دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
جراحى زيبايى بينى ( رينوپلاستى)
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی

یوگا ورزش سنگین مبارزه با چربی غذای سالم شکم صاف

اندام زیبا به خصوص شکمی صاف و مسطح یکی از خواسته های افراد است که معمولا به دلیل عدم تحرک و ورزش نکردن محقق نمی شود به همین دلیل استفاده از تکنیک هایی که شما را برای داشتن یک شکم صاف کمک می کند را با هم مرور می کنیم.
شکی نیست که یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن عضلات زیبای شکمی، رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم است، اما این میان ممکن است روش‌های درست و غلط زیادی برای آب کردن شکم به شما پیشنهاد شود.

به گزارش راهنمای سفر من به نقل از خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، شکی نیست که یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن عضلات زیبای شکمی، رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم است، اما این میان ممکن است روش‌های درست و غلط زیادی برای آب کردن شکم به شما پیشنهاد شود. پس بهتر است به راهکارهای ما در این باره توجه کنید.

از فرمول‌ها اطلاع داشته باشید

داشتن شکم صاف به معنای گرسنگی کشیدن یا مدام باشگاه رفتن نیست. کاهش چربی‌های شکمی تلفیقی از خوراک درست و ورزش مفید و مناسب است. سعی کنید از این مسئله مطمئن شوید که غذای کافی می‌خورید تا با این کار دچار عدم تعادل هورونی نشوید، خوردن غذای کم (کمتر از ۱۲۰۰ کالری در روز) باعث کاهش میزان هورمون سوزاننده‌ی چربی در بدن می‌شود که روند کاهش وزن شما را کم می‌کند.

با چربی‌ها مبارزه کنید

ورزش‌های شکمی باعث برجسته شدن عضلات آن می‌شود، اما انجام تمرینات عروقی را برای کاهش وزن خود فراموش نکنید؛ وگرنه تمام تمرینات بشین پاشوی شما هدر خواهد رفت. اگر می‌خواهید سریعا به نتایج مورد نظرتان برسید، سعی کنید تمرینات سنگین و با شدت زیاد انجام دهید و بین آنها حتما فاصله باشد، چرا که این تمرین‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای مبارزه با چربی‌های شکمی است.

فعالیت‌های بدون استرس

داشتن استرس زیاد می‌تواند به افزایش میزان هورمون تولید استرس یعنی کورتیزول در بدن بیانجامد، که قادر است میزان چربی‌هایی را که در شکمتان ذخیره می‌شود افزایش دهد.

صبحتان را با بلغور جو دوسر آغاز کنید

یکی از رازهای کاهش چربی‌های شکمی، رژیم غذایی شماست. بهترین چیز برای خوردن، غذاهایی است که حاوی میزان زیادی فیبر بوده و نیز غذاهایی که تورم شکم شما را کاهش می‌دهد. سعی کنید صبحانه‌تان، یک بشقاب بلغور جودوسر با زغال‌اخته باشد.

رازهایی که شکم شما را صاف میکند

یوگا

سعی کنید زمانی که تمرینات یوگا را انجام می‌دهید، حسابی به عضلات شکمی خود فشار وارد کرده و آنها را کش دهید.

خوردن غذاهای سالم

نمک، قند، و غذاهای چرب می‌تواند باعث ورم شکمتان شود در حالیکه میوه‌ها و سبزیجات سالم و غلات کامل دقیقا برعکس آنها عمل می‌کند.

منبع: shape.

 

5 1000
ارسال شده در 22 شهریور 1396 توسط با موضوع تغذیه
ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x