مشاوره زیبایی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
دکتر کمالی
دکتر کمالی
پوست مو و زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر ادیب
دکتر محمود ادیب
جراح دندانپزشک ایمپلنتولوژیست
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر زهره سادات نوروززاده/ساختمان پزشکان
دکتر زهره سادات نوروززاده
جراح دندانپزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر آرین دخت آزادمنش/ ساختمان پزشکان
دکتر آرین‌دخت آزادمنش
جراح دندان پزشک
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شبنم شادابی/ساختمان پزشکان
دکتر شبنم شادابی
متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت

beat-junk-food-cravings-620x340

رژیم های غنی از قندهای ساده باعث میشود که اشتهایتان زیادتر شود.پژوهشگران  هنوزدرباره اینکه چه نوع رژیمی بهترین شیوه برای کاستن  چربی ها و حفظ سلامت بدن است هنوز به تفاهم نرسیده اند (رژیم های کم چربی، پرکربوهیدرات یا رژیم های کم کربوهیدرات،پرپروتئین و چربی). ولی بسیاری از دانشمندان با این اصل به توافق

رسیدند  که مردم باید از خوردن قندهای ساده امتناع کنند.این قبیل غذاها سطح انسولین خون را افزایش می دهند که در نتیجه آن به سرعت سطح قند خون پایین می آید و باعث ایجاد احساس گرسنکی می گردد.

توصیه می شود بیشتر روی کربوهیدرات های مرکب متمرکز شوید تا کربوهیدرات های ساده. سیب زمینی وبرنج قهوه ای از منابع خوب کربوهیدرات های مرکب هستند که می توانید از آنها در رژیم غذایی خود بهره ببرید.

از آب سیب طبیعی یا میوه های با رنگ تیره برای شیرین کردن وعده های غذایی خود به جای شکر و قند استفاده کنید. همچنین توصیه می شود به وفور از میوه و سبزیجات دررژیم غذایی خود استفاده نمایید.

آیا مصرف نوشیدنی شیرین قبل از تمرین مضر است ؟

برخی ازکارشناسان تغذیه به ورزشکاران هشدار می دهند که از حدود یک ساعت قبل از تمرین دیگر هیچ نوع نوشیدنی کربوهیدرات داری را مصرف نکنند. افزایش مقدار انسولین خون در پی جذب کربوهیدرات ها باعث می شود قند خون پایین برود. شدت تمرین می تواند با مصرف یک نوشیدنی کربوهیدرات دارقبل از تمرین تحت تاثیرقراربگیرد.

مصرف یک نوشیدنی پرکربوهیدرات قبل از تمرین می تواند به حفظ قندخون در یک حد مطلوب کمک کند. این بررسی نشان داده که مصرف نوشیدنی های کربوهیدرات دار قبل از اجرای تمریناتی با شدت متوسط هیچ گونه تاثیر منفی در کارایی بدن ندارد.

رژیم های کم کربوهیدرات قدرت راکاهش می دهند

صدها تحقیق از سال ۱۹۶۰ نشان داده است که کربوهیدرات ها مهم ترین سوخت بدن برای اجرای تمرینات بدنی هستند. دکتر جرج بروکس از دانشگاه برکلی کالیفرنیا یافته است هر زمان که شدت تمرین از ۶۵ درصد حداکثر توان بیشتر می شود بدن به طور اساسی روی کربوهیدرات ها برای تامین انرژی استوار می شود.

رژیم های پرکربوهیدرات برای اکثرورزنئکاران به منظورحفظ گلیکوژن درعضلات وکبد ضروری هستند. با این وجود برخی تحقیقات نشان داده که رژیم های کم کربوهیدرات در چربی سوزی سریع تر از رژیم های پرکربوهیدرات کمک می کنند.

با حفظ ارزش چربی ها در رژیم غذایی دانشمندان اوهایو یافته اند که تفاوتی بین رژیم های کم چرب و رژیم های با چربی متوسط در میزان رشد قدرت فرد بدنساز وجود ندارد.

بنابراین می توانید یک رژیم کربوهیدرات را در دستورکار خود قرار دهید بدون اینکه درمورد کاهش سطح قدرت بدنی خود واهمه ای داشته باشید.

