مشاوره زیبایی
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
کلینیک ره یا
دکتر امید رحمانی
پزشک پوست مو زیبایی كاسمتولوژيست از فرانسه
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
متخصص جراح پلاستیک و زیبایی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
پیرایه
پوست، مو و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک ارتوپدی سپید
کلینیک ارتوپدی سپید
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
چشمخانه، ساختمان پزشکان
کلینیک چشمخانه
به روز ترین تجهیزات و دانش چشم پزشکی

مقابله با دیابت مقابله با افزایش سطح قند خون کنترل قند خون کنترل دیابت کاهش سطح قند خون درمان دیابت

اگر می خواهید مانع افزایش قند خون بدنتان شوید پیشنهاد می کنیم کمی تغییرات در سبک زندگیتان ایجاد کنید و از این طریق مانع ابتلای خود به بیماری دیابت شود.کنترل رژیم غذایی و روی آوردن به ورزش هایی مانند یوگا در کنترل و کاهش استرس شما تاثیرات فوق العاده ای خواهد گذاشت.
کنترل دیابت فراتر از مصرف داروست. رعایت برخی نکات در سبک زندگی روزمره می تواند تاثیر شگرفی بر سلامت کل بدن داشته باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، متخصصان توصیه می کنند بکارگیری برخی راهکارهای ساده و ایجاد تغییرات درست در زندگی می تواند به کنترل دیابت کمک کند.

طبق اعلام انجمن دیابت آمریکا، ورزش منظم به کاهش قندخون و همچنین کاهش وزن کمک می کند. پیاده روی و باغبانی می تواند بهترین گزینه برای حفظ تناسب اندام باشند.

کنترل رژیم غذایی هم می تواند راهکار مناسبی برای کنترل دیابت باشد. لازم است غلات کامل را جایگزین نان سفید و پاستا، و میوه و سبزیجات را جایگزین کیک و کلوچه نمایید و از رژیم غذایی فاقد چربی پیروی کنید.

تلاش کنید استرس خود را کنترل نمایید. هورمون های که به هنگام استرس تولید می شوند موجب می شوند کبد گلوکز بیشتری تولید کند. از اینرو استرس کمتر به معنای کنترل بهتر قندخون و پایان دادن به خوردن همراه با هیجان است. یوگا و تای چی از جمله ورزش های هستند که به کاهش استرس کمک می کنند و نفس عمیق و مدیتیشن هم از جمله تکنیک های ریلکسیشن هستند که می توانید هرجا انجام دهید.

محققان تاکید می کنند انجام مراحل فوق می تواند به پیشگیری از عوارض دیابت در آینده کمک کند.

5 1000
ارسال شده در 24 شهریور 1396 توسط با موضوع دیابت
ویزیت یاب
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x