آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید

یادگیری تکنیک اسکات کاهش کمردرد در اسکات کاهش زانودرد زانودرد زمانی در اسکات حرکات اسکات و درد زانو حرکات اسکات

اغلب ورزشکاران در حین انجام ورزش اسکات دچار درد زانو می شوند می خواهیم روش ها و راه حل های موثری برای کاهش کمردرد در اسکات به شما پیشنهاد دهیم کاهش زانودرد در حین انجام اسکات نیازمند یادگیری تکنیک های مخصوص این حرکت ورزشی می باشد پیدا کردن تعادل در اسکات از اهمیت ویژه ای برخوردار است به توصیه های مربیان ورزشی در این زمینه گوش دهید.

انجام حرکات اسکات در ورزش نیازمند داشتن تکنیک خاصی است. در صورتی که این حرکت به درستی انجام نشود امکان دارد به زانو آسیب وارد شود.

، برای انجام حرکات اسکات باید بر روی تعادل بدن کار کرد. در ابتدای شروع یادگیری اسکات لازم نیست که ران‌ها را تا جایی پایین ببرید که موازی زمین باشند. آرام آرام شدت حرکت را افزایش دهید.

به گزارش سایت Body building،برای یادگیری تکنیک اسکات ابتدا مقابل یک دیوار بایستید. بینی و چشم‌ها کاملا به سمت دیوار باشد. سینه‌ها و انگشت‌های پا باید دیوار را لمس کنند. پاها باید با زاویه 45 درجه کنار دیوار قرار بگیرند. پاها را به اندازه عرض شانه‌ها از هم فاصله بدهید. دست‌ها را بالای شانه ببرید. کف دستها باید دیوار را لمس کنند و فاصله آن‌ها با سر شما به یک اندازه باشد. کمی انگشت‌های پا را از زمین فاصله دهید. این کار باعث می‌شود که وزن بدن بر روی پاشنه‌ها بیفتد. سعی کنید به سمت عقب و پایین بروید. برای بار اول چند سانتیمتر پایین بروید. سینه باید موازی دیوار باشد. هنگامی که پایین می‌روید عضلات شکم را منقبض کنید و وزن را بر روی پاشنه پا بیندازید. در حال انجام این حرکت یک صندلی را پشت خود بگذارید. تا جایی پایین بروید که چند سانتی متر با صندلی فاصله داشته باشید.

با جلو بردن لگن دوباره بالا بیایید. دم و بازدم را در انجام حرکت فراموش نکنید. می‌توانید برای راحت‌تر شدن حرکت فاصله پاها را از هم بیشتر کنید. هرچقدر بدن را پایین‌تر می‌برید بدن را بیشتر منقبض کنید. می‌توانید در دوره‌های اول هنگامی که بالا می‌آیید سر را بالا نگه دارید و سقف را نگاه کنید. اگر به روبه‌رو نگاه کنید ممکن است بدنه را پایین بیندازید.

برای فایده بردن از اسکات لزومی ندارد که همیشه یک وزنه بر پشت خود داشته باشید. می‌توانید یک وزنه در دست نگه دارید یا یک توپ روبه‌روی خود داشته باشید. اگر اسکات را حتی با وزن بدن نیز انجام دهید تاثیرگذار است و می‌تواند استقامت شما را افزایش دهد.

کاهش کمردرد در اسکات

کمردرد معمولا به این دلیل است که فرد به هنگام اسکات سر را پایین می‌اندازد و به سمت جلو خم می‌شود. سعی کنید که به هنگام حرکت اسکات هلال پشت کمر را حفظ کنید.

کاهش زانودرد

زانودرد زمانی در اسکات ایجاد می‌شود که وزن را بر روی انگشتان پا بیندازید بدین شکل زانو جلو می‌آید و آسیب می‌بیند. پاها نیز باید در زاویه 45 دقیقه قرار بگیرند بدین شکل با پایین رفتن به زانو فشار نمی‌آید.

پیدا کردن تعادل در اسکات چند هفته به طول می‌انجامد. باید 25 تا 50 بار در 3 تا 4 نوبت در روز حرکت اسکات را انجام دهید تا حرکت را بیاموزید.

بستن کمربند نیز می‌تواند در کاهش کمردرد و زانودرد موثر باشد.

ایسنا

 

5 1000
ارسال شده در 6 آبان 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x