وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم

 

 

اگر می خواهید متابولیسم بدنتان را افزایش دهید می توانید از روش های تغذیه ای در این زمینه کمک بگیرید کاهش متابولیسم ناشی از تغذیه نامناسب می باشد بهتر است با تغییر نحوه تغذیه خود مانع این امر شوید نوشیدن آب ،مصرف صبحانه ،ورزش و تمرینات هوازی ،مصرف سبیجات و کربوهیدارت ها و دوری از مشروات الکلی تاثیرات مثبتی در این زمینه خواهند گذاشت !

  •     همیشه صبحانه میل کنید: نخوردن صبحانه پیغام نخوردن را به مغز میفرستد و مکانیزم محافظ ، متابولیسم را کاهش میدهد.

 

وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم

 

  •     وعده های غذایی را افزایش دهید و فواصل آنها را کم کنید.
    هرگز کمتر از هزار و سیصد کالری مصرف نکنید زیرا این مقدار برای متابولیسم پایه کافی نیست.
    تکرارهای کم حجم کربوهیدراتی مثل میوه ، حبوبات و سبزیجات متابولیسم را بالا میبرد و از گرسنگی و افت قند جلوگیری میکند.
    کربوهیدرات بیشتر مصرف کنید تا متابولیسم شما بالا باشد حذف کربوهیدرات یعنی افت انسولین و گرسنگی شدید و کاهش متابولیسم.

وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم

  •     وعده های غذایی را افزایش دهید و فواصل آنها را کم کنید.
    هرگز کمتر از هزار و سیصد کالری مصرف نکنید زیرا این مقدار برای متابولیسم پایه کافی نیست.
    تکرارهای کم حجم کربوهیدراتی مثل میوه ، حبوبات و سبزیجات متابولیسم را بالا میبرد و از گرسنگی و افت قند جلوگیری میکند.
    کربوهیدرات بیشتر مصرف کنید تا متابولیسم شما بالا باشد حذف کربوهیدرات یعنی افت انسولین و گرسنگی شدید    حتما هفته ای سه الی چهار جلسه بدنسازی و کار با وزنه را در برنامه تمرین خود داشته باشید عضلات بیشتر و پر چگالی تر یعنی مصرف کالری بالا در بدن.
    تمرینات هوازی رو متناسب با وضعیت بدن خود داشته باشید.

    و کاهش متابولیسم.

وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم

  •     از الکل دوری کنید  زیرا متابولیسم را کاهش میدهد و اشتها را بالا میبرد.
    مواد کافیین دار مصرف کنید مانند قهوه و شکلات تا متابولیسم بالا رود.

وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم

  •     روزانه کمتر از دو لیتر آب مصرف نکنید .

وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم   وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم

ارسال شده در 18 آبان 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • درباره سندرم دامپینگ بیشتر بدانید
  • پژوهشهای جدید دکتر ادرالین لوکاس درباره میوه انبه
  • شادکردن فرزند با برخی روش ها
  • چگونگی آزمایشهای روان شناسی
  • ارتباط مستقیم بین ساعات کار طولانی و استفاده از الکل
  • بررسی مزایای مختلف توت فرنگی برای مادر و جنین
  • چه روغن هایی برای رشد بهتر موها مفید هستند
  • حلیم بادمجان با طعم لوبیا سفید
  • محبوبترین ها

  • اولسر پپتیک و رژیم غذایی آن
  • از دیدن وزنتان روی ترازو ناامید نشوید
  • نسخه گیاهی برای رقیق تر شدن خون
  • آیا از خوردن این سم لذت میبرید؟
  • نوشیدنی کلم
  • تغییر تغذیه پس از ماه رمضان
  • خانم ها چه غذاهایی برای پیشگیری از سرطان بخورند
  • کدام کربو هیدراتها برای لاغری مفیدند
  • رپورتاژ

  • هایفو HIFU – لیفت صورت بدون جراحى
  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • چشمانی زیبا و گیرا با پپتیدها!
  • اصلاح طرح لبخند و دندانپزشکی زیبایی
  • الو دکتر

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است