weight-loss-supplements-ebloghealth

اگر شما هم از چربی های اضافه ی شکمتان رنج می برید در این مطلب با ما همراه باشید.ورزش های مرتب و روزانه یکی از روش هایی است که برای لاغری توصیه می شود اما برای آب کردن شکم کدام روش موثر تر است؟طبق تحقیقات دانشمندان دانشگاه هاروارد وزنه زدن روزانه و به طور مرتب به شما شانس بیشتری برای از دست دادن چربی های شکم می دهد.
 

دانشمندان دانشگاه هاروارد بر این باورند، کسانی‌که روزانه و به طور مرتب وزنه میزنند، شانس بیشتری برای از دست دادن چربی‌های اضافه معده دارند.

محققان این دانشگاه، ۱۰/۵۰۰ مرد را که نهایتا ۴۰ سال سن داشتند، در یک دوره زمانی ۱۲ ساله تحت آزمایشات متفاوت قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که بلند کردن وزنه مؤثرترین راه برای کوچک کردن شکم است.

پروفسور رانیا استاد و محقق دانشگاه هاروارد گفت: برای کسانی‌که شکم بزرگی دارند و در سن میانسالی قرار گرفتند جدا از ورزش‌های هوازی، روزی نیم ساعت وزنه مرتب را توصیه می‌کنم. می‌توانید در کوتاه مدت آثار کاهش چربی اطراف شکم و توده‌های عضلانی را ببینید.

دانمشندان دانشگاه هاروارد می‌گویند:‌ اگر کسی روزانه یکی دو ساعت روی تردمیل می‌دود ولی از هیچ وزنه‌ای استفاده نمی‌کند، کمتر از کسانی‌که تنها وزنه می‌زنند قادر به کاهش وزن خواهد بود. وزنه در کنار تردمیل به شما کمک می‌کند تا چربی شکم و اطراف شکم را آب کنید و سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید. بلند کردن هم بدن شما را عضلانی و قوی می‌کند و هم متابولیسم شما را افزایش می‌دهد.

مطالعات این محققان هم‌چنین نشان داده، کسانی‌که چربی دور شکم و کمر دارند، بیش از دیگران در خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی قرار دارند؛ حتی اگر اضافه وزن چندانی نداشته باشند و فقط این محدوده از بدنشان دچار چاقی و اضافه وزن باشد.

منبع : فارس

 

ارسال شده در 12 آبان 1395 توسط خانم انیسی با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • برطرف کردن اختلالات قامتی
  • اگر می خواهید به بیماری جنسی مبتلا نشوید بخوانید
  • واقعا خیلی بد است که خانمها با آرایش بخوابند می دانید چرا؟
  • تغییرات مختلف در مو نشانه ای برای حمله قلبی
  • از حال رفتن ناگهانی
  • روزه اولی ها نوشابه نخورند!
  • چرا بعضی از انسان ها چاق میشوند؟
  • اصل مهم قبل از ازدواج
  • گام های مفید برای بهبود روابط برادر و خواهر
  • در روزهای گرم سال پوستتان را دریابید
  • یک دنیا خاصیت برای بلوبری
  • موهای زائد و این عوامل ایجاد کننده
  • مصرف کنندگان ماری جوآنا و بی خوابی
  • درمان نازایی زوجین با کنترل هورمون کورتیزول
  • مروری بر آزمایشگاه روان شناسی
  • محبوبترین ها

  • رایج ترین اختلالات روحی رایج مخصوص این فصل
  • درخواست شما از زندگی
  • چطوری در جشن عروسی بدون استرس باشیم
  • چگونه کنترل استرس را در دست بگیریم
  • تفاوت بین اضطراب هوشیار و ناهوشیار چیست؟
  • بروز احساسات منفی با این زمینه ها
  • نکاتی در رابطه با تیک عصبی
  • علم و ویژگیهای آن
  • با مشاهده اینگونه رفتارها کوتاه نیایید
  • سن شیوع اختلال های سوء مصرف مواد با سایر مشکلات سلامت روانی
  • از میان برداشتن اختلالات روحی
  • افراد گوشه گیر و تماشای تلویزیون
  • چگونگی وابسته کردن همسر به خود
  • خستگی ناشی از بیماری
  • از حس کنجکاوی چه می دانید؟
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است