دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
جراحی زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
جراحی زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
نارمک/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی نارمک
متخصص کامپوزیت زیبایی
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)

protein-powder-maximize-muscle-mass-min

 برخی باورهای غلط در زمینه افزایش حجم عضلات وجود دارد که متاسفانه با افزایش روز افزون علاقه مندان برای رسیدن به تناسب اندام در میان ورزش دوستان مشاهده می شود علاقه وافر به بالابردن حجم عضلات سبک زندگی برخی افراد را تغییر میدهد و این افراد بدون مشورت با مربیان و متخصصین تغذیه از هر نوع خوراکی و فعالیت ورزشی در این زمینه کمک میگیرند.

این روزها تب باشگاه فراگیر شده است. اگر چه ورزش کردن، سلامتی و تناسب اندام را به همراه دارد اما اگر شیوه درست آن را ندانیم، ممکن است به بدن خود آسیب بزنیم.

اگر می خواهید به هر دلیلی، از چربی سوزی گرفته تا عضله سازی، ورزش کنید، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم نگاهی بیاندازید. آنچه در اینجا بیان شده، باورهای اشتباهی است که اکثر ورزشکاران بدان معتقدند. پس هنگام ورزش دور آنها را خط بکشید.

با دراز و نشست، سیکس پک بسازید
بهتر است باور عموم را کنار بگذارید و به آنچه از نظر علمی ثابت شده است، بیاندیشید. شاید روی جلد مجلات ورزشی نوشته باشد که تنها راه ساختن سیکس پک، دراز و نشست است اما واقعیت چیز دیگری است.
راز موفقیت شکم 6 تکه نه در باشگاههای ورزشی، بلکه در آشپزخانه خانه شما نهفته است. مواد غذایی که پروتئین زیاد و کربوهیدرات کمی دارند، چربی شکم شما را به مرور از بین می برند.
در کنار آن نیز می توانید حرکات شکمی را انجام دهید. این را هم بدانید که دراز و نشست تا 41 درصد ماهیچه های شکم شما را تقویت می کند در حالی که ورزش های شکمی که با توپ انجام می دهید تا 76 در صد تاثیرگذارند.

دویدن به زانوها فشار می آورد
اگر شنیده اید که دویدن به زانوها فشار می آورد، بهتر است در مورد آنها تجدید نظر کنید. در واقع دویدن منظم نه تنها به مفاصل تان آسیب نمی رساند، بلکه آنها را قوی تر از قبل نیز خواهد ساخت. پس تا می توانید به دویدن خود ادامه دهید.

قبل از ورزش حرکات کششی انجام دهید
انجام حرکات کششی قبل از شروع ورزش، تاثیر منفی بر قدرت جسمانی و کیفیت کارتان خواهد گذاشت. به جای آن سعی کنید حرکاتی را انجام دهید که ماهیچه هایتان را گرم می کنند، در این صورت به راحتی می توانید از آنها کار بکشید.

هر چه بیشتر ورزش کنید، بهتر است
اگر در تعطیلات آخر هفته که زمان بیشتری برای ورزش کردن دارید، بیشتر ورزش می کنید، باید بگوییم که کاملا در اشتباه اید. زمانی که صحبت از ساخت ماهیچه می شود، دیگر خبری از کمیت ورزش نیست. در واقع آنچه اهمیت دارد، کیفیت است نه کمیت، پس خودتان را با ورزش های بیش از حد و طاقت فرسا خسته نکنید زیرا جوابی نخواهید گرفت. این کار تنها به بدن شما فشار و استرس بیشتری وارد می کند.
شما باید این فرصت را به بدن تان بدهید که ماهیچه های آسیب دیده را ترمیم کند و ماهیچه هایی نو بسازد. تنها در این صورت است که ماهیچه هایی بزرگ تر و نیرومند تر خواهید داشت. در واقع واجب است که مابین فعالیت های بدنی، به خودتان استراحت دهید.

برخی حرکات ورزشی چربی سوزند
اگر چه شما می توانید ماهیچه های برخی از نقاط بدن تان را قوی تر کنید اما چربی سوزی روندی کلی است که بر تمام بدن تان تاثیر خواهد گذاشت. محققان از برخی افراد خواستند که تنها روی نیمی از بدن شان کار کنند، اما نتیجه ای که از چربی سوزی به دست آمد، روی کل بدن شان بود.
کاهش وزن به معنای سوزاندن کالری است که آن هم بیشتر در نیمه پایین بدن اتفاق می افتد. بنابراین اگر می خواهید وزن تان را کم کنید، فعالیت تان را بیشتر روی پاهایتان بگذارید.

هر چه ماهیچه هایتان بزرگ تر باشد، قوی ترید
شاید برایتان جالب باشد این حقیقت را بدانید که اگرچه ماهیچه های بدن ورزشکاران بزرگ تر هستند، اما آنها در واقع قدرت کمتری دارند. به همین دلیل است که دانشمندان معتقدند این نوع ماهیچه ها از کیفیت پایین تری برخوردارند.

ورزش های هوازی، ماهیچه ها را از بین می برد
حتما شما هم این جمله را بارها شنیده اید، شاید این باور تا حدودی درست باشد اما نه برای مقدار ورزشی که شما انجام می دهید. ورزش های هوازی اگر به تنهایی و آن هم به مدت طولانی انجام شوند، ماهیچه ها را کوچک می کنند اما اگر آنها را به همراه دیگر حرکات ورزشی مانند دمبل زدن انجام دهید، به ماهیچه های شما تا 28 درصد حجم می دهند.

ورزش، چربی را به ماهیچه تبدیل می کند
این که با ورزش کردن می توانید عضله را جایگزین چربی کنید باور اشتباهی است که اکثر مردم بدان اعتقاد دارند. این دو در واقع دو مرحله جدا و کاملا مستقل از هم می باشند. شما پس از ماهها ورزش کردن، می توانید روند چربی سوزی خود را احساس کنید اما آیا شکمی شش تکه نیز خواهید داشت؟
خیر. پس اگر به دنبال راهی برای هر دوی آنها می گردید، از وزنه کمک بگیرید. با وزنه زدن در واقع شما کالری بیشتری خواهید سوزاند که بر غضله سازی شما نیز تاثیرگذار خواهد بود.
برترین ها
5 1000
ارسال شده در 7 آبان 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • ۷ مواد غذایی که می توانید برای کاهش وزن در آشپزخانه نگهداری کنید
  • عکس هایی از جمعیت هلال احمر در ایام نوروز
  • مزیت های ورزش کردن قبل از بچه دارشدن
  • بازی کردن چه تاثیری بر رشد کودک دارد؟
  • تصاویری از پد پاشنه سیلیکونی
  • آیا نامنظم بودن قاعدگی در دختران اشکال دارد؟
  • ترفندهای سرآشپز برای بوی مرغ
  • سلامت و تغذیه در مردان
  • محبوبترین ها

  • خطر ابتلا به دیابت در مردان مجرد بیشتر است
  • مواد غذایی برای افزایش سلامتی در مردان
  • مردان این موارد را از عقیم شدن میدانند؟
  • آزواسپرمی و رفع آن در آقایان
  • خطرات قلب بیشتر گریبان گیر مردان میشود
  • مشکل شایع روانی در مردان چیست؟
  • اهمیت چکاب بیضه ها در فواصل زمانی منظم
  • آیا کوتاه کردن موی بدن مردان درست است؟
  • رپورتاژ

  • شامپوهای ضد ریزش و رویش مجدد مو حاوی کافئین
  • نیمی از بانوان ایرانی نمی توانند فولات را جذب کنند.
  • کم کردن حجم معده با روش های غیر جراحی
  • آزمایش ژن‌های مرتبط با چاقی (بروز شده)
  • کلینیک فوق تخصصی مو و زیبایی چهره نو
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام (NEW) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی