1047573_659

بالابردن توان عضلات شکمی نیازمند برخی ورزش ها و نرمش های مفید در این زمینه است اگر علاقه مند هستید بدون هرینه کردن در باشگاه و در منزل یا محل کار عضلات پایین شکم خود را تقویت کنید به این مطلب دقت کنید و از راهنمایی های ورزشی ما در این زمینه کمک بگیرید انچام این حرکات همراه با با انقباض عضلات این ناحیه می تواند توانایی عضلات شکمتان را بالا ببرد.

شما عضلات شکم محکمی می خواهید (چه کسی نمی خواهد؟) و می دانید که داشتن عضلات مرکزی محکم برای حفاظت از عضلات پایین کمرتان ضروری است. متأسفانه، شغل شما واقعاً فرصت کار کردن در حالت پلانک یا کنفرانس دادن هنگام انجام کرانچ شکمی را به شما نمی دهد.

خوشبختانه، هنوز هم می توانید شکم تان را قوی کنید، حتی اگر کل روز به صندلی تان بسته شده اید. بسته به حریم خصوصی فضای دفترتان (و اعتماد به نفس خودتان!)، این حرکات شکم سفت کن را یک بار امتحان کنید. حتی به کتانی هم نیازی ندارید (از عضویت پرهزینه ی باشگاه هم بگذریم).

اگر دفتر خصوصی داریدروی یک صندلی محکم، صاف بنشینید و پاهایتان صاف روی زمین باشد. بازوهایتان را به صورت ضربدری روی سینه تان قرار دهید و (شبیه به حرکتی که برای کرانچ روی زمین انجام می دهید) سینه تان را به سمت پایین و به طرف زانوهایتان خم کنید تا زمانی که سفت شدن عضلات شکم تان را احساس کنید. به حالت اولیه برگردید و تکرار کنید. فقط مطمئن شوید که بازوها را پایین تر از سطح شانه نگه می دارید.

اگر در یک اتاقک هستیددر حالت نشسته روی صندلی تان، با صاف نگه داشتن کمرتان، به آرامی به عقب خم شوید. برای حفظ تعادل، دسته های صندلی یا کف آن را نگه دارید، در حالیکه زانوهایتان را به سمت سینه تان بلند می کنید، عضلات شکمی خود را منقبض کنید. پاهایتان را روی زمین پایین بیاورید و تکرار کنید.

اگر میزتان بسیار در معرض دید استبنشینید و پاهایتان صاف روی زمین باشند و کمرتان در مقابل پشتی صندلی تان صاف و کشیده باشد. عضلات شکمی تان را تا جایی که می توانید منقبض کنید، طوری که انگار دارید تلاش می کنید ناف خودتان را با پشتی صندلی تماس دهید. قبل از اینکه شل کنید به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید. هر تعداد که می توانید تکرار کنید.

وب‌سایت تناسب اندام:

ارسال شده در 14 آبان 1395 توسط خانم فردوس فرد با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • جنین تان را بصورت واقعی ببینید
  • عرق کردن شب هنگام
  • کودکانی که دزدی می کنند! از علت تا درمان
  • گیاه ضد سوسک واقعاً داریم واقعاً ؟؟؟
  • کنار گذاشتن تنبلی با این توصیه ها
  • خوردنی های سیاه و خاصیت آنها
  • عکس هایی از اسفناج و خواص آن
  • چگونه ترس را در کودکان از بین ببریم؟
  • 13 روش معجزه آسا برای از بین بردن ناراحتی
  • آرتروز بارداری بواسطه سلولهای بنیادی درمان می‌ شود
  • رفع مشکلات پا با کمک ماهی زنده
  • مهمترین و رایج ترین سوالات بارداری
  • دگرگون شدن فضای منزل در فصل پاییز
  • از بین بردن درد مفاصل با این معجون
  • بطری های پلاستیکی و خطر ابتلا به بیماری های مرگبار!
  • محبوبترین ها

  • اصول بهداشت و سلامت
  • مواد غذایی و برخی ظروف سرامیکی مکزیکی که میزان سرب بالایی دارند
  • سری جدید نکات کلیدی سلامت انسان
  • از این اقلام دوری کنید تا به سرطان مبتلا نشوید
  • مترادف های بهداشت عمومی
  • اهمیت دادن به سلامتی در سال جدید
  • اصول صحیح تمیز نگه داشتن رختخواب
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری های مشترک انسان و دام
  • نکات مورد توجه در حمام کردن خانم ها
  • پزشک عمومی خود را چگونه انتخاب کنیم؟
  • چند وقت یک بار لیف خود را عوض می کنید؟
  • در کیفتان این وسیله ها کثیف هستند!
  • نکاتی در رابطه با گرفتن نبض
  • نحوه تمیز کردن و نگهداری تخم مرغ
  • مقابله با آمونیاک در عرق
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است