salamdr_5818350bdb165

 

اگر می خواهید در فصل پاییز احساس بهتری داشته باشید و دچار افسردگی و بی حالی نشوید و کیفیت زندگی تان را افزایش دهید بهتر است به پیشنهادات ما دقت کنید تغذیه نقش موثری در افزایش شادبی و نشاط شما در فصل پاییز میگذارد لوبیا حاوی املاح معدنی و پروتئین زیادی برای بدن است با مصرف آن شادابی را در فصل پاییز تجربه کنید .

با کوتاه‌تر شدن روزها و کاهش دما در فصل پاییز، تغییرات زیادی در زندگی انسان‌ها و شرایط بدن اتفاق می‌افتند. همین تغییرات هستند که پاییز را به بهترین فرصت برای تجدید حیات و شروع تازه تبدیل می‌کنند. پاییز، زمانی است برای بهبود بخشیدن به وضعیت سلامتی، آن هم با چند تغییر کوچک که البته نتایج بزرگ و قابل توجهی دارند. در ادامه با نظر متخصصان مختلف در زمینه‌های تغذیه، تناسب اندام و… برای زندگی سالم‌تر در فصل پاییز آشنا می‌شویم.
متخصصان تغذیه برای کسانی که می‌خواهند رژیم غذایی خودشان را در فصل پاییز تقویت کنند، پیشنهاد ویژه‌ای دارند: هر هفته، ۳ فنجان لوبیا بخورید! لوبیا علاوه بر این‌که خیلی راحت برای خوردن آماده می‌شود، طعم و بافت خوبی به سوپ و گوشت می‌دهد. حتی می‌توان از لوبیا برای تهیه سالاد استفاده کرد.

انواع لوبیا حاوی پروتئین، آهن، فولیک اسید، فیبر و پتاسیم هستند. بنابراین، بهتر است که از همه انواع لوبیا در فصل پاییز استفاده کنید. فصل پاییز، زمان خوبی است برای این‌که بعد از تعطیلات تابستانی دوباره دور هم جمع شویم. وقت‌گذرانی با دوستان، می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن استرس روزمره باشد. احساسات مثبت، حال شما را خوب می‌کنند. شادی و آرامش، بهترین حالت‌ها برای مقابله با استرس هستند.

منبع:Web MD

ارسال شده در 27 آبان 1395 توسط خانم مطلبی با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • مسواک مناسب چه وِیژگیهایی دارد؟
  • اهمیت استفاده از مارچوبه در رژیم غذایی
  • 8 شیوه برای پیشگیری افسردگی در بیماران روماتیسمی
  • روغن بادام هزار فایده که از آن بی خبرید (بخش دوم)
  • آنفولانزای معده چه علائمی دارد؟
  • بر متابولیسم بدن اضطراب چه تاثیری دارد؟
  • حفاظت از سلامتی پوست با این موارد مهم و موثر
  • زندگی شاد و سالم با خنده
  • دشمنی برخی خوراکی ها با جنین
  • خانم ها مصرف این ویتامین ها را فراموش نکنند
  • خروپف نکردن و تمرینات اروفارنکس
  • تغییرات در زندگی برای رفع روزمرگی
  • دمنوش های گیاهی تاثیرگذار بر سرماخوردگی
  • اندام دلخواه و زیبا پس از زایمان
  • کاهش درد ستون فقرات با برخی تمرینات
  • محبوبترین ها

  • رهایی از فتق دیسک
  • بدن درد بعد از خواب،چرا؟
  • درد در مفاصل و راههای درمانی تغذیه ای آن
  • یکجا نشینی و پیامدهای آن
  • انواع روش های درمانی برای دررفتگی شانه
  • توصیه هایی برای عارضه دیسک در گردن
  • مشکل شایع استخوانی در اطفال
  • رفع مشکلات مربوط به آرتروز زانو
  • تاثیر خواب نادرست بر مهره های کمر
  • خستگی با رایانه را اینگونه برطرف کنید
  • علل،علائم و راه درمان سندرم پاتلا
  • تومورهای استخوانی
  • قوی تر شدن زانوها با انجام برخی حرکات ساده
  • کاهش دردهای عضلانی با طب سوزنی
  • متداول ترین ضعف‌های مفاصل + علتها و توصیه‌ها
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است