مشاوره زیبایی
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو

کالری مجاز روزانه برنامه‌ریزی غذایی براساس کالری اندازه و تعداد وعده‌های مصرف میوه‌ اطلاعات کافی درباره کالری مجاز روزانه

میزان کالری مجاز روزانه ما به چه صورت می باشد برای برنامه ریزی رژیم غذایی تان نیاز دارید کالری خود را تنظیم کنید و انواع دسته های تغذیه ای را در آن ها جای دهید تا بتوانید به کاهش وزن دست پیدا کنید یک رژیم غذایی باید متناسب با رده سنی شما باشد و اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید متناسب با خوراکی های بی خطر برای سلامتی تان باید تنظیم شود اهمیت این موضوع را در ادامه مطلب بررسی می کنیم .

  • برنامه‌ریزی غذایی براساس کالری مجاز روزانه
اگر می‌خواهید کاهش وزن را با موفقیت پشت سر بگذارید، حتما باید درباره کالری مجاز روزانه با خودتان روراست باشید. حداکثر کالری مجاز روزانه با توجه به شرایط خاص هر فرد تعیین می‌شود. بنابراین، چه بخواهید که وزن خودتان را ثابت نگه دارید و چه بخواهید که چند کلیوگرم از وزن‌تان را کاش بدهید، باید این مساله را جدی بگیرید.
متاسفانه، بیشتر مردم این واقعیت ساده را نادیده می‌گیرند. برنامه‌ریزی غذایی براساس کالری مجاز روزانه، به همه ما کمک می‌کند که رژیم غذایی سالمی داشته باشیم و علاوه بر این، مانع از سرخوردگی در برنامه کنترل وزن می‌شود. کالری مجاز روزانه معمولا براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که از بین آن‌ها می‌توان به مهم‌ترین موارد اشاره کرد: سن، جنسیت و میزان فعالیت بدنی روزانه.

افرادی که اطلاعات کافی درباره کالری مجاز روزانه دارند، می‌توانند به‌اندازه کافی از همه مواد غذایی استفاده کنند. درواقع، شما با توجه به این معیار است که باید اندازه و تعداد وعده‌های مصرفی میوه‌ها، سبزی‌ها، غلات سبوس‌دار، محصولات لبنی کم‌چرب و منابع پروتئینی را در رژیم غذایی خودتان تنظیم کنید.

منبع:prevention

5 1000
ارسال شده در 2 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه
پيلتن شاپ

پیشنهاد سردبیر

  • بهترین برخورد والدین با ناسزا گفتن فرزندان
  • حفظ و نگهداری از پدهای آرایشی
  • نسبت طلایی در طبیعت چه معنا و مفهومی دارد و کاربرد آن در دندان‌پزشکی چیست؟
  • مطالبات وزارت بهداشت از بیمه ها
  • مراقبت های موثر در برابر آفتاب سوختگی تابستانی
  • اشخاص دیابتی بهتر است بعد از آخرین وعده غذایی ورزش کنند
  • بیماری مونونوکلئوز چه نوع بیماری است؟
  • راه حل عدم تمایل به نوشیدن شیر
  • محبوبترین ها

  • روغن بادام هزار فایده که از آن بی خبرید (بخش دوم)
  • چگونه از طریق مصرف موادغذایی با استرس مبارزه کنیم؟
  • رده سنی برای بستنی خوردن
  • بوی بد دهان و رفع آن
  • هرگز این مواد غذایی را با معده خالی نخورید
  • راه حل ورزشی برای اشتهای زیاد
  • فواید مصرف آب و مایعات
  • اگر میخواهید از کسی پاسخ مثبت بشنوید به او قهوه بخورانید
  • رپورتاژ

  • کلینیک مولتی مديكال شارلوت
  • هزینه لیپوماتیک (پیکرتراشی)
  • رفع افتادگی پلک به روش پلاسماجت دکتر خیرخواه
  • کلینیک جراحی ساج
  • کلینیک دندانپزشکی تخصصی دکتر حاجی زاده
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x