کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

فواید پیاده‌روی سریع داشتن زندگی ساکن پیاده‌‌روی سریع پیاده‌روی برداشتن قدم‌های کمتر افزایش سرعت و شدت پیاده‌روی

 

 

در دوران بارداری نیاز به پیاده روی و گردش دارید از یکجانشنی پرهیز کنید و ورزش پیاده روی را در این دوران هرگز فراموش نکنید چون پیاده روی روح و روان شما را تازه و شاداب نگه میدارد هم سلامتی شما و هم سلامتی جنین تان با پیاده روی تضمین خواهد شد اما پیاده روی با توجه به حاملگی نیازمند رعایت برخی اصول و قوانین مهم است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید .

پیاده روی در طول بارداری نه تنها برای جسم شما خوب است، بلکه برای روح شما نیز مفید است. بیرون رفتن و لذت بردن از کمی هوای آزاد اثر شگفت انگیزی روی روان و حالت روحی شما در طول دوران بارداری می گذارد.
چند توصیه مفید برای افزایش تأثیرات پیاده روی و بهبود سلامتی و تناسب اندام شما در طول دوران بارداری آورده شده است👇👇
  • حتماً از کفش‌های مخصوصی استفاده کنید که از قوزک و کف پای‌تان محافظت کند. با استفاده از ضد آفتاب، از پوست خود محافظت کنید؛ مهم نیست که چه فصلی باشد.

 

  • در فصل تابستان از کلاه آفتاب‌گیر استفاده کنید و یک بطری اسپری آب برای خنک کردن خودتان به‌همراه داشته باشید. برای جلوگیری از کاهش آب بدنتان، آب همراه خود داشته باشید؛ زیرا کاهش آب بدن می‌تواند منجر به انقباض و افزایش دمای بدن شود، طوری‌که حتی گاهی اوقات سلامت شما و جنین‌تان را به‌خطر می‌اندازد.

 

  • در هنگام پیاده روی حالت بدنتان خوب باشد.

 

  • قطعاً شما نمی خواهید درحالی که شانه‌هایتان بیش از حد خم بوده و یا در طول پیاده روی روی کالسکه کودکتان خم شده‌اید در طول خیابان قدم بزنید. این کار به بهبود سلامتی شما کمکی نکرده و حتی ممکن است موجب کمردردتان شود.
در طول بارداری زمانی که راه می‌روید باید حالتی کاملاً صاف و ایستاده داشته باشید. می توانید این کار را در خانه با ایستادن جلوی آینه تمرین کنید.
شکم خود را در حالت راحت قرار داده و سپس
شانه ‌هایتان را به سمت عقب بکشید. برای ایجاد تعادل دست‌های خود را تکان دهید.
  • در طول پیاده روی به جلو نگاه کنید

 

  • نباید هنگام راه رفتن با نگاه خود بر روی زمین تمرکز کرده و یا از اینجا به جای دیگری نگاه کنید. شما باید چند متر جلوتر از پایتان را نگاه کنید. این امر به بهبود حالت بدن شما کمک کرده و مانع از این می‌شود که به طور اتفاقی پایتان به چیزی گیر کند (بیایید با این حقیقت روبرو شویم که همه ی ما در طول بارداری کمی بی دست و پا هستیم)

 

  •  لازم نیست بدوید و یا برای بهره بردن از منافع پیاده روی کار خاصی انجام دهید.

 

  • گر شما با گام های سریع پیاده روی کنید بیش ترین استفاده را از ورزش روزمره خود کرده اید. در واقع شما می توانید در طول پیاده روی ضربان قلب خود را کنترل کنید.

 

  • باید با سرعتی راه بروید که شدت آن به اندازه‌ای باشد که شما را به نفس نفس بیندازد اما نه آن قدر سریع که نتوانید صحبت کنید. اغلب پزشکان پیشنهاد می دهند در حین ورزش در طول بارداری ضربان قلب خود را تا حدود 140 ضربه در هر دقیقه حفظ کنید.
5 1000
ارسال شده در 23 آبان 1395 توسط با موضوع آناتومی و فیزیولوژی انسان , تغذیه
ارکید
کلینیک صدف
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x