میزان پروتئین مصرف پروتئین سلامتی عضلات با پروتئین پروتئین در وعده های غذایی

صبحانه خیلی از امریکایی ها شامل  پروتئین کمی است یا بدون پروتئین است. نهار هم بطور معمول پروتئین جزئی دارد ولی اندازه  این ماده در شام خیلی زیاد است. سوای از محل زندگی، خیلی افراد دیگر هم به همین منوال غذا میخورند. تفکر بسیاری بر اینست  تا زمانی که  اندازه  نیاز روزانه بدن به پروتئین  روزی 60 گرم به بدن ما وارد میشود تفاوتی ندارد که آن را در کدام وعده غذایی میخوریم اما بر پایه تحقیقی که در دانشگاه تگزاس انجام شده معلومشده است که این فرضیه درست نیست

این تحقیق نشان میدهد که صبحانه ای که بیشتر، از غلات و دیگر کربوهیدرات ها تشکیل شده و نهاری که شامل یک ساندویچ یا سالاد باشد و در عوض استفاده فراوان از غذاهای حاوی گوشت در شام نمیتواند زمینه مناسبی را برای داشتن عضلات سالم و قوی فراهم کند.

این مطالعه که نتایج آن در نشریه Journal of Nutrition درج شده است نشان میدهد که توزیع نامناسب مصرف پروتئین در طول روز نمیتواند محیط مناسبی را برای رشد و حفظ سلامتی عضلات فراهم کند.

محققان دو گروه از افراد را مورد مطالعه قرار دادند. آنهایی که میزان مصرف پروتئین در وعده های غذایی بصوزت متعادل توزیع شده بود و آنهایی که صبحانه و نهار کم پروتئین و در عوض شام پر پروتئینی را مصرف میکردند. بررسی نشان داد که در افرادی که مصزف پروتئین توزیع مناسبی داشت تولید پروتئین در عضلات 25 درصد بهتر از گروه دیگر بود.

مشکلات مربوط به سن مانند پوکی استخوان و یا ضعف عضلانی یک شبه بوجود نمیایند بلکه در طول سالیان و به علت روش زندگی نامناسب ایجاد میشوند. این مطالعه نشان میدهد که عادت به استفاده از پروتئین بیشتر در صبحانه مانند مصرف تخم مرغ، شیر، ماست و یا گردو و بادام میتواند در حفظ سلامتی عضلات به ما کمک کند.

منبع-http://www.iranorthoped.ir

ارسال شده در 5 خرداد 1393 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • با دشمنان دیابت آشنا شوید
  • نحوه تغذیه در ورزشهای غیر هوازی
  • یک دنیا خاصیت برای سنجد
  • عمر کمتر با استرس بیشتر در مردان
  • مختصری درباره تربیت‌ بدنی و زیر مجموعه های آن
  • نگران کننده ترین علایم در نوزادان
  • خشونت علیه همسران در منزل
  • پیشنهادات طب سنتی برای برگشت اسید معده
  • محبوبترین ها

  • زنجبیل درمانی و راه و روش ان
  • چای بابونه خوابیدنتان را آسان می کند
  • درمان بی خوابی با چای بابونه
  • معجزه های درمانی روغن بادام تلخ را بشناسیم
  • تاثیر شگفت انگیز سیر،عسل و سرکه در دمان عفونت سینوسی
  • از دو روش جالب عطر درمانی چه می دانید؟
  • آیا گل رس صورت را چاق میکند؟
  • تاریخچه ی مختصر طب سنتی در ایران
  • رپورتاژ

  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • سالن زیبایی و عروس مریم رئوف
  • اکو قلب جنین چیست ؟
  • لیزر درمانی راه حلی بدون تیغ برای دندانپزشکی
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید
    لاغر شو

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است (New Loc)