ورزش کردن ورزش کاهش استرس فواید ورزش کردن سلامتی روش های کاهش استرس تندرستی

اساس گزارش جدید منتشر شده در مجله ی علمی پزشکی ورزش، ۲۰۰ کارگر سوئدی با استفاده از پرسش نامه، عوامل روانی اجتماعی در محل کار، مورد آزمایش قرار گرفتند. همچنین این افراد سلامت قلبشان بر اساس وزن، فشار خون و کلسترول، مورد بررسی قرار گرفت.

بهترین راه برای جلوگیری از عواقب بد ناشی از استرس در محیط کار، ورزش است. استرس می تواند سلامتی شما را از طریق بالا بردن فشار خون و حالت تهوع به خطر بیندازد.
بر اساس مطالعات جدید، یکی از بزرگ ترین منابع استرس، کار ما است. تمرینات ورزشی راه مؤثری برای کاهش مشکلاتی است که از طریق استرس در محیط کار به وجود می آید.
بر اساس گزارش جدید منتشر شده در مجله ی علمی پزشکی ورزش، ۲۰۰ کارگر سوئدی با استفاده از پرسش نامه، عوامل روانی اجتماعی در محل کار، مورد آزمایش قرار گرفتند. همچنین این افراد سلامت قلبشان بر اساس وزن، فشار خون و کلسترول، مورد بررسی قرار گرفت.
محققان دریافتند، افرادی که استرس زیادتری داشتند خطر ابتلا به بیماری های قلبی در آن ها بیشتر و سطح کلسترول آن ها بالاتر بود. ورزش می تواند به عنوان یک عامل خنثی کننده برای این مشکلات باشد و حتی شما را در مقابله با استرس توانمند کند.
محققان می توانند به این سؤال به درستی پاسخ دهند که آیا ورزش راه درمان قطعی استرس است؟
اما می گویند بهتر است این کار را انجام دهید. درواقع این یک تناقض است که از افراد بخواهیم پس از یک روز پر استرس بیشتر تمرینات نشسته را انجام دهند زیرا، این تمرینات، یک خود تنظیمی یا آرامش ذهنی و درونی نیاز دارند. اما مارکوس گربر از دانشگاه بازل در سوئیس می گوید: بعد از ورزش، چهار ساعت زمان لازم دارید تا شرایط برای محافظت از استرس در شما ایجاد شود.

در این باره بیشتر بخوانید: درمان های تغذیه ای ساده برای کنترل استرس

ارسال شده در 16 آبان 1395 توسط دکتر سلام با موضوع عمومی , ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • کبد چه زمانی دچار نارسائی حاد می شود؟
  • کار و فعالیت کاری در دوران سالمندی
  • دلیل یرقان گرفتن در ساعات اولیه تولد
  • درمورد ماشین گرفتگی همه چیز را بدانید
  • آسیب های ناشی از استفاده افراطی از تلفن همراه
  • ژلوفن بخوریم یا ایبوپروفن
  • ناهنجاری ای بی با ازدواج فامیلی
  • شخصیت خسیس و کم خرج با هم متفاوتند
  • اگر سرما خوردگی دارید؛ این رژیم برای شماست
  • رایج ترین نوع سرطان در ایران
  • افزایش مسمومیت در اثر مصرف کریستال و شیشه در کودکان
  • بررسی اختلالات رایج بانوان در عادت ماهیانه
  • رفتارهای ناخودآگاهانه با همسر
  • نشانه های خطرناک احساس درد در کف که باید جدی بگیرید!
  • مشاهده تلویزیون به مدت طولانی در خردسالان
  • محبوبترین ها

  • خصوصیات صندلی مناسب برای زیر دو ساله ها
  • دغدغه دائمی کودکان برای تکالیف
  • خطرات دود سیگار برای سنین پایین
  • همه چیز در مورد رشد دندان های شیری
  • اجازه انتخاب دادن در سنین پایین
  • اهمیت و ارزش انواع بازی های بچه گانه
  • پیدا کردن منشا انواع اختلالات تکلمی در اطفال
  • اطللاعات کامل درباره مشکل بی خوابی کودکان
  • خانواده و بد غذا شدن بچه
  • بیماری بچه زیر سه ماه
  • همه فواید شیر دادن به بچه برای مادر
  • تاثیرات منفی مصرف بیش از حد ویتامین D برای کودکان
  • شخصیت سازی کودکان با نحوه تربیت والدین
  • افزایش قد کودکان با این روش ها
  • چطوری با بچه بازی کنیم
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است