا حد ممکن از خوردن برخی کربوهیدرات ها به خصوص انواع تنقلات، پرهیز کنید. در حالی که برخی کربوهیدرات های خالص، مانند شیرینی و تارت، تنظیم قند خون را به هم می ریزد و شما را از هدف کاهش وزنتان دور می کند، بدنتان به منابع سالمی از این کربوهیدرات ها نیز نیاز دارد. مانند غلات سبوس دار، میوه ها و سبزیجات.

کربوهیدرات ها سرشار از فیبر هستند که برای تولید انرژی به خصوص هنگام ورزش لازم اند. حذف کربوهیدرات ها از برنامه رژیم غذایی برای دراز مدت به کاهش وزن کمک می کند.

اما در نهایت اشتیاق بدن به آن ها سبب می شود تا دوباره شروع به خوردن بیش از حد آن ها کنید.

غلات:

غلات ماده ی غذایی کامل با سیری طولانی مدت است که قبل از انجام تمرینات در سالن ورزشی می توان مصرف نمود و لازم نیست خودتان را از آن محروم کنید.

ذرت بو داده:

هر فنجان ذرت بو داده 30% کالری دارد و به علت دارا بودن فیبر بالا به عنوان یک میان وعده بازدارنده اشتها استفاده می شود.

 

موز سبز:

موز سبز نسبت به موز رسیده دارای نشاسته مقاوم تری است که این نوع نسبت به نشاسته خالص و قند خالص در موز رسیده دیرتر هضم می شود.

 

نخود بو داده:

این نوع نخود لذیذ تر و مورد پسند تر است. اما مانند انواع دیگر حبوبات چون عدس و لوبیا غنی از فیبر کربوهیدرات و پروتئین است و برخلاف چیپس دارای کالری پایین، بدون قند و چربی اضافه است.

 

سیب زمینی پخته با کلم بروکلی :

سیب زمینی پخته با پنیر فرآوری شده کم چرب و کلم بروکلی یک عصرانه محسوب می شود. فیبر سیب زمینی و کلم به علاوه پروتئین پنیر باعث می شود تا شما انرژی لازم را از یک کربوهیدرات دریافت کنید و دیگر به یک نوشابه قوی بعد از غذا احتیاجی نخواهید داشت.

5 1000
ارسال شده در 27 مهر 1395 توسط با موضوع آشپزی رژیمی و سالم , سلامت اعضای خانواده | بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • 8 استراتژی کم کردن ساده وزن
  • در ثبت گزارش پرستاری مهمترین نکات را بدانید
  • به هدر رفتن 1/4 غذاهای دنیا
  • پوست چرب و مرطوب کننده های مخصوص این نوع پوست
  • همراهی روانشناس در این موقعیت ها الزامی است!
  • مردم جاهای دیگر دنیا و راز طول عمرشان
  • درمان های خانگی ساده برای برخی اختلالات رایج
  • اهمیت نیاسین یا اسیدنیکوتینیک B3
  • محبوبترین ها

  • بادام زمینی و منفعتهای آن در مراقبت از قلب
  • در دوران یائسگی چه رژیمی مناسب است
  • 8 روش موثر برای کاهش اشتها ناشی از استرس
  • روغن و ادویه فلافل کشنده اند
  • چگونه قند و شکر به بدن انسان آسیب می زند
  • نکات ریز درمورد نگهداری از میوه
  • کلسیم و ترشح غدد بدن
  • خورد و خوراک یک خانم شیرده
  • رپورتاژ

  • بهترین راه حل برای افراد پرمشغله جهت تناسب اندام
  • متد جدید ترمیم مو فقط در یک جلسه
  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • چرا محصولات ارگانیک استفاده کنیم؟
  • پوستی به لطافت و درخشندگی ابریشم
  • الو دکتر

    دکتر هومن عشقی
    نخ دندان ارکید
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما