دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی

shutterstock_122824441-kanate_copy

لباس های جدید آزار دهنده هستند با دروغی که برای ریختن سالاد بر روی لباس می گویید. یک سفر در بهترین منطقه اسکی در کشور و در بدترین حالت، متأسفانه هوا سرد می شود یا مچ پایتان می شکند. این موضوع موجب می شود تا برای همیشه از برف بیزار باشید. احساس یأس یک مکانیسم دفاعی بزرگ است.

اگر بدبین هستید برای یک میلیاردم ثانیه خود را در وضعیت بدتر قرارر دهید. شما همسایه جدیدتان را برای شام دعوت کنید، فرض کنید غذا خام یا خراب می شود، از آن پس شما تا آخر عمر فکر می کنید او از شما متنفر است. لباس های جدید آزار دهنده هستند با دروغی که برای ریختن سالاد بر روی لباس می گویید. یک سفر در بهترین منطقه اسکی در کشور و در بدترین حالت، متأسفانه هوا سرد می شود یا مچ پایتان می شکند. این موضوع موجب می شود تا برای همیشه از برف بیزار باشید. احساس یأس یک مکانیسم دفاعی بزرگ است. اگر انتظاراتتان را پایین بیاورید در این صورت اگر چیزی درست کار نکند زود بهم نمی ریزید.
سعی کنید شاد نباشید:
در یک مطالعه جالب segerstrom پژوهشگران از گروهی خواستند تا یک قطعه از موسیقی کلاسیک گوش دهند. در پایان افرادی که برای بالا بردن روحیه ی خود تمام حواس را روی کنسرت متمرکز کرده بودند، نسبت به افراد دیگر احساس خوشایند کمتری داشتند.

تنظیم نگرش:
هنگامی که ذهنتان درگیر افکار منفی می شود، سریع حواس خود را پرت کنید. فعالیت هایی که تمرکز را بالا می برند انجام دهید. مانند یوگا، ایروبیک یا حتی این کار را می توان از طریق صحبت کردن با یک دوست یا گوش دادن به موسیقی انجام داد.

رفتن به جلو، مقصر دانستن دیگران:
خوش بین ها و بد بین ها تعاریف خاصی برای فراز و نشیب های زندگی دارند. اگر اتفاق خوبی بیفتد، بد بین ها می گویند اتفاقی بوده و خوش بین ها آن را یک فرصت تلقی می کنند. اگر اتفاق بدی بیفتد بد بین ها برای مدت ها خود را مقصر می دانند ولی خوش بین ها آن را یک موضوع کوچک می دانند که باید اتفاق می افتاده و سریع از آن می گذرند.

بارها و بارها تلاش کنید:
افراد خوش بین سعی می کنند مشکلات را حل کنند، درحالی که بد بین ها مشکل را رها می کنند و به خانه می روند. خوش بین ها نسبت به بد بین ها ۵۰ تا ۱۰۰ درصد برای حل مسائل غیر ممکن تلاش می کنند.

با افراد خوش بین رابطه ی دوستی برقرار کنید:
این بهترین استراتژی است. در یک مطالعه طولانی مدت بر روی ۱۰۰ زوج هم سن دانشگاهی در دانشگاه اورگان، محققان دریافتند ارتباط با افرادی که مثبت اندیش هستند باعث شده است تا افراد همراهشان نیز شاد و موفق باشند.

ملاقات برای تشکر:
ملاقات و دیدار با افراد برای تشکر، موجب شادی آفرینی بیشتری است، تا این که برای آن ها نامه بفرستید. این امر همچنین باعث نگرش مثبت بین شما می شود.

در این باره بیشتر بخوانید: 9 ویژگی آدم های خوش  بین

5 1000
ارسال شده در 14 آذر 1395 توسط با موضوع روانشناسی
ارکید
تلگرام دکتر سلام
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x