زیباتر بودن چطور زیباتر باشیم؟ تمرینان زیبا بودن

زیبایی اعتماد به نفس زیادی به انسان میبخشد و اگر دقت کنید چه مرد و چه زن که زیبا هستند سر و زبان دار هستند و این نشان از اعتماد به نفس زیادشان میباشد.برای زیبا بودن باید مقالات زیادی را خواند،کارهای زیادی انجام داد و در کل تلاش زیادی کرد.برای زیباتر بودن هم باید تلاش کرد.میخواهیم در این مطلب شما را با تمریناتی آشنا کنیم که عمل کردن به آن ها بیشتر زیبایتان میکند.

انواع ورزش صورت برای بهبود افتادگی صورت و جلوگیری از افتادگی پلک ها و افزایش زیبایی صورت و زیبایی گونه. ورزش صورت شامل حرکات کششی و… است.

یک برنامه‌ی تمرینی مناسب می‌تواند راه عالی برای ورزیده کردن ماهیچه‌های صورت باشد و افتادگی صورت را با افزایش سن به تأخیر بیندازید. رژیم غذایی خوب، مصرف میزان زیادی آب و تمرین مرتب ورزشی می‌توانند شما را از سن واقعی‌تان جوان‌تر جلوه دهند. از ورزش صورت، تمرین‌های صورت محور یا یوگا صورت استفاده کنید. انجام این حرکات یک‌راه طبیعی است که با به کار انداختن ماهیچه‌های صورت می‌تواند صورت را جوان جلوه دهد. تقریباً 50 ماهیچه در صورت وجود دارند و تمرین دادن به آن‌ها می‌تواند مزایایی برای فشار دور چشمی و فشار در گردن و صورت داشته باشد. این روند تمرینی کوتاه مربوط به ورزش ‌صورت را در برنامه‌ی روزمره‌ی خود قرار دهید. با انجام این حرکات، پوست و ماهیچه‌های شما می‌توانند فقط در چند هفته سفت‌تر شوند.

بخش اول: حرکات کششی برای جلوگیری و بهبود افتادگی صورت

1. محلی در خانه پیدا کنید که در آن می‌توانید تنها و راحت باشید. همانند بسیاری از تمرین‌های ورزشی ایزومتریک، تمرین‌های مربوط به‌صورت می‌توانند در آغاز کمی عجیب‌ و غریب به نظر آیند. صاف بر روی یک صندلی بنشینید و موقعیت خوبی به بدن خود بدهید.

2. قبل از شروع به تمرین‌های مربوط به ورزش ‌صورت، گردن خود را به‌خوبی کشش دهید. تمام این حرکات باید به ‌آرامی صورت گیرند، درحالی‌که به ‌طور عمیق نفس می‌کشید. سرخود را پایین بیندازید و چند بار سرخود را بالا و پایین کنید.

چانه‌ی خود را ازیک ‌طرف شانه به وسط قفسه‌ی سینه و به‌طرف شانه‌ی دیگر حرکت دهید.
به هرکدام از شانه‌های خود 5 ثانیه نگاه کنید. این کار را دو بار تکرار کنید.
سر خود را به سمت راست تکان دهید، همان‌طور که می‌خواهید سر خود را بر روی شانه‌ی خود قرار دهید. این وضعیت را ده ثانیه حفظ کنید. این کار را در سمت چپ نیز انجام دهید. به موقعیت اولیه‌ی گردن برگشته و تمرینات مربوط به‌ ورزش صورت خود را از سر بگیرید.

بخش دوم: تمرین‌های ورزشی برای جلوگیری از افتادگی پلک ها

1. به‌طرف راست نگاه کنید و سر خود را به سمت جلو نگه‌دارید. این وضعیت را به مدت 5 ثانیه حفظ کنید. چشمان خود را سمت چپ ببرید و 5 ثانیه نگه‌دارید.

5 ثانیه به بالا نگاه کنید. 5 ثانیه به پایین نگاه کنید؛ و 5 ثانیه به‌صورت مورب به طرفین نگاه کنید. اکنون سر خود را به سمت چپ برده و به همان مسیر نگاه کنید. این تمرین ورزشی را به تعداد 2 تا 10 بار برای هر دو طرف انجام دهید.

این تمرین ورزشی مربوط به حرکت چشم می‌تواند از افتادگی پلک جلوگیری کند و اگر به مدت زیاد به صفحه‌ی کامپیوتر و یا تلویزیون خیره می‌شوید می‌توانید با این روند به چشمان خود استراحت دهید. این کار را با چشم های بسته نیز می‌توانید انجام دهید.

2. ابروهای خود را بالابرده و به مدت 5 ثانیه نگه‌دارید. تا آنجایی که می‌توانید چشم های خود را بازکنید و بگذارید تا دهانتان در حالت افتان باقی بماند. این حرکت را پنج بار تکرار کنید.

3. چشم‌های خود را به‌صورت تعجب‌زده بازکنید. سعی کنید ابروهایتان بالا نرود. این کار را پنج بار تکرار کنید.

بخش سوم: تمرین‌های مربوط به دهان

1. زبان خود را تا آنجایی که می‌توانید بیرون بیاورید. در این موقعیت آن را 60 ثانیه نگه‌دارید.

2. به سقف نگاه کنید. دهان خود را در موقعیتی قرار دهید که گویی می‌خواهید فردی را ببوسید. این کار را 5 ثانیه انجام داده و 5 بار نیز تکرار کنید.

درحالی‌که به سقف نگاه می‌کنید زبان خود را 5 ثانیه و 5 بار بیرون بیاورید. این مجموعه از روند تمرینی باعث می‌شود که ماهیچه‌های گردن شما کشیده شده و قوی گردد. سرخود را به موقعیت طبیعی برگردانید و به تمرینات خود ادامه دهید.

3. دهان خود را به شکل O دربیاورید.

چانه‌ی خود را پایین بیاورید تا دهانتان باز شود.
با لب‌های خود یک O کوچک ایجاد کنید.
چانه‌ی خود را در حال افتان نگه‌دارید، لب‌های خود را از هم بازکنید، گویی که می‌خواهید بخندید.
O کوچک و O بزرگ را ده بار امتحان کنید.

4. حالت بودا خندان به خود بگیرید.

لب‌های خود را به داخل دهان خود ببرید تا دیده نشوند.
گوشه‌های دهان خود را بالا ببرید گویی که می‌خندید.
این کار را 10 تا 12 بار تکرار کنید.

بخش چهارم: تمرین تنفس

1. تمرین‌های تنفس عمیق انجام دهید. هر موقع که شما تنفس می‌کنید، لب‌های خود را جمع و بازکنید گویی عمل بوسیدن را انجام می‌دهید. این کار را برای 30 ثانیه تا یک دقیقه انجام دهید.

بخش پنجم: تمرین‌های مربوط به گونه

1. سه انگشت خود را بر روی گونه‌ی سمت راست خود قرار دهید. به‌آرامی فشار دهید. بخندید تا استخوان گونه تا حد امکان بالا بیاید.

همین کار را برای استخوان سمت چپ گونه انجام دهید. سه بار انجام داده و هر بار 5 ثانیه نگه‌دارید.

سؤالات متداول

-چه تمرین‌های ورزشی می‌توانند برای ماهیچه‌ی گونه و گوشه‌های لب من مفید باشند؟

شما نمی‌توانید نقطه‌ی مشخصی از تمرین ورزشی را بر روی صورت خود پیدا کنید. اگر دوست دارید تا صورت لاغرتری داشته باشید، BMI کلی خود را کم کنید. این کار با رژیم غذایی و فرایندهای قلبی و عروقی انجام می‌گیرد. خندید‌ن می‌تواند ماهیچه‌های صورت را تقویت کند پس زیاد بخندید.

– از چه ورزش‌هایی می‌توانم استفاده کنم تا از چروک‌های دور دهان خود بکاهم؟

سعی کنید هر نوع ورزش مربوط به دهان را انجام دهید مانند ایجاد کردن O بزرگ و O کوچک.

منبع : بهترین ها

5 1000
ارسال شده در 12 آبان 1395 توسط با موضوع زیبایی, پوست, مو

پیشنهاد سردبیر

  • ترویج راستگویی در اطفال
  • درباره چای سبز و چای سیاه چه می دانید
  • تصاویر دستگاه استریلیزر دندانپزشکی
  • فایده های درمانی به لیمو
  • آیا برای سحری روغن زیتون خوبست؟
  • برخی از نادرست ترین عادات زنانه
  • تاثیرات شگفت انگیز استفاده از کاهو
  • برنامه حرکتی همه اعضای بدن با چه شیوه هایی انجام میشود؟
  • محبوبترین ها

  • نیاز پروتئین در ورزشکاران
  • فواید دوچرخه سواری و پیاده روی سریع
  • ضد التهاب بودن ورزش،درست یا غلط؟
  • توصیه های تخصصی و کامل چربی‌ سوزی قسمت5
  • 10 تمرین یوگا برای داشتن خواب راحت
  • اهمیت ورزش کردن در دوران حاملگی
  • همه چیزدرباره تقویت عضلات بدون وزنه
  • مکمل های بدنسازی و این تاثیرات مختلف
  • رپورتاژ

  • لیفتینگ با نخ
  • لیفت‌پلاس، آخرین تکنیک لیفت صورت، گردن و ابرو
  • مرکز تخصصی دندانپزشکی دکتر سید سعید هاشمی
  • استفاده از لوازم آرایشی در بارداری
  • علائم بارداری در روزهای نخست
  • الو دکتر

    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما