دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

ورزش یوگا رسیدن به آرامش با یوگا حالت انگشتان دست برای رسیدن به آرامش

در این مطلب قصد داریم شما را با رازی عجیب و باورنکردنی آشنا کنیم که به شما در رسیدن به آرامش و رفع خستگی کمک خواهد کرد.شاید باورتان نشود اما دست‌ها در دستیابی به صلح و آرامش کمک کننده هستند. حالت‌های مختلف انگشتان دست در یوگا عامل مهمی در ایجاد شادی، نشاط و آرامش محسوب می‌شود.در این مطلب قصد داریم شما را با چند حالت انگشتان دست در یوگا آشنا نماییم که در رسیدن شما به آرامش،نشاط و سلامتی کمک خواهد کرد.

عصب های متمرکز در انگشتان دست به هنگام فشرده شدن بر کانال های گردش انرژی بدن تاثیر می گذرانند.

به کمک این روش ها هر وقت و هر جایی تنها با چند دقیقه صرف زمان می توانید آرامش و نشاط خود را به دست آورید.

در ادامه با چند روش مودرا(شناخته شده ترین حالت دست در یوگا) آشنا می‌شوید که به سادگی می توانند به سلامتی، نشاط و آرامش شما کمک کنند.

مدل پرانا

خم شدن انگشت کوچک و انگشت حلقه و رساندن نوک این دو انگشت به نوک انگشت شست
ورزش یوگا رسیدن به آرامش با یوگا حالت انگشتان دست برای رسیدن به آرامش

این روش می تواند در خستگی، مشکلات چشم، افزایش انرژی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کننده باشد.

مدل گیان
این روش با نام موقعیت نیلوفر آبی شناخته می‌شود. برای انجام آن ابتدا بنشینید و دست را بر روی زانو قرار دهید و نوک انگشت شست و اشاره را به هم نزدیک کنید.

 ورزش یوگا رسیدن به آرامش با یوگا حالت انگشتان دست برای رسیدن به آرامش

مزایا
این طرز نشستن به آرامش ذهن و تخلیه فکری و در نتیجه تمرکز کمک می کند و در افزایش هوش، رفع بی خوابی، مدیریت استرس و کاهش افسردگی موثر است.

مدل پریتیوی
در این روش نوک انگشت حلقه را به نوک انگشت شست نزدیک کنید و هر دو انگشت خود را فشار دهید.

 ورزش یوگا رسیدن به آرامش با یوگا حالت انگشتان دست برای رسیدن به آرامش

مزایا
این روش به حفظ تعادل بدن و بهبود فرآیند هضم کمک می کند.

مدل ویا
انگشت اشاره و شست را چند دقیقه به شکل زیر نگه دارید.

 ورزش یوگا رسیدن به آرامش با یوگا حالت انگشتان دست برای رسیدن به آرامش

مزایا
این روش در درمان نفخ معده و یبوست مفید است.

مدل جار
این روش به کاهش درد و خشکی دهان کمک می کند.

 ورزش یوگا رسیدن به آرامش با یوگا حالت انگشتان دست برای رسیدن به آرامش

مدل آگنی

این روش برای بهترین اثر صبح ها با معده خالی انجام شود. البته در افراد با اسید معده بالا توصیه نمی شود.
 ورزش یوگا رسیدن به آرامش با یوگا حالت انگشتان دست برای رسیدن به آرامش

مزایا

این روش به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک کرده و موجب تقویت و بهبود سوخت و ساز بدن می شود.
مدل شونیا
این روش در بهبود بیماری های حرکتی، ورتیگو (سرگیجه) و مشکلات گوش و حلق و بینی موثر است.
ورزش یوگا رسیدن به آرامش با یوگا حالت انگشتان دست برای رسیدن به آرامش
 منبع: باشگاه خبرنگاران
5 1000
ارسال شده در 14 اسفند 1395 توسط با موضوع روانشناسی
ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x