با ورزش و رژیم کم چربی از سرطان پروستات در امان باشید

سرطان پروستات دومین سرطانی است که باعث مرگ ومیر درمردها می شود. در این مورد تحقیقاتی در دانشگاه کالیفرنیا صورت گرفته که نشان می دهد شیوه زندگی سالم که شامل رعایت رژیم های غذایی کم چرب و داشتن فعالیت ورزشی می شود احتمال ابتلا به سرطان پروستات را درمردان کاهش می دهد.

بیمارانی که به برنامه های سلامتی بسیارمتعهد بودند نشان دادند که بیشترین کاهش را در سطح PSA داشتند. PSA یک نشان گر است برای بیماری پروستات.

برخی از محققان یافته اند که بین مقاومت انسولین(وضعیتی است که با فشارخون، چربی خون بالا، مشکلات خونی، چربی های شکمی و دیابت در ارتباط است) وسرطان پروستات رابطه ای وجود دارد.

عدم اجرای تمرینات بدنی و ورزشی و داشتن رژیم های غذایی پرجرب (بویژه چربی های اشباع شده) و سرشار از قندهای ساده باعث مقاومت انسولین و افزایش فاکتورهای محرک سرطان پروستات می شود.

وعده های غذایی نوشیدنی موثر برای کاهش وزن

جایگزینی وعده های غذایی مایع کم کالری با وعده های عادی یک روش خوب برای کاهش وزن و حفظ آن می باشد.

از آنجایی که این وعده های غذایی که به شکل نوشیدنی هستند کالری دقیقی را به شما می دهند دیگر نیازی نیست شما دنبال شمارش کالری دریافتی باشید و از طرفی هم انتخاب های شما را محدود می کنند.

وعده های غذایی مایع صرفا برای اضافه کردن کالری به رژیم های اضافه وزن کاربرد ندارند. شما با جایگزین کردن یک وعده نوشیدنی به جای یک وعده غذای عادی می توانید به مردم کمک کنید تا وزن خود راکاهش داده و آن را حفظ کنند.

برای داشتن وعده های غذایی به صورت نوشیدنی می توانید از مکمل های غذایی کم کربوهیدرات استفاده کنید که البته بهترین نوع مکمل ها برای این منظور را MRP می نامند که معنای آن پودر جایگزین وعده است.

منبع : مجله دانش ورزش

 

5 1000
ارسال شده در 2 آذر 1393 توسط با موضوع تغذیه
[bws_google_captcha]

تایید کنید که ربات نیستید !!!

پیشنهاد سردبیر

  • ورزشکاران و مسافرت طولانی با هواپیما
  • مقابله با بارداری ناخواسته با روش های دارویی
  • تغییر عادات روزمره در جهت سلامتی
  • قبل از حامله شدن چه آزمایشهایی لازم است انجام دهیم
  • درباره نفس کشیدن با دهان باز
  • مشکلات و آسیب هایی که گردن شما را درگیر می کند
  • شکم پاره عدس- مخصوص گیاهخواران
  • این چربی ها برای کاهش وزن شگفت انگیز هستند
  • محبوبترین ها

  • فاکتور های یک آب خوب و بهداشتی
  • سالمون پرورشی هم امگا ٣ دارد؟
  • جایگزینهای شکر طبیعی را به اسموتی های سبز اضافه کنید
  • عوامل تغذیه ای تاثیرگذار بر ایجاد سرطان پروستات
  • توصیه های دکتر اوز برای یک رژیم لاغری
  • تغییر عادات تغذیه ای نامناسب در این ماه
  • با خواص و مضرات شیره انگور بیشتر آشنا شوید
  • چه پیش غذا هایی بهترین و کدام بدترین است؟
  • رپورتاژ

  • آشنایی با جدیدترین رکورددار رژیم دکتر کرمانی
  • محصولات دارویی و گیاهی
  • اطلاعاتی در مورد ویتیلیگو و راه درمان آن
  • پیشگیری از چین و چروک صورت با لیفت نخی
  • برچسب میزان آلایندگی، یک ضرورت برای وسایل گازسوز
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x