مشاوره زیبایی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ

اگر علاقه مند به رسیدن به موفقیت در زندگی تان هستید بهتر است هرچه زودتر شروع کنید به این منظور می توانید عادت های جدید و جالبی در پیش بگیرید برخی عادات در زندگی باید تغییر کنند و جایگزین های مناسب و مفیدی داشته باشند کسانی که تمایل به کسب موفقیت هستند بهتر است به این مطلب نگاهی بیندازند.

ایجاد عادت‌های خوب می‌تواند سخت باشد اما به خاطر تفاوت‌هایی که در زندگی ما به وجود می‌آورد، ارزش پذیرفتن سختی‌های آن را دارد.

داشتن عادت‌های خوب می‌تواند سلامت جسمی و روانی ما را تضمین کند. نکات زیر را برای ایجاد عادت‌های جدید در نظر داشته باشید:

1. هدف خود را مشخص کنید. پیش از آن‌که شروع به ساخت یک عادت جدید کنید،‌ باید شناخت درستی از هدف خود داشته باشید. متوجه باشید که می‌خواهید به چه چیزی دست پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که عادت و هدف شما قابل‌دستیابی و زمانمند است. متوجه باشید که می‌خواهید به چه چیزی دست پیدا کند و تا جایی که می‌تواند آن را با جزئیات کامل در ذهن بیاورید یا آن را مکتوب کنید. سوال‌های زیر را از خود بپرسید:
تا چه حد موضوع برای شما حائز اهمیت است؟ چه ابزارهایی برای سنجش و رسیدن به آن در دسترس دارید؟ چه اعدادی رسیدن شما به هدف موردنظر را نشان می‌دهند؟ چطور می‌توان این مقادیر را با اعداد سنجید؟ آیا هدف شما واقعی است؟ آیا هدف شما چیزی است که می‌توانید فعالانه به‌سوی آن حرکت کنید و فعالانه است؟

2. مشخص کنید به چه عادتی می‌خواهید شکل دهید. داشتن عادت‌های خوبی که هم‌راستا با اهداف شما هستند می‌توانند، موفقیت شما در زندگی را تسریع کنند. بعد از آن‌که هدف خود را مشخص کردید و روی تمامی وجوه آن‌وقت گذاشتید، نوبت به عادتی می‌رسد که می‌خواهید در این راستا تشکیل دهید. از خودتان این سوال را بپرسید چه عادت‌های خوبی می‌تواند من را در این رسیدن به این هدف راهنمایی کند؟ چه بازه زمانی برای رسیدن به آن در نظر می‌گیرید؟

3. انگیزه‌های خود را بررسی کنید. زمانی که هدف خود و عادت‌های جدید را مشخص کردید، زمان بررسی انگیزه دلیلی است که می‌خواهید به آن برسید. انگیزه خوب می‌تواند مسیر شما به‌سوی موفقیت یا شکست درراه ایجاد یک عادت موثر را هموار کند، بنابراین زمان بگذارید و انگیزه خود را مشخص کنید.

4. با گام‌های کوچک شروع کنید. حتی اگر عادتی که انتخاب کرده‌اید، عادت بزرگ و مهمی است اما شما با قدم‌های کوچک به سمت آن پیش بروید.

5. به خودتان زمان بدهید. ایجاد یک عادت جدید به زمان زیادی احتیاج دارد. برخی افراد می‌توانند به یک عادت جدید در طی چند هفته شکل دهند. برخی دیگر شاید به ماه‌ها وقت احتیاج داشته باشند. از خودتان درباره عادت جدید سوال کنید و در خاطر داشته باشید که انجام یک عمل و تبدیل‌شدن آن به عادت به زمان احتیاج دارد. در این مدت صبور باشید و به عادت جدید اجازه رشد و استحکام دهید.

منبع: HealthDay

5 1000
ارسال شده در 8 دی 1395 توسط با موضوع روانشناسی
کدکم چیست؟

بهترین روش برای ایمپلنت, ارتودنسی و زیبایی دندان استفاده از دستگاه فوق پیشرفته کدکم است.

اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان

پیشنهاد سردبیر

  • کمبود ویتامین د و بروز هزار عارضه
  • پوست تان خراب میشود،با این باورهای اشتباه
  • تاثیر اسپری کردن اکسی توسین بر مبتلایان به اوتیسم
  • تعریف استقامت بلند مدت
  • نگرانی های رایج برای تشکیل خانواده
  • دشمنی امواج تلفن همراه با جنین
  • بیماری اسهال را باهم مرور میکنیم
  • هشدار به والدین! افزایش چشمگیر مصرف مواد مخدر در بین دختران!
  • محبوبترین ها

  • سیگارهای الکترونیکی باعث بروز مشکلات ریوی می شوند
  • 4 اصل تغذیه ای برای ترک سیگار
  • تاثیر نیکوتین بر سیستم عصبی
  • خوراکی های مفید پس از کنارگذاشتن سیگار
  • شایع ترین مخدر غیر مجاز
  • مصرف قلیان ،تفریحی خانوادگی
  • ریه ها با سیگار کشیدن جهش ژنتیکی پیدا میکنند
  • خطرناک ترین و مخرب ترین تاثیر محرک ها و روانگردان ها
  • رپورتاژ

  • دکتر شاهین بهجو جراح زیبایی و ترمیمی
  • لیپوماتیک بهتر است یا سایر روش های لیپوساکشن
  • دکتر پورحقیقی متخصص دندانپزشکی زیبایی
  • راه‌هایی برای پیشگیری و درمان عرق سوز
  • علائم بارداری در روزهای نخست
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x