دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی

شاید شما هم فکر کنید کاهش وزن نیاز به انجام رژیم های غذایی عجیب و غریب و انجام کارهای سخت و طاقت فرسا دارد. اما روش های بسیاری هست که شما می توانید با انجام آن ها بدون تحمل سختی زیاد وزن خود را کاهش دهید. شما می توانید با انجام برخی کارها پیش از خوابیدن به طور چشمگیری وزنتان را کم کنید. ما شما را با این روش ها آشنا می کنیم.

۱.شیکِ پروتئین

وقتی مغز ما در حالت عادی به ما می‌گوید که خوردن قبل از خواب باعث افزایش حجم شکم می‌شود٬ تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خوردن یک اسنک مختصر می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. محققان دریافته‌اند افرادی که ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از خواب٬ یک شیک پروتئین حاوی ۱۵۰ کالری می‌خورند٬ جریان متابولیسمشان سریع‌تر شده٬ فشار خونشان پائین آمده و عملکرد سوخت و سازشان بهتر خواهد بود.

۲.تاریک کردن اتاق خواب

حتما شنیده‌اید که استفاده از لوازم الکترونیکی یا تماس با انواع نورها در شب باعث ایجاد اختلال در خواب می‌شود. اما حتی نور کم هم در شب می‌تواند باعث افزایش وزنتان شود. اگر در ناحیه‌ای پرنور و روشن زندگی می‌کنید٬ سعی کنید برای اتاقتان پرده‌های تیره انتخاب کنید٬ یا عادت تلویزیون دیدن را تعطیل کرده و حتی ساعت را هم به یک سمت دیگر بچرخانید تا نورش اذیتتان نکند.

۳.برنامه ریزی

برای روز بعدتان٬ یک ناهار سالم درست کنید. کوله‌ی باشگاهتان را ببندید و کنار در بگذارید. روی آینه‌ی توالت یک تکه کاغذ بچسبانید تا یادتان نرود که مراقبه یا یوگا انجام دهید. معمولا صبح‌ها به یاد آوردن بسیاری از چیزهای کوچک دشوار است. بنابراین تا جایی که می‌توانید شب‌ها این کارها را انجام دهید.

۴.تنظیم ساعت

زنانی که هر روز به طور مرتب و سر ساعت مشخصی بیدار می‌شوند نسبت به زنانی که در ساعات مختلفی بیدار می‌شوند٬ وزنشان کمتر خواهد شد. البته این مسئله صرفا بر روی وزن تأثیر نمی‌گذارد٬ اما تحقیقات نشان می‌دهد حتی دو ساعت اختلاف در بیدار شدن ممکن است منجر به بروز مشکلات دیگری مانند خطر سرطان و ناراحتی‌های قلبی شود.

5 1000
ارسال شده در 20 مرداد 1396 توسط با موضوع عمومی
ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x