ورزش کردن ورزش کاهش استرس فواید ورزش کردن سلامتی روش های کاهش استرس تندرستی

اساس گزارش جدید منتشر شده در مجله ی علمی پزشکی ورزش، ۲۰۰ کارگر سوئدی با استفاده از پرسش نامه، عوامل روانی اجتماعی در محل کار، مورد آزمایش قرار گرفتند. همچنین این افراد سلامت قلبشان بر اساس وزن، فشار خون و کلسترول، مورد بررسی قرار گرفت.

بهترین راه برای جلوگیری از عواقب بد ناشی از استرس در محیط کار، ورزش است. استرس می تواند سلامتی شما را از طریق بالا بردن فشار خون و حالت تهوع به خطر بیندازد.
بر اساس مطالعات جدید، یکی از بزرگ ترین منابع استرس، کار ما است. تمرینات ورزشی راه مؤثری برای کاهش مشکلاتی است که از طریق استرس در محیط کار به وجود می آید.
بر اساس گزارش جدید منتشر شده در مجله ی علمی پزشکی ورزش، ۲۰۰ کارگر سوئدی با استفاده از پرسش نامه، عوامل روانی اجتماعی در محل کار، مورد آزمایش قرار گرفتند. همچنین این افراد سلامت قلبشان بر اساس وزن، فشار خون و کلسترول، مورد بررسی قرار گرفت.
محققان دریافتند، افرادی که استرس زیادتری داشتند خطر ابتلا به بیماری های قلبی در آن ها بیشتر و سطح کلسترول آن ها بالاتر بود. ورزش می تواند به عنوان یک عامل خنثی کننده برای این مشکلات باشد و حتی شما را در مقابله با استرس توانمند کند.
محققان می توانند به این سؤال به درستی پاسخ دهند که آیا ورزش راه درمان قطعی استرس است؟
اما می گویند بهتر است این کار را انجام دهید. درواقع این یک تناقض است که از افراد بخواهیم پس از یک روز پر استرس بیشتر تمرینات نشسته را انجام دهند زیرا، این تمرینات، یک خود تنظیمی یا آرامش ذهنی و درونی نیاز دارند. اما مارکوس گربر از دانشگاه بازل در سوئیس می گوید: بعد از ورزش، چهار ساعت زمان لازم دارید تا شرایط برای محافظت از استرس در شما ایجاد شود.

در این باره بیشتر بخوانید: درمان های تغذیه ای ساده برای کنترل استرس

ارسال شده در 16 آبان 1395 توسط دکتر سلام با موضوع عمومی , ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • چگونه در طی یک سال آبلیمو تازه بماند؟
  • فایده های بیشمار پوست موز
  • حملات صرع و راهکارهای درمانی مهم برای آن
  • مراقب باشید زوال عقل نگیرید!
  • تا چه اندازه با پروتئین بدن خود آشنایید؟
  • ایجاد احساس آرامش در خردسالان
  • مصرف این 10 ماده خوراکی سبب افزایش طول عمر می شود
  • آیا کاهش تستوسترون سبب درد گرفتن مفصل می شود؟
  • محبوبترین ها

  • چند توصیه کلیدی برای حفظ سلامت زانو هایتان
  • مراقبت‌های لازم جهت پیشگیری از عود کردن سیاتیک در طب سنتی
  • مضرات استفاده از توالت های ایرانی را بشناسید
  • علل، عوامل و نشانه های پوکی استخوان را بشناسید
  • چطوری پاهایی نیرومند داشته باشیم
  • اولین علامت بیماری ALS چیست؟
  • پوکی استخوان خردسالان
  • فعالیت و تمرین برای برطرف ساختن ناراحتیهای مفصلی
  • رپورتاژ

  • لیفتینگ با نخ
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • اکو قلب جنین چیست ؟
  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • سالن زیبایی و عروس مریم رئوف
  • الو دکتر

    نخ دندان ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    لاغر شو

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است