کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال

عضلانی کردن کل بدن شنا رفتن روی زانو سوزاندن کالری حرکت شنای سوئدی حرکت پلانک

برای کالری سوزی بهتر پیشنهاد می کنیم از برخی حرکات ورزشی موثر کمک بگیرید حرکت شنای سوئدی برای همه آسان نیست می توانید از حرکت پلانک کمک بگیرید و از برخی رو شهای موثر برای آسانترشدن حرکت شنای سوئدی کمک بگیرید استفاده از زانوها و حرکات پلانک کمک زیادی به شما در این زمینه میکند.


حرکت شنای سوئدی یکی از کارآمدن‌ترین حرکات ورزشی بدون نیاز به ابزار خاصی است که شما به کمک آن میتوانید حتی در محل کارتان نیز تناسب اندام خود را حفظ کنید اگر شنا رفتن برای شما سخت است سعی کنید با یک برنامه صحیح آن را به بخشی اصلی از سبک زندگی خودتان تبدیل کنید.

با این سه راهکار ساده، به جای فرار از شنا ، شنا رفتن را از رو ببرید.
۱. حرکت پلانک را زیاد تمرین کنید!

پلانک نقش مهمی در شنا رفتن بازی می‌کند. با بهتر کردن پلانک ، قدرت و استقامت شما در شنا رفتن افزایش پیدا می‌کند. آغاز حرکت، با قرار دادن کف دست‌ها بر روی زمین، کمی دورتر از سرشانه است. پنجه‌ها را محکم روی زمین قرار دهید ، در چهار سر ران فشار ایجاد کرده و بخش انتهایی بدن را ثابت نگه دارید. ستون فقرات را ثابت و سر و گردن را در یک راستا قرار دهید. با ۲۰ ثانیه آغاز کنید و روزی ۱۰ ثانیه به آن بیافزاید.( تا به یک دقیقه برسید.)
۲.روی زانوها تمرین نکنید

شنا رفتن روی زانو، یک شنای ضعیف است. از روی زانوها بلند شوید. گرچه این نوع هم وقتی دارید حرکت را بارها تکرار می‌کنید، می‌تواند موثر باشد، اما در بالابردن استقامت جایگاهی ندارد. پس به جای اینکه شنارفتن را از روی زانو شروع کنید، شنا را به کمک سطوح مرتفع امتحان کنید ( اپن آشپزخونه هم خوب است). شنای شیب دارهم می‌توانید انجام دهید، سطحی را پیدا کنید که نزدیک زمین باشد و شنا بروید(مثلا نیمکت و جعبه و ..)
۳.از تکیه گاه استفاده کنید

یکی از تکنیک‌های مورد علاقه من برای اینکه شنای بیشتری بروم، استفاده از Bosu (توپ گنبدی شکل) یا چیزی شبیه پایه است. حرکت را با سطح صاف Bosu شروع کنید، با دست‌ها دو طرفش را نگه دارید و پاهارا به سمت بیرون ببرید و روی پنجه حالت شنا رفتن داشته باشید، سپس سینه را آنقدر پایین می‌آوریم که به سطح Bosu نزدیک بشود. شیب محدودی که با استفاده از Bosu حاصل میشود، اجازه میدهد به راحتی حرکت را تکرار و تکرار کنید. اگر با شنا رفتن به مچ دستتان فشار می‌آید، می‌توانید روی دمبل این حرکت را امتحان کنید تا از فشارش کم شود.

از شنا رفتن فرار نکنید. چون یکی از موثرترین حرکات ورزشی برای قدرت بدنی، سوزاندن کالری و عضلانی کردن کل بدن است.

 

5 1000
ارسال شده در 29 آبان 1395 توسط با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • تصاویری از میوه گریپ فروت
  • 10 میوه ای که آب زیادی دارد
  • آیا چیزی از اسرار ثروت می دانید؟
  • افسردگی را به روش گیاهی درمان کنید
  • بهترین راهکار برای ترک سیگار
  • آنتی بیوتیک هایی از جنس طبیعت
  • تغییرات هورمونی و نشانه های مختلف آن ها
  • استفاده از مسکن ها در زمان شیردهی
  • محبوبترین ها

  • چطور به اشخاص مسن خانواده در زمان های سخت کمک کنیم
  • چه زمانی بهترین موقع بچه دار شدن است؟
  • خوش چهره ماندن در بارداری
  • نگاهی اجمالی به موضوع رحم اجاره‌ای
  • استفاده از قرص ضد افسردگی در دوران بارداری
  • بررسی مناسب ترین سن آقایان برای پدر شدن با توجه به سلامت نوزاد
  • 13 خوراکی مفید برای رژیم غذایی دوران بارداری
  • مادران خطرات دیابت دوران بارداری را جدی بگیرند!
  • رپورتاژ

  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دکتر حاجی زاده
  • لیفت‌پلاس، آخرین تکنیک لیفت صورت، گردن و ابرو
  • کلینیک پوست و زیبایی دکتر فاطمه بامداد
  • خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دکتر نوروزعلی
  • ارکید
    کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x