خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی

 

برخی عادات روزانه و سبک زندگی می توانند باعث خستگی و بی حوصلگی ما شوند وقتی بی خوصله می شوید یا حس و حال انجام کاری را ندارید ببهتر است به خورد و خوراک خود توجه کنید سراغ قهوه و نوشیدنی های کافئین دار نروید علت خستگی جسمی و روانی شما می توانید تغذیه نادرست شما باشد پس سعی کنید آن را برطرف کنید .

بعضی‌ها فکر می‌کنند با خوردن قهوه می‌توانند احساس خستگی و تنبلی را جبران کنند. اما رفتارها و عادات بدی هستند که باعث این تنبلی و خستگی بیش از حد می‌شوند و باید جلوی آن‌ها را گرفت.
  • اگر ناهارتان را پشت میز کار یا در حین انجام دادن کارهایتان می‌خورید، عجیب نیست که احساس خستگی و بی‌حوصلگی شدید داشته باشید. ۲۰ دقیقه در فضای آزاد و سرسبز بودن، حتی بیشتر از ورزش کردن یا معاشرت اجتماعی، می‌تواند باعث تقویت انرژی شما شود. اگر غذایتان را در فضای آزاد بخورید، این تقویت انرژی خیلی بهتر می‌شود. اگر هم مجبورید که میز کارتان را ترک نکنید، می‌توانید در فضای اتاق کارتان از تصاویر و منظره‌های سرسبز طبیعت استفاده کنید.

خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی

  • اگر خیلی زیاد یا خیلی کم موز، دانه کدو تنبل، آجیل، لوبیا سبز و ماهی تن می‌خورید، سیستم انرژی بدن‌تان را دچار اختلال می‌کنید. این خوراکی‌ها و غذاها، منیزیم خیلی زیادی دارند که برای تامین انرژی بدن حیاتی هستند. اگر خیلی کم از این‌ها استفاده کنید، دچار خستگی جسمی و روانی خواهید شد. اگر هم بیش از حد بخورید، با شل شدن عضلات مواجه خواهید شد. پس بهتر است به‌اندازه متعادل از این خوراکی‌ها بخورید و برای اطمینان با پزشک متخصص درباره این موضوع مشورت کنید.
خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی
  • مدتی است که رژیم‌های غذایی بدون کربوهیدرات، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، اما این رژیم‌ها برای وضعیت انرژی بدن مناسب نیستند. بدن و مغز انسان به کربوهیدرات سالم و استاندارد به‌عنوان سوخت اصلی و مهم نیاز دارد. تحقیقان نشان می‌دهند که رژیم‌های غذایی بدون کربوهیدرات یا با کربوهیدرات کم، باعث خستگی بیشتر و کاهش انگیزه برای فعالیت می‌شود. استفاده از کربوهیدرات‌های طبیعی مثل سیب‌زمینی شیرین، غلات سبوس‌دار و میوه‌ها خیلی بهتر از کربوهیدرات محصولات فرآوری‌شده است.

خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی

5 1000
ارسال شده در 26 آبان 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • ار کار افتادگی آلت تناسلی مردانه
  • ابتلا به مشکلات پوستی با استرس
  • چگونه میتوانیم مانند جان ویک باشیم؟
  • 7 شیوه برای رهایی از سردرد
  • واكسن سرخجه از نوعي بيماري چشمي پيشگيري مي كند
  • داستان بودجه بیمه سلامت کارگران
  • برخی از بهترین انوع چای سبز برای کاهش وزن
  • پدیده پیری
  • محبوبترین ها

  • دیگر برای محافظت از سالمندتان نگران نباشید
  • تاثیر تغییر فصل در ارتقاء کیفیت زندگی افراد سالمند
  • پیشنهادهایی برای همراهی با افراد سالمند
  • بررسی روحیات تازه مادران جوان و میانسال
  • سالمندان به سراغ شنا بروند
  • ارتباط نور و اضافه وزن در اشخاص مسن
  • دسته بندی سنی
  • مشکلات جسمی و روحی در سالمندی
  • رپورتاژ

  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • جوان سازی و لیفت صورت بدون جراحی
  • خدمات دندانپزشکی دکتر فريال حاجی زاده
  • درمانی بدون درد در نهایت آرامش با یک دندانپزشک حرفه ای
  • دندانپزشک زیبایی- ایمپلنتولوژیست – لمینیت
  • الو دکتر

    دکتر هومن عشقی
    تلگرام دکتر سلام
    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما