خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی

 

برخی عادات روزانه و سبک زندگی می توانند باعث خستگی و بی حوصلگی ما شوند وقتی بی خوصله می شوید یا حس و حال انجام کاری را ندارید ببهتر است به خورد و خوراک خود توجه کنید سراغ قهوه و نوشیدنی های کافئین دار نروید علت خستگی جسمی و روانی شما می توانید تغذیه نادرست شما باشد پس سعی کنید آن را برطرف کنید .

بعضی‌ها فکر می‌کنند با خوردن قهوه می‌توانند احساس خستگی و تنبلی را جبران کنند. اما رفتارها و عادات بدی هستند که باعث این تنبلی و خستگی بیش از حد می‌شوند و باید جلوی آن‌ها را گرفت.
  • اگر ناهارتان را پشت میز کار یا در حین انجام دادن کارهایتان می‌خورید، عجیب نیست که احساس خستگی و بی‌حوصلگی شدید داشته باشید. ۲۰ دقیقه در فضای آزاد و سرسبز بودن، حتی بیشتر از ورزش کردن یا معاشرت اجتماعی، می‌تواند باعث تقویت انرژی شما شود. اگر غذایتان را در فضای آزاد بخورید، این تقویت انرژی خیلی بهتر می‌شود. اگر هم مجبورید که میز کارتان را ترک نکنید، می‌توانید در فضای اتاق کارتان از تصاویر و منظره‌های سرسبز طبیعت استفاده کنید.

خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی

  • اگر خیلی زیاد یا خیلی کم موز، دانه کدو تنبل، آجیل، لوبیا سبز و ماهی تن می‌خورید، سیستم انرژی بدن‌تان را دچار اختلال می‌کنید. این خوراکی‌ها و غذاها، منیزیم خیلی زیادی دارند که برای تامین انرژی بدن حیاتی هستند. اگر خیلی کم از این‌ها استفاده کنید، دچار خستگی جسمی و روانی خواهید شد. اگر هم بیش از حد بخورید، با شل شدن عضلات مواجه خواهید شد. پس بهتر است به‌اندازه متعادل از این خوراکی‌ها بخورید و برای اطمینان با پزشک متخصص درباره این موضوع مشورت کنید.
خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی
  • مدتی است که رژیم‌های غذایی بدون کربوهیدرات، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، اما این رژیم‌ها برای وضعیت انرژی بدن مناسب نیستند. بدن و مغز انسان به کربوهیدرات سالم و استاندارد به‌عنوان سوخت اصلی و مهم نیاز دارد. تحقیقان نشان می‌دهند که رژیم‌های غذایی بدون کربوهیدرات یا با کربوهیدرات کم، باعث خستگی بیشتر و کاهش انگیزه برای فعالیت می‌شود. استفاده از کربوهیدرات‌های طبیعی مثل سیب‌زمینی شیرین، غلات سبوس‌دار و میوه‌ها خیلی بهتر از کربوهیدرات محصولات فرآوری‌شده است.

خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی   خستگی بیش از حد تنبلی و خستگی احساس خستگی و تنبلی احساس خستگی و بی‌حوصلگی

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 26 آبان 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • با همسر خودخواه چگونه رفتار کنیم
  • چگونه به چای طعم بهتری بدهیم؟
  • کاهش کلسترول مضر خون با کشف داروی جدید
  • علائمی که نشان میدهد قند خونتان غیر قابل کنترل است
  • همه چیز را درباره رانیتیدین بدانید! بررسی مضرات و فواید
  • بقچه سیب زمینی و پنیر
  • تحقيق علمي دو دانش آموز دست يك شركت داروسازي بين‌المللي را رو كرد
  • مراقبت های تغذیه ای برای سی تا چهل سالگی
  • محبوبترین ها

  • کاهش اشتها با چای بعد از غذا
  • نکاتی در رابطه با مضرات خوردن کنسرو
  • نامنظم شدن ریتم قلب با این نوشیدنی ها
  • زیاده روی در خوردن کله پاچه
  • نکاتی مهم در مورد استفاده از شیر پاستوریزه
  • از بین بردن چربی قهوه ای
  • مواد مغذی تقویت کننده هوش اطفال
  • بایدها و نباید هایی در مورد آبمیوه های گازدار
  • رپورتاژ

  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • چرا محصولات ارگانیک استفاده کنیم؟
  • خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • طعم چهره ای نو را بچشید
  • الو دکتر

    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی
    دکتر هومن عشقی
    نخ دندان ارکید
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است