دکتر وحید عارفی
دکتر وحید عارفی
متخصص لمینیت و زیبایی
کلینیک دیبا
دندانپزشکی دیبا
کلینیک تخصصی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر محمدرضا کاظمی
دکتر محمدرضا کاظمی
فوق‌تخصص درد
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
نیلوفر داوودپور
دکتر نیلوفر داودپور
ارائه خدمات ترمیمی-زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
دندانپزشکی عمومی
دکتر عامری
دکتر محمدحسن عامری
متخصص گوش،حلق بینی و جراحی سر و گردن
دکتر افشین قرایی
افشین قرایی
کارشناس شنوایی سنجی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

picsart_1477759364895

اساس گزارش جدید منتشر شده در مجله ی علمی پزشکی ورزش، ۲۰۰ کارگر سوئدی با استفاده از پرسش نامه، عوامل روانی اجتماعی در محل کار، مورد آزمایش قرار گرفتند. همچنین این افراد سلامت قلبشان بر اساس وزن، فشار خون و کلسترول، مورد بررسی قرار گرفت.

بهترین راه برای جلوگیری از عواقب بد ناشی از استرس در محیط کار، ورزش است. استرس می تواند سلامتی شما را از طریق بالا بردن فشار خون و حالت تهوع به خطر بیندازد.
بر اساس مطالعات جدید، یکی از بزرگ ترین منابع استرس، کار ما است. تمرینات ورزشی راه مؤثری برای کاهش مشکلاتی است که از طریق استرس در محیط کار به وجود می آید.
بر اساس گزارش جدید منتشر شده در مجله ی علمی پزشکی ورزش، ۲۰۰ کارگر سوئدی با استفاده از پرسش نامه، عوامل روانی اجتماعی در محل کار، مورد آزمایش قرار گرفتند. همچنین این افراد سلامت قلبشان بر اساس وزن، فشار خون و کلسترول، مورد بررسی قرار گرفت.
محققان دریافتند، افرادی که استرس زیادتری داشتند خطر ابتلا به بیماری های قلبی در آن ها بیشتر و سطح کلسترول آن ها بالاتر بود. ورزش می تواند به عنوان یک عامل خنثی کننده برای این مشکلات باشد و حتی شما را در مقابله با استرس توانمند کند.
محققان می توانند به این سؤال به درستی پاسخ دهند که آیا ورزش راه درمان قطعی استرس است؟
اما می گویند بهتر است این کار را انجام دهید. درواقع این یک تناقض است که از افراد بخواهیم پس از یک روز پر استرس بیشتر تمرینات نشسته را انجام دهند زیرا، این تمرینات، یک خود تنظیمی یا آرامش ذهنی و درونی نیاز دارند. اما مارکوس گربر از دانشگاه بازل در سوئیس می گوید: بعد از ورزش، چهار ساعت زمان لازم دارید تا شرایط برای محافظت از استرس در شما ایجاد شود.

در این باره بیشتر بخوانید: درمان های تغذیه ای ساده برای کنترل استرس

5 1000
ارسال شده در 16 آبان 1395 توسط با موضوع عمومی , ورزش و سلامتی

ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x