دکتر فرزاد حسینی
دکتر فرزاد حسینی
لیفت صورت
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت

وزن کم کردن متابولیسم و لاغری کاهش وزن و افزایش متابولیسم کاهش وزن با افزایش سرعت متابولیسم زمان غذاخوردن

زمان غذاخوردن در لاغرشدن شما تاثیر زیادی میگذارد و می تواند باعث اضاف شدن یا کم شدن وزنتان شود بهتر است سبک تغذیه ای خود را تغییر دهید تا وزنتان زودتر کاهش پیدا کند همچنین محیط و مکان تغذیه نیز بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار است شرایط تغذیه ای مناسب را برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام در نظر بگیرید.

  • زمان غذا خوردن را رعایت کنید
کسانی که می‌خواهند در برنامه کاهش وزن به موفقیت برسند، باید زمان غذا خوردن را به میزان متعادل و استاندارد برسانند. یکی از مطالعات دانشگاه رود آیلند نشان می‌دهد افرادی که سریع غذا می‌خورند، معمولا از نظر وزنی سنگین‌تر از افرادی هستند که آرام غذا می‌خورند.حدودا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا معده به مغز پیام بدهد که شما به‌اندازه کافی غذا خورده‌اید و به سطح رضایت‌مندی مطلوبی از غذا خوردن رسیده‌اید. بنابراین، اگر شما خیلی سریع غذا بخورید و وعده غذایی خودتان را با عجله تمام کنید، نشانه‌های سیری به‌درستی در بدن‌تان شکل نمی‌گیرند و درنتیجه احساس سیری طبیعی را تجربه نمی‌کنید. این وضعیت، نتیجه‌ای ندارد جز پُرخوری و تمایل بیشتر به زیاده‌روی در مصرف مواد غذایی.
پس اگر می‌خواهید جلوی این رویه مضر را بگیرید، هر لقمه را حداقل ۱۰ بار بجوید و قاشق و چنگال خودتان را بین جویدن یک لقمه داخل بشقاب بگذارید. در دست داشتن دائمی چنگال و قاشق در حین غذا خوردن، شما را وسوسه می‌کند به این‌که تُندتر غذا را تمام کنید و لقمه‌ها را کمتر بجوید.

علاوه بر این، ‌باید محیط آرامی برای غذا خوردن فراهم کنید و هرگز در حال حرکت یا در حال رفتن به محل کار غذا نخورید.

منبع:prevention

5 1000
ارسال شده در 6 آذر 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • همه چیز را در مورد بیماری صرع بدانیم
  • در قالب کیک خوراک بادمجان و سیب زمینی
  • بخور نخورهای آکنه
  • مراحل اولیه کمبود پروتئین در بدن
  • استرس های شدید چه عوارضی دارند
  • 10 راهنمای مهم لاغری در روزهای پنجشنبه و جمعه
  • ژن بوجود آورنده اوتیسم شناسایی شد
  • بوییدن گل‌های معطر در فصل بهار چه مزایایی دارد؟
  • محبوبترین ها

  • معجزه دمنوش های بهاری را فراموش نکنید!
  • خودتان قرص لاغری بسازید، چرا که نه؟!
  • میوه هایی که به درمان اسم کمک می کنند
  • گل محمدی با خواص اعجاب آور
  • حقایقی در ارتباط با غبغب و درمان با طب سنتی
  • درباره گیاهان دارویی بیشتر بدانید
  • گياه خارخاسك باعث كاهش قند خون بيماران ديابتي مي‌شود
  • چگونه درد نوروپاتی محیطی را بطور طبیعی درمان کنیم -6 توصیه
  • رپورتاژ

  • انستیتو زیبایی پوست صورت و بدن تانی
  • معرفی تمام محصولات سان‌سی در نمایشگاه بین‌المللی (25 تا 28 اردیبهشت‌ماه)
  • محصولات پزشکی و بهداشتی شرکت رهاورد دانش پزشکی
  • لاغری و زیباسازی اندام دکتر شاهین بهجو
  • مریم جواهریان، متخصص روانشناسی سلامت و استادیار دانشگاه
  • ارکید
    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x