اگر شما به تمرینات جزئی اعتقاد دارید مسلماً با فعالیت های فیزیکی هم موافق هستید. منظور ما کم و واقعاً فعالیت های خیلی کوچک است. ضربه زدن با انگشتان یا راست کردن زانو به معنی برنده شدن در دو ماراتون نیست. اما در بیشتر پژوهش ها ثابت شده است این بی قراری ها (لول خوردن ها) تاثیر قابل توجهی در سلامت شما دارد. حداقل فایده ای که این بی قراری ها به شما می رساند کمک به تحرک بیشتر در روز است.

3  دلیل که نشان می دهد بی قراری (تمرینات کوچک فیزیکی) برای شما سودمند است:

محافظت از عروق شما:

انجام این حرکات کوچک هنگامی که پشت میز نشسته اید کمک به مبارزه با کاهش جریان خون کرده و عملکرد عروق را افزایش می دهد. حرکات جزئی فیزیکی باعث سوخت کالری می شود اگرچه این جست و خیزها برای یک سالن ورزشی کافی نیست. اما انجام این حرکات سبب می شود مقداری کالری بسوزانید. تخمین زده شده که این بی قراری ها با تاثیر بر روی بیش از 350 کالری در روز شروع به سوزاندن آن ها می نمایند.

این فعالیت ها بیش از آنچه فکر کنید کالری سوزی می کنند.

نتیجه یک تحقیق نشان داده است که این فعالیت های کوچک بیش از آنچه شما فکر می کنید کالری می سوزانند چیزی حدود 350 کالری در روز.

 این حرکات جزئی یا همان جست و خیز کردن، خطر ابتلا به مرگ را کاهش می دهند.

کاهش فعالیت و نشستن های طولانی مدت باعث پایین بودن دائمی فشار خون و عملکرد ضعیف عروق می شود، در نتیجه افرادی که تحرک کمتری دارند بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت هستند. براساس تحقیقات انجام شده نشستن بیش از 7 ساعت در روز، زمانی که تحرک کمتری دارند تهدیدی جدی برای مرگ و میر می باشند.

 

ارسال شده در 27 مهر 1395 توسط خانم عرب زاده با موضوع اخبار پزشکی , سلامت اعضای خانواده , عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • بخاطر سلامتی خودتان هم که شده آواز بخوانید
  • کچلی و کم مویی نوزادان
  • افزایش بی شمار مصرف نمک در میان مردم کشور
  • نوشابه انرژی زا نخورید ، روغن زیتون بخورید
  • 4 ویژگی که منجر به جدایی زن وشوهر می شود
  • جایگزین کردن همسر به جای مادر
  • عوارض خطرناک زیاده روی در مصرف پروتئین حیوانی
  • زنان باردار هرگزبه سونا نروند
  • دوره‌های تخصصی داروسازی در دانشگاه آزاد اراک
  • نقرس را چگونه برطرف کنیم
  • مصرف مغز هسته شيرين زردآلو ممنوع!
  • درمان نیش زنبور عسل با میوه ها
  • لطافت بیشتر موهای رنگ شده با این ماسک خانگی
  • بی خطرترین روش برای صافی موها
  • از آنافیلاکسی چه اطلاعاتی دارید
  • محبوبترین ها

  • پنجره اتاقتان را باز بگذارید و لاغر شوید!
  • موارد تاثیرگذار بر زیبایی
  • درمان انواع مشکلات خواب با قهوه
  • ترفندهای شیک پوشی را از ما بپرسید
  • بهم خوردن وزن در ایام تعطیل
  • اشتباهات رایج یک فرد کارمند را بدانید
  • اصول رفع خستگی
  • روش های درمانی جدید برای میگرن
  • کارهای انجام داده نشده
  • نیازهای بدن برای روزه داری در هر سن
  • نوشیدن شیر برای رده سنی پایین
  • بد بوشدن دهان
  • چگونه تخم مرغ خوب را از بد تشخیص دهیم
  • کاربرد آینه در تغییر فضای منزل
  • نهایت میزان عمر انسان 115 سال است
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است